1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Seroquel of lorazepam/zolpidem

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Svh, 6 feb 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Svh

Svh Newbie

Ik heb een vraag, hopelijk kan iemand dit beantwoorden. Ik slikte voorheen 100 mg seroquel (twee kortwerkende, een langwerkende. (eerst 25,50,75,100 steeds meer nodig). Daarbij, heel af en toen zolpidem. Max twee keer per maand. Sinds kort hielp de 100 mg niet meer, en moest er steeds vaker weer teruggrijpen op een extra zolpidem. Sliep wel door ermee. Daarna eens geprobeerd zonder seroquel enkel op zolpidem te slapen. Inslapen prima, maar telkens na drie uur wakker. Doorslapen echt niet meer. De psych wil lorazepam voorschrijven. Wil dolgraag van alle troep af. Maar nacht na nacht drie uur slapen gaat ook niet. Wie weet wat gezonder is. Seroquel (misschien hoger om te slapen) of zoals nu, gestopt met seroquel, maar meer zolpidem of lorazepam? Wat is gezonder en makkelijker afbouwen?

2. Jen

Jen Belezen gebruiker

Zou het wel proberen wat je dokter zegt seroquel is een zwaar middel in de hoeveelheid dat jij dat slikt
    Lorazepam kan best wel helpen

3. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Allereerst, wat is de vraagstelling om seroquel te nemen Als ik vragen mag?
    Zolpidem is een vrij nieuw benzo, en meer dan 1 tabletje moet je niet doen.
    Ik krijg dit benzo óók van mijn huisarts, ooit maakte de apotheek een tijdje een fout, en kreeg ik er twee.
    En dan krijg je nare bijwerkingen.
    Bizarre, zelfs. Slaapwandelen bijvoorbeeld, en....nightmares.
    Seroquel zet het molentje (piekeren) stil. Daarvoor heb ik dit spul óók een wijle gehad.
    Werkt uitstekend, maar ook dit medicament heeft narigheden bij zich...

Laden...
Vergelijkbare Topics - Seroquel lorazepam zolpidem
  1. Eman
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    541
  2. Leo91
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    4.025