1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

serotonine/dopamine tekort?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door theholyganja, 19 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. theholyganja

theholyganja Bewuste gebruiker Tripreporter

Hey Drugsforum,

Ik heb het laatste half jaar LSD gebruikt op een redelijk frequente basis met daarbij een paar keer MDMA mee gecombineerd. Nu heb ik nooit een slechte ervaring gehad ofzo, maar ik heb het gevoel dat ik mijn stoffenvoorraadje wel wat aan het uitputten ben... (logisch? :smirk:)

Ik had vorige week een pre-work out gekocht. ( samenstelling vind je hier https://cleannutrition.nl/webshop/xtreme-workout-v2/)

Nou het ding is. Toen het ineens begon te werken begon ik witte puntjes en strepen te zien. Veelal wat tracers van de witte lichten op m'n werk, maar ook gewoon witte puntjes toen ik gewoon random ergens naartoe keek...

De dag erna was ik ook gewoon compleet op/uitgeput. Niet zo erg als een MDMA dipje, maar toch ik voelde me heel heel verdrietig die dag...

Nu vraag ik me af wat dit wil zeggen. En of het een goede keuze zou zijn om 5HTP te kopen en indien ja hoe ik dit veilig en gezond gebruik.

Alvast bedankt jongens:innocent:

2. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Apart dat je door de pre-work out last krijgt van na effecten. Zelf heb ik het afgelopen half jaar een aantal keer getript en dat merk ik soms nog wel een beetje, vooral in de ochtend voor de koffie wat lichtgevoelig (optisch).

Als ik bij mijzelf merk dat er iets niet helemaal goed zit, probeer ik dat niet kunstmatig op te lossen door het nemen van supplementen, naast multi-vitaminen. Ik probeer dan gezond te leven en drugsgebruik te beperken.

Ik weet zo uit mijn hoofd niet of LSD lichaamseigen stoffen uitput. Van MDMA geven mensen volgens mij aan dat je dit het best maar 1x in de 3 maanden moet gebruiken.

Rebell en Mindless vinden dit leuk.
  3. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Lsd/ald-52/1p-lsd zorgen bij mij voor lichte hppd in de vorm van eye floaters. Normaal zie ik het niet, maar als ik bijvoorbeeld naar een egale lucht kijk, dan zie ik kleine stipjes in mijn gezichtsveld. Vlak na een trip is het het meest zichtbaar en na een tijd niet trippen op deze middelen verdwijnt het voor het grootste deel. Met andere psychedelica heb ik het niet.

Zoals Lytje Pole zegt verbruikt lsd niet je lichaamseigen stoffen. Het gaat ervoor in de plaats zitten op de bijbehorende receptoren. Maar het kan wel zo zijn dat je je minder happy voelt na veel trippen, maar dat ligt volgens mij aan dat je gewend raakt aan die euforische staat en je nuchtere staat daarbij vergeleken als dysforisch kan worden ervaren.

Ik zou het ook niet gaan zoeken in middeltjes, maar in gezond leven en je gevoel van welzijn halen uit dingen waar je zelf moeite voor moet doen.

Lytje pole en Rebell vinden dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Waarom gebruik je dat product eigenlijk? Lijken me nogal ongezonde pillen met daarin o.a.een bak caffeine en taurine waar je u tegen zegt.

Rebell vindt dit leuk.
  5. theholyganja

theholyganja Bewuste gebruiker Tripreporter

Nou ik heb een fysiek zeer belastende job. Koffie helpt niet meer. Dus ik zocht iets sterkers die nog steeds legaal is.

6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Op een gegeven moment in 2013 zijn wij met een grote groep te veel gaan feesten en hebben wij verschillende soorten drugs misbruikt.
    Toen zijn we allemaal 5HTP gaan kopen omdat we dachten dat het hielp.

Eigenlijk is iedereen die ik ken er van op terug gekomen en vind het gewoon kut spul.
    Ik ken ook niemand meer die het gebruikt.

De key is gewoon precies wat Lytje Pole zegt gezond eten en paar keer per week alle soorten vitaminen aanvullen. Zorgen dat je elke dag Omega-3 binnen krijgt door vette vis te eten of in capsule vorm.

Als je lichaam gewoon is uitgeput en je gooit dit erin dan gaat dat natuurlijk niet positief werken en je juist nog meer uitputten.
    Ik denk dat je de dag erna daarom helemaal op bent.

Want Mindless zegt eigenlijk het zelfde hier.

acht.zes en Lytje pole vinden dit leuk.
  7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb vervelende bijwerkingen van supplementen, is het verstandig om nog meer supplementen te gaan nemen... Tja...

Oh en 5-HTP is een van de minst onschuldige supplementen, dus blijf daar maar gewoon helemaal van af.

Laden...