Sex en drugs

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Marksken

Newbie
Hello,

Mijn vriendin en ik zouden graag experimenteren met drugs en sex, wat is zijn de ideale drugs hier voor? Moet wel zeggen heb zelf geen ervaring met drugs mijn vriendin vroeger wel maar dat is ondertussen bijna 20 jaar geleden [modknip].

Laatst bewerkt door een moderator:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hierbij een onofficiële waarschuwing: op dit forum mag niet gevraagd worden naar verkooppunten van drugs. Omdat je vraag niet erg specifiek is zie ik het even door de vingers, maar graag hier voortaan op letten.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi Marksken,

Spannend en leuk idee... Er zijn op dit forum best al een aantal gelijkaardig topics die je zou kunnen lezen zoals deze:
https://drugsforum.nl/threads/wat-is-de-beste-drug-om-extreem-geil-te-worden.31853/

Uit de andere topics bleek al dat de voorkeuren heel persoonlijk zijn. Zelf heb ik ervaring met Canabis, MDMA (xtc) en LSD.Bij mij zijn weed en hash de winnaars. Daar wordt ik nagenoeg altijd wel geil van op de een of andere manier. En sex hebben voelt dan net allemaal wat lekkerder en intenser... :hearteyes:

Sex op LSD was heerlijk maar ook heel erg vreemd en misschien niet iets voor als je nog weinig ervaring hebt met drugs. Voor mij is MDMA eigenlijk meer een knuffel dan een sex-drug. Fysieke aandacht en liefde vind ik dan geweldig maar echte sex hoeft niet per se. GHB schijnt ook goed te combineren met sex maar GHB durf ik niet zo goed te gebruiken vanwege de risico's en kans op verslaving...

Laat je nog even weten wat jullie keuze uiteindelijk is geworden en hoe het was?!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst. In dit subforum zijn alle vele topics te vinden over dit onderwerp, dus begin daar maar eens.

En als je geen ervaring met drugs hebt raad ik je aan eerst de drug gewoon eens te proberen om te zien wat het met je doet. Komt er dan seks bij is dat mooi meegenomen, anders kan dat later ook nog altijd.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan