Maar als mensen het dan over andere drugs hebben die ook redelijk risicovol zijn, zoals bijvoorbeeld GHB of Coke, dan lijkt het soms wel alsof niemand er iets negatiefs over mag zeggen. Een beetje krom vind ik dat wel, maarja. (Waarschijnlijk komt dat omdat die drugs over het algemeen meer sociaal geaccepteerd zijn in Nederland.)
Ja kijk weet je wat het is..
Een ex van mij was een bloedmooi meisje echt niet normaal! Zo eentje die je nooit helemaal voor jezelf hebt omdat zelfs je vrienden op haar geilen.
Na 1 jaar een verslaving van speed te hebben gehad is zij helemaal veranderd.
Een zenuwachtig typje, raar in de omgang, zwaar depresief en aan de Paroxetine seroxat.
De mooie ogen zitten er nog onder maar dat meisje is helemaal kapot gegaan aan de speed echt erg, en ik hield echt van haar! 3 jaar samen geweest.
Totaal niet meer aantrekkelijk.
Als ze dat jaar in de ghb verslaving had gezeten en ze was er uit zoals nu, dan zat ze er niet zo bij..
Dat is gewoon 1 verhaal met een andere drugs.
Als we zo gaan redeneren kan je geen een drugs aanraden want als je in een verslaving valt dan maakt je dat helemaal kapot.
Maar we zitten hier op een drugsforum waar mensen vragen wat is de beste drugs om sex mee te hebben.
Dan is het antwoord van de meeste speed of ghb.
Daar is dit forum juist leuk voor, elkaar aanraden wat je op een festvalletje kan gebruiken en dus met de sex of om te trippen alleen b.v.
Iemand wil weer wat nieuws proberen moet iedereen dan alleen maar gaan zeiken over verslavingen?
Dit is juist een forum waar je iemand een drugs kan aanraden en diegene de juiste informatie kan meegeven om een verslaving te voorkomen of regels als de 3 maanden regel met mdma meegeven.
Als je had gelezen dan raade ik ghb aan met een waarschuwing er voorzichtig om mee te gaan!
Kijk maar naar Toontje's verhaal hier op het forum.
Ik volgde toontje zijn verhaal al het hele jaar.
Deze jongen was al het hele jaar bezig met zwaar misbruik van ghb.
Mensen die zwaar in de problemen komen met drugs zul je hier wel vaker tegen komen.
Die kunnen b.v. nergens terecht zoals zijn verhaal dat hij niet verzekerd was.
Zullen hier hun heil zoeken.
Kijk naar het verhaal van:
Syl 'de dagboek van een verslaafde die afkickt van de speed'
In wat voor een verschikkelijk verhaal is die vrouw terecht gekomen.
Maar ga je af op de verhalen van de 'worst case scenario's' dan kan je geeneen drugs gebruiken.
Ik heb toontje met prive berichten en in het openbare forum kunnen helpen met de juiste advies.
Hij was even eigenwijs maar heeft daarna alle advies opgevolgd en is open en eerlijk tegen mij geweest.
Na dit hele jaar zwaar misbruik te hebben gemaakt van ghb is het gelukt om hem te laten afkicken met 1 doosje Diazepam en een half doosje baclofen.
Zonder complicaties door precies de juiste dosis te nemen op de juiste tijd met de weinige middellen die hij had.
Ik kwam af en toe zelfs online om te kijken hoe het met hem ging en kijken of hij nog een bericht had verstuurd.
En dat was vaak ook zo.
Het duurde misschien ongeveer 10 dagen of zoiets en hij was er vanaf.
Was het zo erg? Ja natuurlijk hij was verslaafd aan een drugs. Maar moet hij nu aan de antidepressiva na de afkick van de ghb?
De kans is zeer klein en hij hoeft verder ook geen benzos te nemen om te kunnen slapen.
Hij is al moe zat van het hele ghb avontuur dit jaar.
De kans dat hij terug valt is wel zeer groot omdat ik zijn gebruik heb gevolgd en hij kan er niet mee kan omgaan.
Maar dat is een ander verhaal.
Ik ga nu in herhaling vallen omdat de boodschap dus niet over is gekomen.
Die 10 dagen waren een hell voor hem maar hij is er wel vanaf. Het is een zware korte afkick waarna hij niet nog meer medicijnen nodig heeft om zich staande te houden na de afkick.
Als hij niet terug valt kan hij weer snel weer herstellen geestelijk en lichamelijk.
Dat probeer ik dus duidelijk te maken. Geef mij maar die keiharde zware afkick van 10 dagen van de ghb. Dan die afkick van de speed die nog een jaar lang geestelijk zwaar slopend is met voornamelijk antidepressiva en benzos.
Zoals ik dat bij me ex zie en dus mee lees op dit forum van verslaafde van speed.
Maar als mensen het dan over andere drugs hebben die ook redelijk risicovol zijn, zoals bijvoorbeeld GHB of Coke, dan lijkt het soms wel alsof niemand er iets negatiefs over mag zeggen.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar de grote vaste groep die hier actief is op dit forum is zwaar anti ghb.
Er zijn dan ook véél meer mensen die gamen dan die GHB gebruiken he...
Ja dat klopt maar als het probleem van ghb zo erg was zoals iedereen doet voorkomen dan waren er echt wel duizenden verslaafde in behandeling.
800 nog wat dat is echt weinig als je ziet hoe populair ghb is.
Omdat ik een ghb gebruiker ben en al mijn vrienden met wie ik feest ook zijn er zoveel mensen die hun eerste buisje met mij hebben genomen in de afgelopen jaren op de afters, ontelbaar.
Heb ze geleerd hoe te doseren.
Hoe ze het moeten gebruiken.
Verteld wat de risico's zijn en niemand dus ook NIEMAND van al die mensen zijn verslaafd geraakt aan de ghb die met mij zijn begonnen.
En gebruiken het nu ook frequent, elke maand wel een keer.
Ik adviseer mensen gewoon om ghb te gebruiken in b.v. dit topic. Als dit stelletje na de mdma ghb gaat nemen dan is zijn probleem opgelost waar hij een antwoord voor vroeg.
Die gaan wat meemaken als ze dat gaan doen!
In die setting die hij beschrijft een paar buisjes erna en ze hebben de beste sex die ze ooit hebben gehad.
Daarnaast beschik ik over waardevolle informatie die mensen nodig hebben die toch de fout in zijn gegaan. En zal ik ze helpen zover ik dat kan.
Daarom kan ik ook ghb aanraden en als ze vragen hebben kan ik informatie delen die heb zodat ze het veilig kunnen gebruiken.
Dus alleen maar win win situatie zover ik dat zie.
Laten we niet te betuttelend zijn, mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun gebruik.
Hier komt het allemaal op neer!
Iemand komt vragen om een aanrader.
Raad iemand je iets aan.
Lees je in!
Stel vragen aan degene die wat aanraad als je op zoek bent naar iets nieuws.
En dan kunnen ze zelf beslissen of het wat is voor hun of niet.
IEDEREEN IS VERANTWOORDELIJK VOOR ZIJN EIGEN GEBRUIK!