Sex na coke

Mike2014

Newbie
Hallo allemaal,

Een soortgelijke vraag zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen, maar ik heb niets kunnen vinden in de context waarin ik het wil stellen:

Ik weet van coke dat het vaker voor komt dat ie niet omhoog komt tijdens de daad, maar is dit ook het geval wanneer je een paar uur daarvoor voor het laatst coke hebt gebruikt en je het gedurende de avond rustig aan doet met lijntjes nemen? Verminder je dan uberhaupt het risico op het falen van de jonge heer?

Alvast bedankt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mike2014 zei:
Hallo allemaal,

Een soortgelijke vraag zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen, maar ik heb niets kunnen vinden in de context waarin ik het wil stellen:

Ik weet van coke dat het vaker voor komt dat ie niet omhoog komt tijdens de daad, maar is dit ook het geval wanneer je een paar uur daarvoor voor het laatst coke hebt gebruikt en je het gedurende de avond rustig aan doet met lijntjes nemen? Verminder je dan uberhaupt het risico op het falen van de jonge heer?

Alvast bedankt.

Naar mijn weten zal dat misschien kunnen werken, maar lijkt me het slimst om gewoon even niets te nemen als je dat van plan bent :wink:

Pieter210

Bewuste gebruiker
Weet iemand hoe dit fysiologisch werkt? Na een 200mg lijn had ik super veel zin, maar de jonge heer weigerde... :confused:

_shikantaza

Badass junkie
De oorzaak zit hem in de vaatvernauwende werking van coke (en andere stimulanten). De vernauwde vaten hebben als gevolg een tekort aan bloed in de jongeheer = geen goede erectie. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een kleinere dosis zou kunnen schelen. 200mg is sowieso aan de forse kant.

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
De oorzaak zit hem in de vaatvernauwende werking van coke (en andere stimulanten). De vernauwde vaten hebben als gevolg een tekort aan bloed in de jongeheer = geen goede erectie. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een kleinere dosis zou kunnen schelen. 200mg is sowieso aan de forse kant.
Ok. Lekker voor je hersenen en hart als de boel vernauwt... :openmouth:

Wat je zegt klopt wel, 50mg en het probleem is veel minder :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je kijkt naar het vernauwende effect dan is cocaine denk ik het minst vernauwend. Speed lijkt me meer vernauwend om dat nog niet te spreken over een heel gros aan research chemicals. In het ergste geval krijg je een herseninfarct of een hartinfarct weet eerlijk gezegd niet of ze het een infarct noemen als het door de pep of coke komt.

_shikantaza

Badass junkie
Pieter210 zei:
dupont zei:

Lijntjes van 50mg (een bullet bump is dat wel ongeveer denk ik) zijn voor mij het best, en dan niet te snel achter elkaar. De tijdelijke gevolgen voor het jongeheertje blijven dan ook redelijk beperkt - te snel achter elkaar en het wordt toch weer een pinkeltje...

Lion1973

Belezen gebruiker
dupont zei:
Pieter210 zei:
dupont zei:

Lijntjes van 50mg (een bullet bump is dat wel ongeveer denk ik) zijn voor mij het best, en dan niet te snel achter elkaar. De tijdelijke gevolgen voor het jongeheertje blijven dan ook redelijk beperkt - te snel achter elkaar en het wordt toch weer een pinkeltje...

klopt. al heb ik dikwijls de neiging om maar bij te pakken om de rush in men hoofd en de daarbij horende "geile praat en activeiten" aan de gang te houden. het sexen op zichzelf wordt dan uitgesteld tot wanneer we in bed liggen.

al moet ik zeggen dat bij goede coke ik zo geen probleem heb met een slappe janus :mrgreen:

Bovenaan