1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sexueel stimulerende middellen

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Mark94, 25 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mark94

Mark94 Newbie

Op welke middelen is masturberen en seks het lekkerst?
    Ik zie dat er al oude threads over zijn maar ik wil nieuwe reacties en denk dat een nieuw thread daar het beste voor is.
    Ik vind het heerlijk op coke en xtc en natuurlijk is wiet altijd goed maar wil wel es wat nieuws proberen.. 2CB en 4FA ervaringen? Anything else?

Comedown van XTC met een shitload of weed is me favoriet.. Komen lukt niet en het is moeilijk om goed hard te worden maar als het 1x lukt kan je genotslevels bereiken ver over het punt dat je normaal al zou komen en dan maar blijven doorgaan :beer: Goddelijk... :smoke:

Heb ook wel eens Horny Goat Weed (pil met sexueel stimulerende kruiden tekoop bij De Tuinen o.a.) geprobeerd maar merkte er niet zo veel van en kreeg er een raar gevoel door in mn borst.

2. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Speed :flushed::sweatsmile:

Volgens mij bestaat er al een topic zoals deze die wel actief is... Ik ga eens zoeken!

Laatst bewerkt: 25 feb 2018
    Mark94 en Roze olifant vinden dit leuk.
  3. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ik heb eigenlijk alleen ervaring met seks tijdens MDMA. Hoewel dat altijd wel leuk was, vind ik de vibe die MDMA geeft persoonlijk niet echt seksueel. Je vindt elkaar lief en het is cosy en warm en behaaglijk, dus het hele proces ernaartoe is sowieso wel chill. Maar ik vond het fysieke deel meestal geen denderend succes. Traag, clumsy, microscopische lichaamsdelen (sorry heren) en een bepaald gebrek aan motivatie omdat je het eigenlijk ook wel prima vindt als het niet gebeurt, want gewoon knuffelen is net zo fijn.

Op uppers heb ik tot nu toe geen seksdrive bij mezelf kunnen ontdekken. Speed is een favoriet bij velen maar ik vind speed te helder voor seks, heb liever wat dromerigere middelen denk ik. 2C-B zou ik me misschien wel iets bij kunnen voorstellen, qua overall gevoel/sfeer, maar nog niet actief uitgeprobeerd.

Mark94 vindt dit leuk.
  4. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

5. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

6. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb 2C-B twee keer solo uitgeprobeerd op verschillende doses (21mg en 45mg als ik me niet vergis) en het was beide keren erg fijn :nevergonnagiveyouup:

Truffels ook een keertje solo geprobeerd, dat was erg prima. Ik zou er minder snel seks op durven te hebben though. Dat wordt mentaal misschien te heftig.

Mark94 en Roze olifant vinden dit leuk.
  7. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Zijn inderdaad veel topics over geweest maar blijft ook wel echt een leuk onderwerp! Sex en drugs zijn beide waanzinnig leuk toch?!:sunglasses:

Volgens mij is het heel persoonlijk welk middel stimulerend werkt. Ik heb echt al veel verschillende antwoorden gehoord. Mijn lijstje ziet er als volgt uit:
    - Alcohol --> geen effect op lage dosis negatief effect op hoge dosis. Ik wil dan lol maken en niet sexen...
    - Cannabis --> altijd raak. Super ontspannen en voor mij echt een lustopwekker.
    - MDMA --> precies wat Roze Olifant zegt... Aanrakingen en knuffelen is fantastisch maar de echte geilheid is wel grotendeels weg. Ik vind MDMA een knuffel en liefdesdrug, geen sexdrug. ALs je het dan toch doet is het wel fijn maar niet spectaculair.
    - LSD --> heeft bij mij wel echt een lustopwekkend effect. En het mooie is dat alles nog goed werkt ook. Technisch kan het ingewikkeld worden en kun je het beste gewoon helemaal niet denken en je lijf het werk laten doen... Je lijf snapt echt nog wel hoe het moet al snap je het zelf niet meer :tonguewink:
    - Psilocybine -->verbazingwekkend genoeg heb ik met psilocybine nog nooit interesse gehad in sex. Ik ben dan altijd veel te veel bezig met het spirituele om me daar mee bezig te houden.
    - 2-CB ook hier wel al sex op gehad... was zeker leuk maar minder bijzonder dan LSD en minder gegarandeerd lustopwekkend dan cannabis.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen! :tongueclosed:

Mark94, Roze olifant en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  8. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Ghb.

Hoe hoger de dosis van ghb hoe beter. Dus een combinatie met een stimulerend middel om er bij te blijven wordt dus vaak gebruikt heb dan alleen ghb + speed geprobeerd en och...geen woorden voor. Je bent echt samen in een enorm zware roes en het enigste wat je wilt is dus seks hebben. Het is echt enorm intens (op de juiste, hoog gedoseerde dosis).

Zou nog wel is een keer seks willen hebben op ghb + coke maar de korte werkingstijd van coke is dan wel een dingetje (als de coke uit werkt kan de ghb té zijn). Je moet dan tijdens het samen zijn momentje constant denken aan bijnemen terwijl je bij speed dat probleem niet hebt.

2c-b wordt ik ook wel altijd erg opgewonden van. Weet nog steeds niet waarom.

Mdma lijkt mij ook fijn maar mijn geslachtsdeel zal nooit meewerken.

Mark94, Roze olifant en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  9. Mark94

Mark94 Newbie

Nog geen seks er op gehad maar ik vind masturberen op XTC/MDMA heerlijk :grimacing:
    Mijn ervaring is dat je vaak idd moeilijk op niveau komt maar als het 1x lukt kan je extreem hoge levels bereiken waar je normaal al zou klaarkomen en daar lang blijven als je het goed doet. Ik kan sowieso haast nooit komen er op maar genot is mn doel niet orgasme... Gewoon focussen op de sensaties
    Heb het nog nooit gebruikt zonder aan het eind vd nacht als ik thuiskom uitgebreid en heerlijk te masturberen :lolol:
    op 1x na toen lukte het gewoon echt niet om op niveau te komen..
    Word altijd exreem geil van die rommel lol.

De volgende dag ben ik er ook niet vies van trouwens... werkt het naar mijn ervaring nogsteeds sexueel bevorderend.. En heb dan toch geen zin in me huis uit te gaan dus hele dag lekker blowen en masturberen :handok::hearteyes::tearsofjoy:
    Ja voor mij is het echt wel een must op dat spul.. Zal voor iedereen verschillen natuurlijk maar denk dat iedereen het wel kan leren waarderen als je het goed doet. Het is zeker wel potentieel sexueel bevorderend :wink:

Laatst bewerkt: 28 feb 2018
  10. Mark94

Mark94 Newbie

GHB ben ik wel benieuwd naar maar beetje bang om het te nemen. Geen goed gevoel over :grimacing:

11. Mark94

Mark94 Newbie

Heb het ook op LSD geprobeerd en kon er niet inkomen, veel te veel afleiding :tearsofjoy:

12. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

@Mark94, in het vervolg even alles in 1 bericht zetten aub, of je eigen post even bewerken. 3 keer achter elkaar posten is vervuiling van het topic.

13. Jet91

Jet91 Newbie

Mijn beste ervaring is met :
    Ketamine

Speeta (speed mixen met ketamine)

14. Patricio77

Patricio77 Newbie

- mdma: seksueel geweldig, met huidige vriendin en met 2 exen hele nachten seks 4 tot 6 uur. Vrouwen in kwestie kwamen tientallen keren klaar op nacht, door de super gevoeligheid. Wel kamagra gebruiken er naast anders wordt het vooral likken en vingeren (ook lekker:)
    - coke: heerlijk als je zelf actief wilt zijn en je man/vrouw wilt verwennen. Eerst uur extra hard maar daarna is kamagra nodig om overeind te blijven.
    - wiet: lekker loom, geen super actie maar gewoon lekker
    - truffels: aan het eind van de reis na uur of 4 a 5 heerlijk om dan seks te hebben want geur, smaak, huid etc alles is mega sensitief. Midden in de reis ook gedaan (met kamagra) maar dat was heel intens en freaky.
    - 2cb: heel fijn qua seks eerste kwartjes, zachter dan mdma en heel intens. Alleen 3e en 4e kwartje waren meer truffel reis en werd daarna erg trippen, seks was niet meer mogelijk. 2cb wel echt geweldig spul.

15. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

MDMA niet te doen. Wel heel erg fijn voor aanrakingen knuffelen en zoenen. Gevoel is er wel maar klaarkomen lukt niet. Meer om in de stemming te komen maar om het daadwerkelijk te doen was ik uiteindelijk met mijn gedachten er helemaal niet bij.

GHB werd ik te sloom en slaperig om überhaupt aan sex te denken. Vind dat sowieso raar spul en wil dat nooit meer gebruiken.

Poppers snuiven was niet ideaal. Zat er helemaal klaar voor maar de inslag was hard met een enorme koppijn. Was meteen met het spul klaar en met de rest van de avond ook.

2CB ligt nog in het kastje om een eerste keer te gebruiken. Geen idee wat het doet bij welke hoeveelheid dus wil dat eerst op gemak een keer normaal doen voordat ik aan sex kan denken..

Laden...