Shambala ervaringen?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Helium

Newbie
Dag dames en heren.

Van * modknip * review krijg ik een beetje buikkramp. Ik geloof opzich best wel in plantmedicijnen, maar de manier hoe het hier is geschreven geloof ik gewoon niet.

Ik wil liever niet op ervaringen van websites afgaan, maar om jullie persoonlijke mening vragen. Het gaat dus om de shambala druppels van chiel beelen.

Mijn vraag is dan ook hebben jullie hier ervaringen mee?

Dank je wel alvast

Laatst bewerkt door een moderator:

Empower Eachother

Experimenterende gebruiker
Ben ook benieuwd, als je de reviews mag geloven zeker de moeite waard. Heb van de Caapi wel gehoord dat het op een bepaald systeem werkt (zoals bv endo-canabinoiden systeem) naam even kwijt, en dat je hier niet zomaar mee moet gaan ouwehoeren door een supplement langere tijd te nemen. Mooi als hier een ervaring wordt gedeeld.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb de link naar de website weggehaald, omdat het op deze manier lijkt op een verkapte methode om reclame te maken. (De vraag kan ook zonder link gesteld worden.) Verder heb ik hier ook nog nooit ervaringen over gehoord, dus als iemand die heeft zou delen zeker interessant zijn, ben daar dan ook wel nieuwsgierig naar. :)

jam

Bewuste gebruiker
Interessant zeg, ik kende de druppels niet maar ben wel benieuwd naar dat product. Laat me iets weten als je er ervaring met hebt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan