Shit!!!

Drientje

DF-koning
Was net hartstikke gezellig met mijn buren een praatje gemaakt. Ze hadden mijn huis nog nooit gezien(indeling is veranderd)en ik gaf een rondleiding.

Glasplaat met keta en pep lag nog op tafel, zakje met pillen ernaast... Hoop dat ze niets gezien hebben.
Ik heb niets te verbergen en iedereen mag weten dat ik gebruik. Vind het alleen vervelend als mensen er zo mee geconfronteerd worden.

X

Albino

Bewuste gebruiker
Haha dat is niet erg slim :P.
Als ze die richting in keken hebben ze het zowiezo wel gezien!

Hehe, mn huisgenoot is een keer thuisgekomen toen ik en een medeforummer een drugsweekendje hadden. Flink aan het trippen op LSD toen we opeens de deur hoorden opengaan. Gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest om snel het cdhoesje met een dikke berg pep erop te verstoppen. Hij heeft uiteindelijk niets gemerkt. :mrgreen:

Lauu

Badass junkie
misschien is Drientje nu gezellig aant snuiven met de buren en gaat ze zo hard dat ze een aanmaak topic kick heeft?

is maar een gok :rolleyes:

Drientje

DF-koning
Moest het gewoon ff kwijt, vond het nogal stom vanmezelf, vooral omdat ik daar altijd zo goed oplet... Topic mag wat mij betreft wel weer gesloten worden, het voegd verder niets toe aan het forum...

X

Tripper

Wijs gebruiker
hahahaha, dat hebben ze zeker wel gezien. De vader van me ex-vriendin heeft me ooit betrapt toen ik ze op visite kreeg. Hij deed een deur open en keek in de kamer wat er was. Het was donker, maar door het licht wat er in kwam, zag hij de lampen en de wietplanten staan van mijn wiethok. Hij zei geen woord meer en ze gingen gelijk weg. :cry:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik was daar zelf altijd heel netjes in. Tegenwoordig gebruik ik zo goed als niet meer, dus hoef ik ook niet voorzichtig te zijn. :mrgreen: Ik schoof zodra de deurbel ging altijd het hoesje onder de bank of in een la. Persoonlijk vind ik het niet zo fijn als jan en alleman weet dat ik gebruik. Oordelen worden snel gevormd en soms kunnen ze een lange tijd later nog tegen je gebruikt worden.

Bovenaan