Het loopt weer tegen de avond aan. net het tweede takje van vandaag uitgekauwd in de prullenbak...
Ben een klein beetje aan het doezelen (net niet in slaap vallen) Ik had net een OEV (open eyed visual) heel kort, t leek of er een soort van naakte kat in mijn slaapkamer rondliep, en ging op mijn kussen liggen.
Normaal zou ik er minimaal een soort van schrikreactie van krijgen, maar dit leek heel normaal, of ie er altijd al ligt.
Ik ga zo weer eens op bed.
Ik merk wel op, dat het heel makkelijk is om dingen te visualiseren. Als het andere bijwerkingen gaat krijgen zal ik het zeker neerzetten. In elk geval slaap ik lekkerder, ondanks de hevige dromen, wordt ik uitgeruster wakker dan anders. Alsof alle emotionele kwesties(niet extreem ofzo) en alle indrukken nu in die droom aan bod komen, en ook nog eens een antwoord krijgen. (gaat een beetje op LSD lijken, maar dan zonder mindfuck en visuals overdag.
In de droom is het net of er iemand anders een vraag over stelt, en ik geef er antwoord op, dan krijg ik een respons als"ok, oh zo" en die vraag is ineens uit mijn hoofd verdwenen, en plaagt me niet meer. De volgende dag heb ik een soort van voldaan gevoel, Alsof alles verwerkt word.
Als er andere bijwerkingen komen ga ik ze er zeker neerzeten. Maar let wel, als je nog nooit wiet, paddo's , LSD of andere psychoactieve stimuli hebt gehad, kan het nogal verwarrend overkomen.
Vanavond zal de droomwereld er weer anders uit gaan zien, elke dag is het net of ik een stuk verder van huis ben. De eerste droom speelde zich af in mijn tuin. De tweede dag speelde het zich af in scheveningen( de pier en het bekende hotel kwamen erg duidelijk over)
Waar ik vanavond terecht ga komen is de vraag, aan de ene kant ben ik benieuwd wat dag 7 me gaat brengen (dit schijnt de aanbevolen tijd te zijn voor dreamroot, waarna je er een maand mee moet stoppen.
Ik heb er met een Afrikaanse kennis over gesproken, die in zijn legendes een verhaal heeft over een wortel, die maakte dat de man een tijger werd in zijn droom. De dromer die de tijger werd, liep door zijn dorp heen, en joeg een wolf weg.
De volgende ochtend bleek dat er een jongetje stiekem naar de rivier was gegaan, en bijna werd gegrepen door een wolf. Maar een tijger joeg de wolf weg, het jongetje werd door de tijger(op zijn rug) naar huis gebracht.
Hierdoor ging ik nadenken, Als je na 3 dagen al zo kan visualiseren, wat zou dag 7 dan brengen? ? ?
Ik verheug me er meer op, dan dat er een gevoel van angst is. Het voelt prettig aan, ik rust uit, en de volgende dag ben ik te genieten zonder koffie en zware shag (om 08:00 al ).
Welterusten alvast, en mocht ik niet reageren, ben ik inderdaad een tijger geworden, en zal je dat morgen in de krant lezen