Skunkjunk wil stoppen !

gerome

Newbie
Hee daar lezers,

Vele mensen vluchten voor de akelige dingen in leven, blowen lijkt te werken.
Zo rook ik zelf al 22 jaar zo'n 1,3 gram skunk per dag.
Terugkijkend heeft dit me weinig goed gedaan, als je beseft dat deze vwo-geteste
jongen niet veel in de maatschappij heeft bereikt.
Nee, dat ligt inderdaad niet alleen aan het blowen.
Toch ken ik veel luitjes van mijn leeftijd en daaromheen (ben 37) die hun halve leven hebben verrookt, en erg verslaafd zijn.
Zijn vaak gevoelige mensen die er te afhankelijk van worden, omdat ze zo graag willen vluchten.
Bijna iedereen om me heen rookt en blowt.
Wat nu ? De grote omschakeling ? Ben ik toch veel te stoned voor...
Dus ben je jong en onderzoekend naar grenzen ?
Soms zie je de grens ff niet, of pas (te) laat.
Maak eens een boswandeling ofzo, zonder mobieltje of mp 3 natuurlijk !
Yeah right...

Groets, Gerome.

TrippyShit

Badass junkie
Stoppen met blowen is zo moeilijk nog niet. Het is mij ook gelukt al deed ik het maar 2jaar dagelijks. De 1e week is lastig met onrustigheid en slapeloosheid als je gewend bent stoned te slapen. Ik ben zelf op fitness gegaan 3x per week als afleiding. Dit helpt heel goed. Je moet een nieuw doel hebben ipv het blowen. Een sport een hobbie noem maar op. Of je nou gaat fitnessen, dammen of fierljeppen. Succes!

ps: als je rookt kan het handig zijn om een extra pakje te kopen :P

Ewie

Belezen gebruiker
Ik denk dat ik ook stoppen ga met blowen, dit weekend al een stuk geminderd. Van blowen word je helaas niet echt socialer, het kost veel geld en houd er eigenlijk weinig aan over.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het heeft mij ook weinig meer te bieden, het is niet meer wat het ooit was. Ik heb het nu een half jaartje niet gedaan, ik mis niks. Het leven is beter zonder die eeuwige mist.

Bovenaan