SL-164 rapportage

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Delange1990

Experimenterende gebruiker
Sl-164 Trip report 250mg orale toename

eerste dosis 50mg vrij wijnig tot geen effect (wat een smerige smaak🤢🤢🤢)

tweede dosis 50mg na ongeveer 30 minuten kreeg ik zweet handjes en een licht paniekerig gevoel lichte trillende handen toen een halve liter bier (klok) gedronken waar ik bijna ieder weekend 6 halve liters van drink.

na het consumeren van dit biertje wat ik binnen 10 minuten deed werd ik overspoeld met kalmte en een zeer relax gevoel het paniekerige gevoel was compleet verdwenen maar ik had het gevoel dat ik niet over de drempel kwam dus nog eens 100mg gepakt
muziek aangezet die 10× beter klonk als ooit van te voren

15 minuten later

BAM in een keer kreeg ik een euforisch gevoel wat leek op het gevoel wat je van mdma krijgt totale relaxheid geen angst geen negatieve gevoelens wel zal ik geplakt aan mijn bank ik was bijna mijn complete motoriek kwijt ik kon moeilijk lopen en mijn armen en benen leken 20 meter lang het gevoel alsof je ledenmaten spagetti slierten zijn nog eens de laatste 50 mg gepakt.

10 minuten later

ik kon nog amper praten en kwam bijna niet uit mijn woorden 😂😂😂 mijn lichaam voelde zwaar aan het euforische voelde nu net zo heftig als dat van xtc enof mdma maar dan niet datje hard gaat maar zeer mellow en relax mijn zicht werd vaag/blurry
net zoals bij het teveel pakken van xtc enof mdma de lichaamelijke high was op en top een met de bank en de huiskamer wel kon ik niet meer fatsoenlijk bewegen zware ledematen .

verder als dit kan ik het mij niet herinneren ik werd vanmorgen om half 12 wakker op de bank 😶😶😶

Bijlagen

heyol

Bewuste gebruiker
Klinkt fucked up tyfus lekker! Goeie man, en nu dag erna? Kater ofzo?
En hoe zit het vandaag met je geheugen? Want bij Xanax ofzo kan je soms super vergeetachtig worden, bij dit ook?

En online heb ik veel negatiefs gelezen over die oncontroleerbaar trillende handen, hoe erg was dit? Ging dit weg op den duur? Nu nog last van ongecontroleerde spiertrekkingen/trillingen?

Delange1990

Klinkt fucked up tyfus lekker! Goeie man, en nu dag erna? Kater ofzo?
En hoe zit het vandaag met je geheugen? Want bij Xanax ofzo kan je soms super vergeetachtig worden, bij dit ook?

En online heb ik veel negatiefs gelezen over die oncontroleerbaar trillende handen, hoe erg was dit? Ging dit weg op den duur? Nu nog last van ongecontroleerde spiertrekkingen/trillingen?
ik heb nergens last van ik ben net gewoon bij de winkel geweest om mijn boodschapen te doen totaal niet brak net goed gegeten trillingen had ik in het begin van de trip verder nergens last van gehad geen spasme ofso.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik had echt nog nooit van deze drug gehoord, word oud denk ik. De jeugd van tegenwoordig...

• Haha
Waarderingen: Eik

Gympie

Badass junkie
Ik had echt nog nooit van deze drug gehoord, word oud denk ik. De jeugd van tegenwoordig...
dit krijg je als je het op het internet zoekt.. Quaalude..vast wel van gehoord.

inner_search

Badass junkie
Sl-164 Trip report 250mg orale toename

eerste dosis 50mg vrij wijnig tot geen effect (wat een smerige smaak🤢🤢🤢)

tweede dosis 50mg na ongeveer 30 minuten kreeg ik zweet handjes en een licht paniekerig gevoel lichte trillende handen toen een halve liter bier (klok) gedronken waar ik bijna ieder weekend 6 halve liters van drink.

na het consumeren van dit biertje wat ik binnen 10 minuten deed werd ik overspoeld met kalmte en een zeer relax gevoel het paniekerige gevoel was compleet verdwenen maar ik had het gevoel dat ik niet over de drempel kwam dus nog eens 100mg gepakt
muziek aangezet die 10× beter klonk als ooit van te voren

15 minuten later

BAM in een keer kreeg ik een euforisch gevoel wat leek op het gevoel wat je van mdma krijgt totale relaxheid geen angst geen negatieve gevoelens wel zal ik geplakt aan mijn bank ik was bijna mijn complete motoriek kwijt ik kon moeilijk lopen en mijn armen en benen leken 20 meter lang het gevoel alsof je ledenmaten spagetti slierten zijn nog eens de laatste 50 mg gepakt.

10 minuten later

ik kon nog amper praten en kwam bijna niet uit mijn woorden 😂😂😂 mijn lichaam voelde zwaar aan het euforische voelde nu net zo heftig als dat van xtc enof mdma maar dan niet datje hard gaat maar zeer mellow en relax mijn zicht werd vaag/blurry
net zoals bij het teveel pakken van xtc enof mdma de lichaamelijke high was op en top een met de bank en de huiskamer wel kon ik niet meer fatsoenlijk bewegen zware ledematen .

verder als dit kan ik het mij niet herinneren ik werd vanmorgen om half 12 wakker op de bank 😶😶😶
Told ya 😂
Toen ik mandrax genomen had was ik 2 dagen volledig kwijt heb heb ik als een zwijn mezelf voor schut gezet blijkbaar :grin:il weet nix meer van de ervaring of roes zelf , bang black out 2 dagen laten total rapage 🤣
Fun voor 1 keer , hebet er wel mee gehad nu.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
dit krijg je als je het op het internet zoekt.. Quaalude..vast wel van gehoord.
Ja ik was het ook even gaan googelen, die naam komt me inderdaad bekender voor. Ik vind het lastig om me voor te stellen hoe iets tegelijkertijd ‘extremely sedating’ en ‘unusually euphoric’ kan zijn, gevoelsmatig een soort super benzo ofzo?

inner_search

Badass junkie
Ja ik was het ook even gaan googelen, die naam komt me inderdaad bekender voor. Ik vind het lastig om me voor te stellen hoe iets tegelijkertijd ‘extremely sedating’ en ‘unusually euphoric’ kan zijn, gevoelsmatig een soort super benzo ofzo?
Ja tis een benzo achtige iets met de stimulantie van amfetamine .
Althans mandrax toch.
Leuk spulnom 1 x te proberen , dan nooit meer.

Delange1990

het is duur 25 euro voor een kwartje het is wel leuk spul maar niet te vaak ik zou graag orginele ludes willen proberen maar ik ben bang dat die wereldwijd OP zijn zo niet dan zal de werking wel vergaan zijn...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan