Slapeloosheid

Discussie in 'Cocaine' gestart door Notorious, 1 feb 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Notorious

Notorious Newbie

Iemand die ik ken heeft gisteren ongeveer 1,5 tot 2 gram cocaine gebruikt. Hij neemt heel sporadisch cocaine, eens in het kwartaal tot half jaar, en überhaupt nooit zoveel als dit keer. Hij kan momenteel niet slapen omdat hij het gevoel heeft dat zijn hartslag te snel gaat. Wat doen jullie meestal als je niet kan slapen? Hij moet morgen namelijk om 08.30 weer werken.

Ook, wat is veel als we het hebben over cocaine gebruik op een avond/nacht?

2. mikoz

mikoz Bewuste gebruiker

Ligt aan de puurheid, maar zelf nooit meer dan 0.5 gram ofzo gehad op een avond/nacht

3. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Minder cocaïne gebruiken, mij is ooit verteld dat als je 5 uur aan de cocaïne zit je dan nog 5 uur bijwerkingen hebt en daardoor onder andere niet kan slapen vanwege hoge hartslag/onrust.

4. Notorious

Notorious Newbie

Het was meer met de gedachte dat vandaag een vrije dag was. Maar het gaat inmiddels al beter. Voor de toekomst toch verstandig om veel verantwoordelijker om te gaan met de hoeveelheid. Puur uit onervarenheid veel te veel genomen op een avond.

5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

1.5 tot 2 gram op een avond is wel erg veel, zeker als je het zo sporadisch gebruikt. Doe het volgende keer dus wat rustiger aan.

Verder gewoon een kwestie van het uitzitten en vanavond zal je wel gewoon weer normaal kunnen slapen. Na een nacht doorhalen zul je morgen wel goed brak op je werk zitten, maarja dat viel te verwachten natuurlijk.

6. losbanditas

losbanditas Experimenterende gebruiker

Goed je ademhaling proberen te controleren en vooral niet te druk maken en piekeren, dat werkt averechts. Ga er van uit dat slapen sowieso niet gaat lukken, als je dan wat slaap meepakt is dat mooi meegenomen.

Ga in ieder geval geen alcohol drinken in de vorm van een slaapmutsje, alcohol verhoogt juist je hartslag.

7. Ncg

Ncg Newbie

Hoi een pilletje diazepam 10 mg en je slaapt als een roos. Volgende ochtend gewoon fit.
    Meer weten contact me maar

8. Drugslover43

Drugslover43 Belezen gebruiker

Gelukkig heb ik ook een hoop van dat spul voor als ik niet kan slapen, of gewoon elke avond eerlijk gezegd.

9. Ncg

Ncg Newbie

Heb ook nog ongeveer 500 stuks dus als iemand...geef maar berichtje

10. Langspeelplaat

Langspeelplaat Belezen gebruiker

Dat was nog niet duidelijk...

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

:wave: Dealen doen we hier niet aan...

lotske1984- vindt dit leuk.
  12. lysergic bink

lysergic bink Belezen gebruiker

Nice try Ncg en goed slapen van 10 mg diazepam, zelfs in men lichtgewichtperiode was dat een utopie, doei ncg

Laden...

Deel Deze Pagina