1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slapen en Speed

Discussie in 'Speed' gestart door G3ck0, 13 feb 2009.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. G3ck0

G3ck0 Newbie

Beste forum -gebruikers :P

Ik gebruik speed/xtc nauwelijks, normaal is het met wat vrienden 1 of 2 keer in het jaar wat drugs uitproberen. Groot feest of thuis jezelf barricaderen, of natuurlijk de verkennings tochten door je eigen stad hahah..
    Nou heb ik iets raar ondekt en was ik benieuwd of ik de enige ben / was:
    Namelijk als ik speed gebruik gemiddeld 1.5 gram dan kan ik simpel weg heeerlijk slapen, en niemand die mij gelooft :openmouth: .

Het ging de laatste keer zover dat ik thuis kwam rond 10 uur s' ochtends en zoals altijd perfecte controle over alles heb als ik strak sta van pep, hang mijn kleren kreukel vrij op muziekje op de achtergrond volume precies goed ! haha.. me dekbed zo net op maak dat me moeder jaloers wordt. Vervolgens fluitend in bed ga liggen overal kippevel krijg en nog een lijn neem voor ik ga slapen. :rock: Ik lig binne 10 min heerlijk te dromen slaap rond de 10 uur en voel me kip lekker de volgende dag! :mrgreen:

btw: Het grappige is als ik pille gebruik ( 4/5 avond ) slaap ik 2 dagen niet of extreem slecht

--meest voor de hand liggende feedback is:' hij gebruikt slechte pep'.. dat is dus niet zo en heb verschillende dealers gehad.

Ben ik echt de enige?....

2. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

je weet het pas als je de uitslag krijgt ouwe tot die tijd is 1500 mg heel erg veel.

:hearteyes:

3. 3970

3970 Wijs gebruiker

Word jij rustig van speed? Kun je je zonder speed slecht concentreren, of ben je snel afgeleid? Misschien een beetje Alle Dagen Heel Druk? :wink:

4. Gemini

Gemini Badass junkie

Je bent niet de eerste die ik erover hoor dat ie gewoon kan slapen als hij/zij speed heeft gebruikt. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan je wel vertellen dat je niet de enige bent.

5. Wow, stiekem ben ik een beetje jaloers en daarom ga ik zeggen dat ik het niet geloof. Althans, niet tot je je shit getest hebt. Als ik 1500 mg doe van het spul dat ik regelmatig neem dan zijn er 2 dingen die er kunnen gebeuren.. Bij de eerste ben ik dood. Bij de tweede slaap ik een week niet.. ik vraag me af hoe je dat doet en of dat uberhaupt kan..

6. martin van nu

martin van nu Belezen gebruiker

Heb ik ook gelezen dat ADHD gasten juist kalmer kunnen worden van stimulerende drugs.

Ikzelf kwam er na een paar jaar (weekeind) gebruiken achter, dat ik mezelf in een kalme toestand kon brengen en heel vredig in slaap kon vallen.
    Pep, coke of pillen, maakte niet uit. Bij alles.
    ik vermoed dat ikzelf voor die tijd waarschijnlijk de fout maakte maakte, dat ik "niet moe zijn" verwarde met "niet kunnen slapen"

Waarom je echter in godsnaam voor het slapen een snuif zou willen nemen, snap ik niet.

7. martin van nu

martin van nu Belezen gebruiker

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit heb geprobeert om 1.5 gram me neus in te proppen

8. Immo

Immo Badass junkie

Ik zou het ook maar niet proberen, dat is alleen te doen met speed met bagger kwaliteit. Als je goede kwaliteit hebt en 1500mg naar binnen werkt kan je beter vast vragen of de ambulance voor de deur gaat staan.

9. 3970

3970 Wijs gebruiker

En zelfs met speed van bagger kwaliteit zou ik het afraden, kans is groot dat je dan 1200 mg cafeïne naar binnen propt, en daar kan je lichaam ook erg slecht tegen....heb ooit gelezen dat je eerder een od cafeïne te pakken hebt dan een od speed....

10. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Tripreporter

Ik slaap ook echt altijd zo heerlijk nadat ik anderhalve gram pep op heb (en drie volledige nachten heb doorgehaald)! :P

Nee, maar ff serieus:denk dat je adhd/add hebt, of anders toch echt stoepkrijt...

11. Flameon

Flameon Badass junkie

Iemand zonder adhd en / of met normale goeie pep kwaliteit kan dit niet lukken. Misschien heb je ADHD en dan heb je denk ik nog niet de beste pep op het glaasje liggen.

12. paulXTC

paulXTC Bewuste gebruiker

klein lijntje gister gesnoven en ik sliep redelijk goed.

13. nito98

nito98 Belezen gebruiker

Ik wordt van speed ook rustig in vergelijking met mijn maten..... Maar slapen in geen honderd jaar soms ....... :grin:

14. TrippleKX

TrippleKX Belezen gebruiker

Ik heb ook forse adhd maar heb ook wel is 1 gram naar binnengewerkt in 8 uur.. maar slapen kon deze jongen echt niet:P

15. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Vriend van mij kan dit ook. Hij stapt gewoon ritueel getrouw in bed ondanks tijdstip, hoeveelheid pep etc. En gaat dan doodstil warm onder de dekens met de ogen gesloten verdwalen in zijn eigen pep gedachten. EN dan is het ineens 8 uur later. Ik noem dit altijd voor de grap maar pepcoma maarja :beer: het werkt voor hem daz het belangrijksten i guess xD

16. Sterreh

Sterreh Experimenterende gebruiker

Jaaah, de tijd vliegt altijd he als je onder de Speed zit !!

17. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

ik kan echt masterlijk dingen uitstellen onder pep.. a nog een minuutje neee nog 1 minuutje dan haal ik de bus alsnog wel en wil toch echt even dit afmaken blaabla xD

18. knetterpep

knetterpep Newbie

hoi ik klap een bom van een gram ga eten en ga zo maffen op gewoon vette pep volgens mij kwestie van gewenning en tussen je oren maar ik ga niet slapen ik ga wat doen en daarvoor slik je ofwatdan ook toch speed of ben ik nu gek? je wil toch juist iets gaan doen met die energie vind ik best lastig trouwens om mee omtegaan ik blijf heel gauw zitten op me plek en dan hup weer nachie verder en weer nix gedaan kortom je zelf even ompraten en je bent al iets an t doen yeah pep vette shit lekker hardgaan mooiste wat er is posting.php?mode=reply&f=4&t=20211#http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20211#

19. knetterpep

knetterpep Newbie

ach nee man echt niet goed voor jou lekker deurklappen geen tijd meer verpillen aan anderen die altijd roepen van kan niet echt niet nou je ziet t toch word eens iets minder bekrompen en wat jij niet kan kan een ander wel dus geen wedstijd van maken van t was wel goeie pep enz laat lullen meestal is t een mening van een baby jij gaat zo dan kan t rustig!!http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20211#

20. Kwek

Kwek Newbie

Aftaaier.. ga maar lekker slapen.... Kom het maar al te vaak tegen dat ze na een barre lijn gaan zeggen dat ze gaan slapen.. en gaan vervolgens naar huis en dan lekker in bed liggen..

Maja ik kan ook wel gewoon slapen hoor na een pak.. maja ligt er aan hoe je het noemt... lijkt in dit geval wel meer op suiker of poedersuiker?? smaakt het een beetje zoetig als je het op je tong drukt? xD

21. Popper

Popper Belezen gebruiker

Als ik pep snuif dan houd ik er al rekening mee dat ik niet slaap. Mooi meegenomen als ik dan wel kan slapen.

Vannacht 1.5gram weggesnoven en helaas ik kon niet slapen :P

22. peppie

peppie Belezen gebruiker

Of je het kunt of niet, vraag is wil je wel slapen :grin:

Want meestal heb je daar dan nog ff geen zin in (met echte pep dan ) :)

23. Popper

Popper Belezen gebruiker

Nah de pep hier in mijn omgeving is niet meer zo goed als dat ik eerst kon krijgen, dus het werkt meestal door tot de ochtend, en daarna val ik wel in slaap omdat ik kapot ben

24. riflexz

riflexz Bewuste gebruiker

ik kan echt niet slpaen, tis 13u, en nachtje speed, twas ongeveer 1.5gr khad niet zoveel moeten doen, want kben klaarwakker terwijl ik echt wil slapen, want ik zie er uit zoals een zombie lol

25. Supervlieg

Supervlieg Wijs gebruiker

Was dat nou voor bullshit dan.. Hiephiephoera voor weer een vooroordeel...

Even ontopic: Maatje van me heeft dit ook.. Zat ik klaarwakker op de bank de oren van zn kop te lullen, neemt hij een lijn speed en gaat slapen. We hebben overigens beiden ADHD. Sterker nog, ik heb het zelf wel eens gehad bij een meeting bij DJO thuis vorig jaar pasen nadat ik een fikse lijn naar binnen had gewerkt. En nee dat was dus echt geen kutspeed, wat meerdere mensen hier kunnen bevestigen.

Dus jah het kan, wees er maar blij mee :grin:

26. Real Explorer

Real Explorer Newbie

Ik heb nu voor me 3e keer speed gebruikt, 5 goede punten, eerste om 19 15 en laatste om 20 15 en lig nu al gvd de hele nacht wakker en moet zo werken :grin:. Of ik kan er heel slecht tegen of jij heb gewoon hele verotte pep en ik goede, want dit is niet normaal. Je kan mij ook niet vertellen dat je nog kan slapen na een lijn. Dan is er denk ik iets niet goed met jou of die pep :wink:

27. Biertje

Biertje Bewuste gebruiker

Een maat van mij met zware adhd, en ik met lichte adhd, hebben eergister ook weer voor het eerst sinds lange tijd gesnoven. Dex. Om 11 's avonds de laatste flinke sleutel genomen, en ik heb de hele nacht niet geslapen, zo rond 7 uur 's ochtends dutte ik pas af en toe in. Hij daarentegen viel na een jointje samen met mij om half 3 's nachts als een blok in slaap. Ik denk dat er toch écht uitzonderingen zijn...

28. JunkXL

JunkXL Bewuste gebruiker

Jepz, autisten bijvoorbeeld ook.

Maar ik kan ook heerlijk slapen, ik heb er alleen nooit zin in het is gewoon altijd veuls te gezellig.

:wave:

29. Dopezilla

Dopezilla Badass junkie

Ik heb ADHD, maar stimulanten hebben vaak toch nog de stimulerende werking op mij, en slapen gaat dus echt niet lukken na meer dan twee lijntjes.

Met twee lijntjes op kan ik nog wel in slaap sukkelen om enkele uurtjes later weer strak wakker te worden. Dat voelt overigens vrij bizar aan.

Olle

30. knolselderij

knolselderij Wijs gebruiker

t halve forum heeft adhd ofwat.

of ik n halve gram gebruik of anderhalf slapen zit er nooit egt in voor de middag

31. Winehouse

Winehouse Badass junkie

BENZO'S!!!!!!!!!!!

32. JunkXL

JunkXL Bewuste gebruiker

Ik denk ook dat het buiten het feit dat het anders werkt bij ADHD'ers, Schizo's en Autisten.
    Het ook heel persoon/moment gebonden is. Ik had vannacht om 1.00 uur prima kunnen slapen.
    (Nu ook) Maar zoals altijd is het gewoon veels te gezellig om naar bed te gaan. (zoals ik al gepost had)
    Ik heb ook van die momenten, dan ga ik op bed liggen met heerlijk ontspannen muziek.
    Weg zweven op de mooiste muziek, waardoor ik me nog ontspannender ga voelen.
    Ik rook een jointje, gewoon omdat het lekker is. Misschien krabbel ik nog wat op me kladblok.
    Als ik dan zulke momenten van innerlijke rust heb bereikt dan wil ik nog wel eens in een heerlijke slaap verwikkeld raken.
    Als ik dan wakker word naar onbepaalde tijd, dan komt langzaam de realisatie binnensijpelen.
    Mijn lichaam en geest zijn 1, ultieme sereniteit.

MMM heerlijk. :hearteyes: :grin:

33. pbwebmaster

pbwebmaster Bewuste gebruiker

Als ik speed gebruikt heb val ik waarschijnlijk niet in slaap. Maar mn bed ligt wel heerlijk.

Als ik mdma gebruikt heb val ik NIET in slaap, en ik voel me vies, mager en ellendig.

Daarom bijna nooit meer mdma voor mij,
    MDMA maakt me echt vercrackt.

Coke en speed zijn dan weer vervelend omdat je zo achterdochtig wordt en onrustig enzo.
    Maar dat vind ik minder erg dan het gevoel hebben dat je komt te overlijden (zoals bij mdma)

34. Petrovic

Petrovic Badass junkie Tripreporter

In slaap val ik zelf meestal ook niet, maar ik vind het echt een genot om onder mijn fleece dekbed te liggen, zo ontzettend zacht. Als slapen niet lukt gewoon lekker wat muziek op.

OT: Slapen en speed nee. "Slapen", speed en GHB, ja.

35. Walldac

Walldac Belezen gebruiker

Ja kan zijn dat het in sommige gevallen een beetje gaat zoals met ritalin/relatine .
    Werkt ook anders bij mensen zonder ADHD

Zelf heb ik niet echt ADHD maar mijn broertje wel en het blijkt toch wel in al mijn zussen en broers een beetje te zitten, dus ook bij mij.
    En ik word ook niet per se actief van speed, gebruik het meer voor de psychische effecten.
    k'word er ook een soort van rustig in mu hoofd.

36. Dreuge

Dreuge Badass junkie

Al neem ik 1 nakkie om 10 uur 's avonds, slapen gaat voor mij sowieso niet werken. Maarja, ik ben ook sowieso de hele nacht wakker als ik aan de pillen/mdma ga.

37. pbwebmaster

pbwebmaster Bewuste gebruiker

Ik ook.

Ik heb zelfs eens overwogen om het gewoon een keer aan het begin van de middag te nemen.
    Dat is eigenlijk veel praktischer/

38. it'sme

it'sme Belezen gebruiker

Slapen zit der voor mij ook echt niet in hoor na een nacht flink doorgaan. Ok als ik op bv vrijdagavond begin en door blijf gaan, dat ik de zondagmiddag na een lijntje toch echt omval, maar anders echt niet! Als ik bv om 16.00 een lijntje pak, dan om bv 18.00 weer, kan ik het echt vergeten die nacht. Tegen 8-9 uur s'morgens val ik dan pas in slaap :confused: Maar kan dan wel lekker de hele nacht gewoon liggen en lekker "uitrusten".

Met XTC heb ik juist wel dat ik gewoon kan slapen. Zo tegen 6.00 slaap ik lekker in. (als ik rond 20.00 de eerste heb gehad en daarna nog 2 halfjes)

39. juuleke

juuleke Experimenterende gebruiker

Als ik een halve lijn neem slaap ik focking 1 nacht niet!

Maarja ik gebruik het dan ook (echt bijna) nooit,,,

40. Slapen: Doordeweeks.
    Speed: In het weekend.

Zo moeilijk is 'ie niet, toch?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Slapen Speed
  1. JD83
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.999
  2. Pompen