slapen na cokegebruik

ThePlayah

Newbie
ik had laatst flink coke gesnoven(snuif nog niet zo heel lang), toen het al wat erg laat begon te worden wou ik gaan slapen, maar in bed dacht ik allemaal aan dingen die ik nog moest doen (niet echt), steeds denkend en denkend aan dingen en constant van houding veranderen en zweten, leek wel of ik gek werd. :angry: , hebben hier mensen die dit ook hebben gehad ofzo?

space scientist

Wijs gebruiker
klinkt voor mij heel bekent in de oren. Je moet gewoon steeds minder nemen voor je naar huis gaat (of vlak voor je naar huis gaat, zodat je je niet kut voelt als je nog onderweg bent naar huis) moet je maar kijken wat jij het fijnst vind.

Wat ook helpt is melotanine, of nog beter L-tryptofaan, als je dat neemt wordt je sneller doezelig + dat het een lichaamseigen stof is dus niet slecht. Je zou die melotanine een 3/4 uur voor je weg gaat kunnen nemen, L-trypofaan ongeveen 1 1/2 uur, maar die vullen ook je serotonine aan.

Maar ik lees dat je nog niet zo lang snuift, ik zou er mee stoppen nu je het nog makkelijk(er) kan, maar dat is natuurlijk jou eigen keuze :wink:

L

Lid 3601

Gast
Na een avondje coke slaap ik altijd maximum 2 uur per nacht. Ik lig eerst uren te denken in mijn bed zonder dat ik dat wil. Al die associatieve gedachten blijven door mijn hoofd spoken. Het voordeel is wel dat ik de volgende dag niet echt brak ben ofzo.

acidboy

Badass junkie
slapen op coke is kut, ik neem meestal mn laatste lijntje zo'n anderhalf uur voordat ik ga tukken. Dan ga je je dus al wel een soort van klote voelen, maarja, omdat een beetje tegen te gaan en om het inslapen te bevorderen rook ik gewoon een dikke joint. Of twee.

space scientist

Wijs gebruiker
acidboy zei:
slapen op coke is kut, ik neem meestal mn laatste lijntje zo'n anderhalf uur voordat ik ga tukken. Dan ga je je dus al wel een soort van klote voelen, maarja, omdat een beetje tegen te gaan en om het inslapen te bevorderen rook ik gewoon een dikke joint. Of twee.

maar dat werkt wel alleen als je al anderhalf uur niks op hebt.
Ik heb het eens gedaan vlak na een lijn en toen naar huis, alleen je ligt wat lekkerder miss, maar je blijft gewoon klaarwakker

ThePlayah

Newbie
ja ik denk dat ik nie meer ga snuiven ik vin het eigenlijk best wel saai, slik liever een snoepie, is ook minder verslavend en ik hoef nie elke weekend te doen, alleen met feesten, ik ken wel mense die echt vast zitte aan de coke enzo maar ik wil dat niet dat het bij mij overkomt, ik hou het lekker bij me blowjte en af en toe lekker een pilletje :beer: :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
voor mij werkt een klein beetje GHB wonderlijk, 3 ml ofzo. Maar prima als je nu kapt met de coke, is inderdaad nogal verslavend...

SperSIZEboon

Badass junkie
ThePlayah zei:
ja ik denk dat ik nie meer ga snuiven ik vin het eigenlijk best wel saai, slik liever een snoepie, is ook minder verslavend en ik hoef nie elke weekend te doen, alleen met feesten, ik ken wel mense die echt vast zitte aan de coke enzo maar ik wil dat niet dat het bij mij overkomt, ik hou het lekker bij me blowjte en af en toe lekker een pilletje :beer: :)

heel verstandig, dat heb ik tijdje terug ook maar besloten. elke keer als ik gehaald had had ik achteraf weer spijt. :(

Jeller

Badass junkie
op coke slapen is toch nie zo moeilijk?

op xtc vind ik zelf niet moeilijk als het min of meer uitgewerkt is :confused:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb zelf wel altijd moeite om na de coke in slaap te komen. Xtc nooit, als t uitgewerkt is idd.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Het ideale middel: een dikke baap smoren voordat je gaat slapen. :smoke:
Hierdoor vermijd je ook het kutgevoel en zorgt er voor dat je heeeerlijk slaapt :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
Als ik tijdens het uitgaan heb gesnoven, kan ik zonder problemen slapen. Wrs is dat omdat je dat alcohol drinkt en wat energie verbruikt. Doe ik het door de weeks, nuchter, dan is slapen uit den boze. rond 07.00 raak ik in slaap en meestal moet ik er dan een half uur later uit...

acidboy

Badass junkie
space scientist zei:
acidboy zei:

maar dat werkt wel alleen als je al anderhalf uur niks op hebt.
Ik heb het eens gedaan vlak na een lijn en toen naar huis, alleen je ligt wat lekkerder miss, maar je blijft gewoon klaarwakker

Inderdaad, daarom heb ik het er ook bij gezet :)
Ik haat het echt om wakker te liggen, nuchter lig ik al zo lang wakker. Dan wil ik als ik drugs gebruik wel kunnen slapen. Dit is mijn manier om met coke (want het blijft toch echt wel leuk zo op zn tijd) te kunnen tukken 's avonds. Daarom dus ook geen pep voor mij.

fc

Experimenterende gebruiker
TimeKiller zei:
Psycho_Chrono zei:
ik kan na een redelijke avond coke verbruik wel lekker indommelen hoor :)
ik neem een slaaptablet en alles is ok dan, eergisteren 5 gram gesnoven en na de laaste lijn een volle slaappil en na 30min sliep ik als een roos , wel de volgende dag kapot

Bovenaan