Slapen op xtc..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
iemand tips?

ben doodmoe en wil graag slapen..

heb er vannacht om 2 uur 2 genomen en kan nog nie slape pff..

Heb ervoor wel coke liggen snuiven en basen, kan dit er mss ook me te maken hebbe?

x

caatje

Badass junkie
Ja wat wil je nou? Je moet gewoon op tijd stoppen!

Zelf heb ik er geen last van, als ik wil slapen dan ga ik slapen.

Ik weet het maar heb altijd zo'n rotte afkick van coke..
Met pilletje erbij ging het wel beter.

Nu weer even genoeg drugs voor een paar weken Bah Brrr :sunglasses:

ben toch in slaap geraakt haha :P
Vraag me niet hoe ik het heb gedaan maar ineens kdoe men ogen open en tis half 12 :) Jeujjj :grin:

Nu deze afkick he.. Nja zodadelijk eens wat eten erin duwen en zal wel een beetje beter gaan :)

Serenity

Badass junkie
Overkomt mij ook vaak genoeg. Sommige mensen kunnen geweldig slapen als de xtc ietwat aan het uitwerken is. Ik moet met gemak 6 tot 8 uur wachten voordat ik lekker kan slapen.

Everio

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Overkomt mij ook vaak genoeg. Sommige mensen kunnen geweldig slapen als de xtc ietwat aan het uitwerken is. Ik moet met gemak 6 tot 8 uur wachten voordat ik lekker kan slapen.
dat heb ik ook...

en tis echt kut... ik pak meestal op stap om 3 uur de laatste... maja dan slaap ik niet voor 8-10 uur smorgens

als ik eerder mn laatste pak is het gevoel eerder voorbij en dat vind ik wel balen, niet dat de afkick zo kut is, voel me niet ellendig ofzo maar na 2 uur ongeveer is het effect veruit weg... dan voel ik me steeds meer "normaler" maar slapen kan ik dan no way niet

ik kan pas slapen als mn pupillen normale grote zijn... duurt wel even :(

verder heb ik niks van een dinsdag dip ofzo... alleen de dag erna beetje brak, als ik vanalles ga doen, goed eet helpt dit ook een hoop

djpopol

Experimenterende gebruiker
Missisprincess zei:
iemand tips?

ben doodmoe en wil graag slapen..

heb er vannacht om 2 uur 2 genomen en kan nog nie slape pff..

Heb ervoor wel coke liggen snuiven en basen, kan dit er mss ook me te maken hebbe?

x
ik steek me erna gewoon valiums en dan uurtje later slaap je wel! maar ik vertel je niet als je erna wakker word he... :d:d:d AFZIEN!!!!

Stout!

Newbie
Volgende keer zorgen dat je een slaappil of downer hebt, zoals valium of een ander -pammetje.
Werkt helemaal goed met coke. Mits je het natuurlijk niet te vaak doet, maar dat geldt voor alles.

:wink:

sannetjuh

Belezen gebruiker
gehe ik heb daar echt nooit last van he..kan altijd slape..na feestje slaap ik vaak in de auto al! en ik ben toch nie zo zuinig met gebruike

sassepas

Newbie
heb zelden problemen om na X te slapen, vind t vaak lekker om bij thuiskomst een warme douche te pakken om daarna in bed te liggen en dan ogen dicht en chillen.... heerlijk. Valt dan vanzelf in slaap

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik geniet het liefst tot de laatste molecuul en ga dan slapen :)... Maar gewoon niet zorgen dat je te snel gaat slapen naar pillen! Voorkomt een boel frustraties!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan