Slapen tijdens cold-turkey wiet

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Dag allemaal

Ik probeer al een tijdje met wiet te stoppen sinds het nog maar weinig voor mij doet. Alleen is het dus echt belangrijk dat ik goede slaap krijg sinds ik een opleiding volg voor een nieuwe baan dus heb weinig afleiding en te veel vrije tijd. Momenteel sta ik elke dag op om 14:00u en dit is echt balen omdat ik dan amper wat gedaan krijg in mijn dag. Wat zijn manieren om makkelijk slaap te vatten zonder gebruik van drugs?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Een vast slaapritme zoeken. Vroeger in bed en die uurtjes wakker liggen erbij nemen. Vervanging zoeken in andere middelen is meestal een weg naar terug afhankelijk zijn van een middel

OtherShore

Badass junkie
Wat zijn manieren om makkelijk slaap te vatten zonder gebruik van drugs?
Wil je het ook zonder medicijnen doen? Of vallen medicijnen voor jou onder het kopje drugs?

Je kunt even zoeken op een goede slaaphygiëne. Veel bewegen tijdens de dag, zodat je fysiek moe bent, is ook belangrijk en helpt ook met het ontgiften van de cannabis.

Vaak is slapeloosheid door de afkick van een middel niet makkelijk op te lossen met algemene slaapadviezen. Maar respect dat je het zonder middelen wilt doen!

Laatst bewerkt:

Hippie Langwaus

DF-koning
Vroeg opstaan. Je bent dan wel moe, want je viel pas laat in slaap en hebt grote kans tijdens dat slaapje ook nog eens heftige dromen te hebben gehad. En dan inderdaad fysiek bezig gaan. Wandelen of fietsen. Je lichaam lekker moe maken. Sporten.

Succes!

Manu76

Badass junkie
Je geeft een trieste smiley omdat je graag wilt zeuren? Als je een paar dagen doorzet, ga je al veel beter slapen dan met wiet, weet ik van eerder dit jaar.
Maar het zeuren moet je omdraaien in je hoofd. Je moet de ontwenningsverschijnselen even accepteren en trots zijn op je beslissing!
Maar die gedachtegang zit er bij jou nog niet in vrees ik..
Sterkte toegewenst!

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Je geeft een trieste smiley omdat je graag wilt zeuren? Als je een paar dagen doorzet, ga je al veel beter slapen dan met wiet, weet ik van eerder dit jaar.
Maar het zeuren moet je omdraaien in je hoofd. Je moet de ontwenningsverschijnselen even accepteren en trots zijn op ...
Gisteren mijn laatste 2 grammetjes weggerookt, vandaag een kopje thee i.p.v. koffie dus ga er idd het beste van proberen te maken, ben al een keer eerder gestopt maar mijn probleem was dat ik rond het tijdstip dat ik normaal ging slapen bomvol energie zat, dus wakker blijven tot 5 in de ochtend was geen uitzondering. Laat ik er het beste van maken vandaag!

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
En 's avonds een papieren boek lezen of kruiswoordpuzzels oplossen..
Heb het Dylan Haegens stripboek gevonden in mijn garage .. ligt echt een berg aan onzinnige boeken die ik wel kan lezen voor het slapen en is idd veel beter dan constant naar schermen te gluren voor het slapen. Probleem is wel dat ik lezen heel leuk vindt dus dat kan mij ook weerhouden van het slapen.

Bovenaan