Slechte speed

Heb een uur geleden voor het eerst sinds jaren weer eens speed gebruikt en het is echt zooi :smilingimp: heb wel energie kan me goed concentreren maar voor de rest niks!
We hebben er n tijd naar uitgekeken en dan krijg je dit :angry:
Heb het in Den Haag gehaald en baal echt van dit spul heeft iemand hier in de buurt ervaring met deze zooi of weet iemand wat het miss kan zijn?

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Wow, dat is wel balen man. Aan de hand hoe je het beschrijft, denk ik dat het fijngestampte ritalin zou kunnen zijn.. Laat het testen zou ik zeggen.

Noorder

Experimenterende gebruiker
Speed kost geen drol, slechte speed is waarschijnlijk oud en/of niet goed bewaard. Of het is een slechte batch die eigenlijk weg had gemoeten of vermengd moeten worden met een goede batch.

Pep word vaak versneden met enkel caffeine, omdat de gebruiker ervan al heel snel met hartkloppingen en een torenhoge bloeddruk rondloopt en denkt dat dit het effect is van goede speed en dus goed verkoopt.

Hoe weet je zo zeker dat het zo slecht is? Hoe ruikt het, ziet het eruit en in wat voor vorm is het? Pasta of droog poeder?
Misschien heb je juist zuivere dan normaal.

Als je trouwens een beetje dealer hebt dan ga je ermee terug en zal die niet moeilijk doen.

Bovenaan