• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Slechte Trip Ervaring? (Geen Bad Trip)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Xickic

Newbie
Hallo iedereen dit is mijn eerste topic op dit forum dus tips/tricks altijd welkom :grin: (Ik heb wel veel topics gelezen dus ik ga mijn best doen).

Geslacht: M
Leeftijd: 18
Gewicht: 50-60KG
Ervaring; 3 jaar dagelijks geblowd (om de zoveel weken wel tolerantie-break elke keer), XTC, 6 Apb, Pure MDMA, Ketamine + wat ik hieronder ga vertellen

1e TRIP (In de nacht, zonder sitter)
Ik heb vorig jaar ook rond deze tijd mijn eerste trip gehad dit was op ongeteste lsd van de straat. (Volgens de dealer was het 140ug) Ik ben niet iemand die zomaar iets neemt zonder research te doen. Ik had me redelijk goed ingelezen over trippen en de dag was aangekomen. Ik en een vriend hadden afgesproken om het samen te doen bij hem thuis. Ik ken hem al lang en vertrouw hem ook volledig, de setting was goeden we waren er klaar voor. We legden de zegel voor zon 20 minuten onder onze tong en daarna had ik hem geloof ik doorgeslikt. We waren ongv. 30min aan het wachten op het inkicken tot we besloten allebei een jointje te roken. Terwijl we deze blowde begonnen we hem ineens vrij snel te voelen, we waren nog niet echt aan het trippen maar hadden wel een klein uurtje een constante lachkick, ook leuk :sweatsmile: . We wisten niet echt te doen dus we besloten maar iets in de zin van TRIP VIDEO op youtube op te zoeken. Hier zaten we zon 5 UUR naar te kijken toen ik dat besefte besloten we samen naar buiten te gaan. Toen ik buiten kwam merkte ik gelijk dat hoewel voor me gevoel de lucht er hetzelfde uitzag als normaal, ik deze heel mooi vond, mijn vriend ook overigens. We hadden een goede playlist met muziek bij en we gingen wel goed maar achteraf (nu dus een jaar later) heb ik het gevoel dat ik eigenlijk amper getript heb. Ik zal nu uitleggen waarom.

Toen we terug thuiskwamen voelde ik hem iets minder maar ik voelde me nog steeds wel goed maar was ook wel moe. Ik ben gewoon GELIJK in slaap gevallen. Een trip die 12 uur zou moeten duren zat er bij mij na 6/7 uur al op, en dit was mijn eerste keer. Mijn vriend vertelde me de volgende dag ook dat hij nog 4u heeft door liggen trippen. (Dus ik denk dat het wel goede lsd was) Hoewel ik de hele trip de visuals wel leuk vond omdat ik gewoon iets zag wat er eigenlijk niet was waren deze achteraf gezien ook eigenlijk niet veel. De hele trip zag ik op muren alleen wat gekleurde lijntjes heen en weer trillen. Mijn vriend zag meer geometrische vormen die constant vervormden en bewogen op de muziek.

Hoewel ik dit zeker een interessante en leuke ervaring was, was het toch niet waar ik naar opzoek was. Dus heb ik het nog eens geprobeerd.

2e TRIP (overdag in de stad, met sitter)
Deze trip was zon 2 maanden geleden. Ik was weer met dezelfde vriend maar ditmaal waren er 3 anderen bij nog een andere vriend van mij en 2 vrienden van die vriend (1 hiervan was sitter). Ik kende zijn vrienden niet maar het klikte opzich wel en we pakten deze keer de Valhalla truffels van zamnesia. We hadden geen weegschaal maar ik gok dat ik zon 4 gram rauw op heb gegeten.

Na een half uurtje begon ik iets te voelen nog niks trippends maar ik voelde wel dat ik iets genomen had. Dit was een hele korte trip na ongv. 45min gok ik voelde ik het iets intenser worden als ik naar de vloer keek leek het alsof deze een beetje ademde. Leuk dacht ik, we rookte een jointje, en nu wachten op de piek.....

Maar deze is dus NOOIT gekomen, na een uurtje voelde ik me al weer COMPLEET nuchter.

Tot slot
Mijn vraag is wat doe ik fout? Ik wil echt diep gaan om mijn slechte kanten in te zien en een beter persoon te worden. Daarnaast ben ik ook gewoon extreem nieuwsgierig naar hoe zo een diepe trip is waarbij je je omgeving niet meer waarneemt. Moet ik mijn dosis verhogen? Een ander middel proberen? Of kan ik misschien wel gewoon helemaal niet trippen?

Ik ga het morgen nog eens proberen met dezelfde vriend als bij de voorgaande trips. We hebben 15gr Dutch Dragons die we 50/50 gaan verdelen. (Als dit bevalt zal ik zeker een reportje typen)

Ik wil me overgeven en op een spirituele reis gaan in mezelf ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven. (Alles is welkom)

(Ps. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik natuurlijke tolerantie heb tegen drugs omdat zij altijd veel harder lijken te gaan dan mij, ook neem ik bij keta bv een 2x zo dikke lijn om ook maar iets te voelen. Mijn laatste vraag is dan ook, kan dit echt of ligt dit aan iets anders?)

(Ps. Ik heb mijn ketamine "trips" hier niet vermeld omdat ik nooit zoveel neem, ik doe het puur voor het dronkenachtige gevoel omdat ik dit vaak leuker vind dan echte alcohol en omdat ik nog niet open sta om op een dissociatief tripmiddel te trippen.)

Tot snel,
Xickic

Manu76

Bewuste gebruiker
Je zegt: "Ik wil echt diep gaan om mijn slechte kanten in te zien en een beter persoon te worden."
Probeer eens 1 maand zonder iets aan drugs te gebruiken.. geen tabak, geen wiet, geen alcohol..niets... Als je echt diep wilt gaan en jezelf tegen wilt komen.. Dat lijkt me een trip die je ook geen kwaad kan voordat je volgende trippy pakt.. Je bent nog zo jong is mijn gedachte..

Xickic

Newbie
Allereerst dankjewel voor je snelle reactie.

Ik moet wel zeggen dat ik dit al enkele keren heb voorgehad bv. op verschillende vakanties met familie (5 weken) en 2x 3 dagen uitstap naar de zee met school. Dit is voor mij ook geen issue omdat ik alles wat ik neem (behalve wiet) erg sporadisch is en er vaak wel enige tijd tussen zit. Ik vind het gewoon leuk om bv. af en toe op een feestje iets te nemen. Soms ga ik zelfs nuchter als ik geen zin heb of de dag daarna iets op de planning heb. Ik heb dus zeker ook wel sobere maanden. (Op wiet na dan)

Het gaat waarschijnlijk heel erg/dom klinken wat ik nu ga zeggen maar, ik weet dat ik verslaafd ben aan wiet maar ik heb hier opzich geen probleem mee en wil ook nog niet stoppen. Het is voor mij echt een soort “reward” om aan het einde van de dag een jointje te kunnen roken.

Waar ik wel meezit is de manier waarop ik cannabis gebruik, roken dus.

Ik ben wel van plan om in de toekomst over te stappen op vaporizen en edibles. Omdat ik weet dat roken slecht is maar dit is voor mij op dit moment de enige manier waarop ik het kan consumeren. Ik ben oorspronkelijk Nederlands maar ik woon in België het is voor mij moeilijk om aan edibles te komen aangezien ik die niet kan laten leveren of kan gaan halen (nog niet). Hetzelfde geld voor een vaporizer.

Heb je misschien een verklaring voor mijn andere vragen? Je zegt het zelf ook ik ben nog jong, daarom snap ik ook niet waarom ik bv. op die lsd maar zo “zacht” ging.

Nogmaals bedankt voor je reactie.
Xickic

Manu76

Bewuste gebruiker
Ah, top!
Ja ik heb zelf ook wat truffels geprobeerd vorig jaar en vaak wiet gebruiken kan misschien toch trippen verminderen. Maar zal me niets verbazen dat je op 7,5 gram of iets hoger pas echt een beetje gaat trippen. En in slaap vallen, ja is ook een vorm van trippen, maar niet wat je wilde natuurlijk.

Ik ga volgende keer 12 gram proberen en vorige keer heb ik 7 gram gedaan en was minder effect dan een joint. Of ongeveer hetzelfde. Maar ik zat op meerdere grammen wiet per dag.
Ik had bij vorige trip wel, dat ik weekje later veel ben gaan veranderen in mijn leven en iets kan misschien aan de truffel hebben gelegen.

Wiet-verslaving geloof ik nog steeds niet echt in, maar verslaafd zijn aan relaxen, angsten, ... wegdrukken wel. En wiet kan er goed voor gebruikt worden. Lekker jezelf niet tegenkomen!

Jointjes zijn wel heel verslavend, als je het met tabak mengt. En rook je verder geen nicotine?

Ben benieuwd of 7,5 gram je wel flinker doet trippen, je bent dikke 10kg lichter dan ik, dus ergens op die hoeveelheid moet het toch wel gaan werken.

Anderen weten vast meer over tripmiddelen. Ik zat aan de kg wiet per jaar en was erg verslaafd aan nicotine. Nu ben ik met een jaar pauze begonnen. Niets aan thc en nooit meer nicotine! Gaat met mij steeds beter en kom mezelf echt tegen :sunglasses:

Xickic

Newbie
Dankjewel voor je reactie.

Ik rook idd wel, ik heb altijd afwisselende periodes van wiet/hasj gebruik zit nu in een hasj periode. Maar mijn wietjes zijn altijd puur.

Hoop idd morgen iets dieper te kunnen gaan met die 7,5gr omdat ik inderdaad ook lichtgewicht ben verbaasd het mij ook zo dat dit nog niet eerder gelukt is.

En verder ben ik nooit door angst of het wegdrukken van iets begonnen met blowen. Ik heb het als kleine jongen eigenlijk heel mijn leven gezien bij mijn moeder die het ook altijd had liggen. Zodoende ben ik begonnen puur uit nieuwsgierigheid. (Mijn biologische vader is bijna mijn hele leven buiten beeld maar, ik weet via mijn moeder dat hij ook een blower is. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft dat je dan een grotere kans hebt om het effect van het zelfde middel zo leuk te vinden?)

Ook moet ik zeggen dat ik op normale schooldagen 1 jointje per dag rook en dat mijn tolerantie dan ook iets trager opbouwd voor mijn gevoel. Ik doe nu al een maand met 4 gram hasj die ik op 15feb bij shop ben gaan halen (was toevallig bij mijn neef). En heb nog steeds zeker 4 jointjes over.😜
Ik weet dus niet of deze hoeveelheid het trippen al dusdanig kan onderdrukken maar als het morgen niks word dan ga ik zeker een maandje tolerantie break houden (stond sowieso gepland in april). Om te zien of het dan wel lukt.

Ook zal ik morgen zeker niet blowen tot na de trip om te zien of dat helpt. (Mijn vrienden zeggen namelijk altijd dat het versterkt dus we zullen zien)

Xickic

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij eerder dat de dosis gewoon te laag is om in een echte trip te komen.
Zelf zou ik minimaal 10 gram truffels nemen voor een trip effect ondanks dat ik zelf erg gevoelig ben voor psychedelica.

Zelf trip ik veel dieper alleen dan in gezelschap.
Vaak heb ik dan ook mijn eigen rituelen en meditatie om heerlijk in mij zelf te keren en te reizen.

Broodzak

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen dit is mijn eerste topic op dit forum dus tips/tricks altijd welkom :grin: (Ik heb wel veel topics gelezen dus ik ga mijn best doen).

Geslacht: M
Leeftijd: 18
Gewicht: 50-60KG
Ervaring; 3 jaar dagelijks geblowd (om de zoveel weken wel tolerantie-break elke keer), XTC, 6 Apb, Pure MDMA, Ketamine + wat ik hieronder ga vertellen

1e TRIP (In de nacht, zonder sitter)
Ik heb vorig jaar ook rond deze tijd mijn eerste trip gehad dit was op ongeteste lsd van de straat. (Volgens de dealer was het 140ug) Ik ben niet iemand die zomaar iets neemt zonder research te doen. Ik had me redelijk goed ingelezen over trippen en de dag was aangekomen. Ik en een vriend hadden afgesproken om het samen te doen bij hem thuis. Ik ken hem al lang en vertrouw hem ook volledig, de setting was goeden we waren er klaar voor. We legden de zegel voor zon 20 minuten onder onze tong en daarna had ik hem geloof ik doorgeslikt. We waren ongv. 30min aan het wachten op het inkicken tot we besloten allebei een jointje te roken. Terwijl we deze blowde begonnen we hem ineens vrij snel te voelen, we waren nog niet echt aan het trippen maar hadden wel een klein uurtje een constante lachkick, ook leuk :sweatsmile: . We wisten niet echt te doen dus we besloten maar iets in de zin van TRIP VIDEO op youtube op te zoeken. Hier zaten we zon 5 UUR naar te kijken toen ik dat besefte besloten we samen naar buiten te gaan. Toen ik buiten kwam merkte ik gelijk dat hoewel voor me gevoel de lucht er hetzelfde uitzag als normaal, ik deze heel mooi vond, mijn vriend ook overigens. We hadden een goede playlist met muziek bij en we gingen wel goed maar achteraf (nu dus een jaar later) heb ik het gevoel dat ik eigenlijk amper getript heb. Ik zal nu uitleggen waarom.

Toen we terug thuiskwamen voelde ik hem iets minder maar ik voelde me nog steeds wel goed maar was ook wel moe. Ik ben gewoon GELIJK in slaap gevallen. Een trip die 12 uur zou moeten duren zat er bij mij na 6/7 uur al op, en dit was mijn eerste keer. Mijn vriend vertelde me de volgende dag ook dat hij nog 4u heeft door liggen trippen. (Dus ik denk dat het wel goede lsd was) Hoewel ik de hele trip de visuals wel leuk vond omdat ik gewoon iets zag wat er eigenlijk niet was waren deze achteraf gezien ook eigenlijk niet veel. De hele trip zag ik op muren alleen wat gekleurde lijntjes heen en weer trillen. Mijn vriend zag meer geometrische vormen die constant vervormden en bewogen op de muziek.

Hoewel ik dit zeker een interessante en leuke ervaring was, was het toch niet waar ik naar opzoek was. Dus heb ik het nog eens geprobeerd.

2e TRIP (overdag in de stad, met sitter)
Deze trip was zon 2 maanden geleden. Ik was weer met dezelfde vriend maar ditmaal waren er 3 anderen bij nog een andere vriend van mij en 2 vrienden van die vriend (1 hiervan was sitter). Ik kende zijn vrienden niet maar het klikte opzich wel en we pakten deze keer de Valhalla truffels van zamnesia. We hadden geen weegschaal maar ik gok dat ik zon 4 gram rauw op heb gegeten.

Na een half uurtje begon ik iets te voelen nog niks trippends maar ik voelde wel dat ik iets genomen had. Dit was een hele korte trip na ongv. 45min gok ik voelde ik het iets intenser worden als ik naar de vloer keek leek het alsof deze een beetje ademde. Leuk dacht ik, we rookte een jointje, en nu wachten op de piek.....

Maar deze is dus NOOIT gekomen, na een uurtje voelde ik me al weer COMPLEET nuchter.

Tot slot
Mijn vraag is wat doe ik fout? Ik wil echt diep gaan om mijn slechte kanten in te zien en een beter persoon te worden. Daarnaast ben ik ook gewoon extreem nieuwsgierig naar hoe zo een diepe trip is waarbij je je omgeving niet meer waarneemt. Moet ik mijn dosis verhogen? Een ander middel proberen? Of kan ik misschien wel gewoon helemaal niet trippen?

Ik ga het morgen nog eens proberen met dezelfde vriend als bij de voorgaande trips. We hebben 15gr Dutch Dragons die we 50/50 gaan verdelen. (Als dit bevalt zal ik zeker een reportje typen)

Ik wil me overgeven en op een spirituele reis gaan in mezelf ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven. (Alles is welkom)

(Ps. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik natuurlijke tolerantie heb tegen drugs omdat zij altijd veel harder lijken te gaan dan mij, ook neem ik bij keta bv een 2x zo dikke lijn om ook maar iets te voelen. Mijn laatste vraag is dan ook, kan dit echt of ligt dit aan iets anders?)

(Ps. Ik heb mijn ketamine "trips" hier niet vermeld omdat ik nooit zoveel neem, ik doe het puur voor het dronkenachtige gevoel omdat ik dit vaak leuker vind dan echte alcohol en omdat ik nog niet open sta om op een dissociatief tripmiddel te trippen.)

Tot snel,
Xickic
Om eerlijk te zijn lijkt het mij dat het aan de dosering ligt. Je moet natuurlijk de hoeveelheid nemen die je fijn vindt maar zelf kan ik zeggen dat je met een 10g altijd wel redelijk safe zit ik zou dan in eerste instantie niet erbij smoken dit kan alles heel snel omdraaien als je dan een beetje te hard tript. nu is het is het meestal ook zo dat als je een 140ug zegel bij een dealer koopt het meestal ook wel wat minder is als 140ug. en met de truffels dan nog de eerste keer had ik 7,5g gepakt alleen meestal is dat wel erg teleurstellend aangezien de tijd sws al snel gaat en de trip dan nog sneller voorbij is. ik zou gewoon 10g truffels pakken word het je dan te veel gewoon veel dextro/suikers eten dat heeft mij ook eens uit een slechte trip geholpen. ik hoop dat je hier een beetje wat mee kan anders hoor ik het wel :)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Xickic ,

Ten eerste welkom op het forum. Ik heb jouw post even in het juiste subforum gezet voor tripreports.

Zoals @Broodzak al aangeeft is 'straat lsd' meestal veel minder hoog gedoseerd dan dat de dealer aangeeft. Een gemiddelde zegel in Nederland was een tijdje terug ruim 70 microgram en ik heb er ook al gehad van circa 35. Ook jouw ervaring klinkt niet als een LSD trip van 140. En dat is misschien maar goed ook. Ik vind 140ug al best veel voor een eerste trip zeker voor iemand die nog jong is en er ook nog bij blowt. Je zou eens 1-P LSD of ALD-52 kunnen proberen. Dit zijn research chemicals die in mijn ogen niet te onderscheiden zijn van de reguliere lsd maar vaak wat betrouwbaardere gedoseerd lijken te zijn. Alternatief is langzaam je dosis wat opbouwen totdat je het gewenste effect hebt.

Ook bij de truffels is je dosering zo mild dat je geen volwaardige trip kunt verwachten. 4 gram is daar gewoon te weinig voor. Als je echt wilt ervaren wat een trip is zou je toch eerder 8-12 gram moeten proberen. Ook hierbij geldt uiteraard dat langzaam je dosis verhogen beter is dan ineens teveel nemen en mogelijk in paniek raken. Zowel voor de LSD als de truffels zou ik je aanraden er niet bij te blowen en geen alcohol bij te drinken. Wil je er toch per se bij blowen omdat je verslaafd bent. Doe het dan in ieder geval pas ruim na de piek van je trip. Cannabis kan je trip namelijk enorm versterken maar ook een paranoide of angstig sfeertje geven. Zorg er ook voor dat je lekker in je vel zit en een fijn/veilig plekje hebt om te trippen. Zeker als je gaat experimenteren met wat hogere doseringen.

Hoe dan ook goed om te zien dat je dit forum hebt gevonden en iets lijkt te doen met de adviezen hier.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan