1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte/ verkleurende pep

Discussie in 'Speed' gestart door Uptempo, 2 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Uptempo

Uptempo Newbie

Hallo, mensen mijn eerste post hier op het forum! Ik zat al een tijdje met een vraagje.

Een tijd geleden ondertussen een kleine 3 maand haalden we met kameraden 10 gram pep voor een feestje.

Dit was bij onze vaste dealer en heb er nog nooit problemen met kwaliteit bij hem gehad.

Nou was er bij het eerste bekijken van de (natte) pep niks mis mee echter toen hij gedroogd was begon hij erg te stinken(erg sterke chemische geur die je van een afstand al rook en bijna over je nek liet gaan) en dus niet de gewone pep lucht dit rook meer naar zeer slechte zeep.

Ik had echter geen tijd meer voor het feestje om nog wat anders te regelen en het dus toch maar mee genomen. Bij het nemen van enkele punten ging ik echter bijna over mijn nek door de zeer sterke chemische lucht/smaak. Hierna hebben we dit dus maar weg gegooid en verder gegaan met de ket.

Nou had ik dus nog 7 gram thuis liggen die ik dus net weer tegen kwam. Dit zag er momenteel zo als op de foto uit. Ik heb wel eerder oude pep gehad en heb dit nog nooit zien gebeuren?

Heeft een van jullie een idee wat er mis is met deze pep?

Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

Bas vindt dit leuk.
  2. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

100mg inleveren bij een testcentrum en over een week weet je het. Speculeren over drugs mag hier niet.

Mocht uit de testresultaten blijken dat het gewoon amfetamine is met enkele productieresten of ongevaarlijke versnijdingsmiddelen dan kun je je speed wassen om wat van die troep eruit te krijgen. Een handleiding vind je hier: https://drugsforum.nl/threads/speed-wassen-met-aceton.61955/

En als je twijfelt, gewoon weggooien en nieuwe halen. Voor het bedrag van een paar gram speed hoef je echt je gezondheid niet te riskeren.

De Dunne vindt dit leuk.
  3. Uptempo

Uptempo Newbie

Heb het al weg gegooid zou dit nooit meer gaan gebruiken en zeker niet voor dat geld inderdaad.
    Maar ik was benieuwd wat dit nou zou kunnen veroorzaken en of iemand iets vergelijkbaars toevallig had mee gemaakt.

4. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Ah, als je die meuk al weggegooid hebt dan wil ik wel praten over wat verkleuring en rare geuren kan veroorzaken in het algemeen. Dit mag wel toch, mods?

Verkleuring kan verschillende oorzaken hebben, waaronder oxidatie, verkeerde pH-waarde en de aanwezigheid van bepaalde versnijdingsmiddelen. Het feit dat je een zeeplucht benoemt (ik stel me dan voor dat je Dettol of zo bedoelt, niet Axe dark temptation :tongueout: ) doet me denken aan productieresten, en er worden wat nare en gevaarlijke chemicaliën gebruikt om amfetamine te synthetiseren en rekristalliseren.
    Daarom zou ik stinkende verkleurde speed nooit aanraken totdat hij getest is en ik precies weet wat er mis is, en zelfs dan, als hij geen gevaarlijke stoffen bevat, zou ik hem eerst grondig wassen vóór gebruik.

5. Bas

Bas Wijs gebruiker

Uptempo is the tempo! :redheart:

6. Bas

Bas Wijs gebruiker

Als ik het zo zie zit er inderdaad wel veel rotzooi in, het wassen zou dit er waarschijnlijk uit halen, zoals Fenrir al zegt.

Ik zou op zoek gaan naar een andere dealer.

Fenrir vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Slechte verkleurende pep
  1. Erdo
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.310
  2. souldeep
    Reacties:
    3
    Weergaven: