1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte XTC pillen/overdosis water

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Morissss, 6 jan 2014.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Morissss

Morissss Newbie

Beste,

afgelopen herfstvakantie heb ik voor het eerst met een vriendengroep xtc gebruikt. Het ging om 'Bullets', wat voor hoeveelheid er in zat weet ik niet. Volgens mij waren het wel redelijk sterke pillen. Ik heb al eens eerder (met dezelfde vriendengroep) een feest meegemaakt waar iedereen aan de pillen ging, en ikzelf met nog iemand niet. Iedereen genoot ontzettend, en daarom besloot ik het ook eens te doen.

Het feest zelf begon goed. We begonnen allemaal met een halfje en toen ik hem voelde was ik er goed van onder de indruk. na een uur of 2 (gok ik) namen we een tweede halfje, en ik voelde me nog beter dan eerst. Dit duurde echter niet lang, want ik voelde dat er iets mis was. Ik wist eerst niet wat er was, dus ik ging aan iedereen vragen hoe het kwam dat ik me niet meer zo goed voelde. Ik ging even onder de douche, en dat is het laatste wat ik me nog kan herinneren. Ik had namelijk veel te veel water gedronken. Op dat moment zelf wist ik dat ook, dus probeerde ik uit mezelf te kotsen. (dat is de enige herinnering die ik nog heb van na het douchen). Het water spoot er uit, zoals de water aanval van blastoise (mijn vrienden hebben zelfs op zulke momenten nog wel een gevoel voor humor :grin: ) Het scheen dat ik een soort van epileptische aanval kreeg en begon te spartelen e.d.. een van mijn vrienden volgt een geneeskundige opleiding en ze zei dat ik van geluk mocht spreken dat mijn tong er niet af is. Ambulance e.d. is ook gebeld, maar dat heb ik allemaal niet meer mee gemaakt.

De dagen erna was ik flink kapot. De eerste dag (de ochtend/middag erna) kon ik nauwelijks nog wat. Eten ging niet, drinken nauwelijks. Weken later heb ik nog steeds spierpijn gehad (waarschijnlijk van het spartelen).

Nu zijn we al weer heel wat tijd verder, en de drang om xtc nog eens te proberen is daarom ook groot. Het had die eerste keer een geweldige avond kunnen zijn, was het niet zo afgelopen.

Ik denk er zelf vaak over wat nou de oorzaak was dat ik zo erg fout ging. Het enige wat ik me kan voorstellen wat de oorzaak kon zijn is teveel water, en slechte pillen, want ik was niet de enige die me slecht voelde na een paar uur feesten. Op het eerste feest dat ik bijwoonde waren andere pillen (android geloof ik) gebruikt en daarop ging iedereen lekker de hele ochtend door, maar bij het feest waar ik zelf ook gebruikte waren er al een paar mensen die bad gingen rond 2/3 uur. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zelf een epileptische aanleg heb, aangezien ik normaal nooit ergens last van heb, mocht dat uberhaupt de werking van xtc kunnen verstoren.

Iemand enig idee? Of opmerking? Dat zou meer dan welkom zijn!

Bedankt voor het lezen!

-Morris

2. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

Het klinkt een beetje als een watervergifitiging, maar het kan ook andere oorzaken hebben. Hebben ze daar in het ziekenhuis niks over verteld? Watervergifitiging kan spierkrampen veroorzaken.

De grootste oorzaak is slechte voorbereiding als ik het zo lees. Je hebt je pillen niet laten testen dus de kans bestaat dat het slechte pillen waren, je hebt veel meer water gedronken dan nodig. Dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. Zorg dat je nooit meer iets gebruikt zonder je goed in te lezen over wat je gebruikt, maar ik denk dat je van een ambulanceritje naar het ziekenhuis wel genoeg leert.

Lees deze pagina eens door: http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

Als je één a twee glazen water per uur drinkt heb je ruim voldoende water binnen. Ook als je een droge mond hebt of dorst hebt, één a twee glazen water per uur is prima. Als je veel meer gaat drinken is het logisch dat je beroerd wordt.

Verder kun je je pillen laten testen op verschillende plekken in Nederland. Als je je pil laat testen kun je berekenen wat een goede dosis is en ben je er zeker van dat je geen rommel binnenwerkt. Kleine moeite, vooral als je bekijkt wat er tegenover staat.

Op www.drugs-test.nl staan alle addressen van testservices.

3. Morissss

Morissss Newbie

Allereerst bedankt voor je reactie.

Ik heb zeker wel goed informatie opgedaan voordat ik het deed. Ik was me er van bewust dat ik niet te veel, en ook niet te weinig moest drinken. Maar toen ik het eerste halfje al voelde, verloor ik die rem en bleef ik maar drinken. Ik weet niet precies waarom, maar het voelde gewoon aan als iets om te doen terwijl ik aan het trippen was. Ontzettend dom natuurlijk..

Ik ben niet met de ambulance naar het ziekenhuis geweest. De ambulance kwam ter plaatse en de volgende ochtend toen ik weer bij bewustzijn was zijn we toch maar even naar de huisartsenpost gegaan. Die man daar heeft me nauwelijks wat verteld. Ik vertelde van het water/slechte pillen, maar hij antwoordde daar op dat het van het water kon komen, maar ook van wat anders (net zoals wat jij dus zegt.) De vriend van wie ik de pillen had (die overigens zelf ook meedeed met trippen) zei dat de pillen volgens de dealer getest waren. Dat had ik aan de huisarts verteld, maar die zei dat dat onzin was omdat er geen enkele instituten zijn die drugs testen. Bullshit dus? :confused:

Die een a twee glazen per uur regel wist ik voordat ik het gebruikte, maar mijn rem was er helemaal af zonder dat ik het door had. Ik denk dat ik wel 5/6 glazen per uur dronk, als het niet meer was..

Mocht ik weer eens een keer xtc proberen, zal ik ze dan ook zeker laten testen. Trouwens, ik heb wel eens gehoord dat mdma in pure vorm (capsule dus) minder slecht is dan een xtc pil. Enig idee of dat zo is?

Thanks voor de moeite,

Morris

4. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

Hé Morris,

Tsja als je het wist is het natuurlijk niet echt handig om je er niet aan te houden, watervergiftiging kan dodelijk zijn.

Je moet sowieso nooit van een dealer uitgaan, want ik kan je vertellen, elke dealer heeft ze laten testen. Toch vallen er helaas doden, dus daar kun je voor zo iets belangrijks niet van op aan. Sommige dealers komen zelfs aan met een testrapport, als je dat krijgt liegen ze sowieso want de uitslag krijg je telefonisch :mrgreen:

Verder is het ook fijn om te weten wat de sterkte van de pillen is. van een pil van 160mg kun je wel een halfje nemen, maar een pil van 250mg door de helft doen is voor veel mensen alsnog te veel. Kan dus ook zo zijn dat je gewoon teveel hebt binnengekregen.

De huisarts weet er blijkbaar weinig vanaf, er bestaan al jaren testcentra in Nederland. Op www.drugs-test.nl kun je kijken welke het meest in de buurt zijn.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Slechte XTC pillen
  1. Ontdekkingsreiziger
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    3.560
  2. Anoniem1989
    Reacties: