flash kieke
Wijs gebruiker
Jippie01 zei:Ik zie hier opmerkingen en heb het gevoel dat mensen er niet bijwaren en toch commentaar geven.
Allereerst kunnen deze stromingen inderdaad samen. Het gebeurd vaker maar dan wel beter...
Deze keer liep het al mis bij de sound. Het ene moment ben je lekker relax aan het genieten van goede plaatjes en het andere moment wordt je door gejengel op gitaren en geschreeuw uit deze heerlijke roes getrokken. De boxen schijnen verkeerd te zijn aangesloten ofzoiets.
Het was in ieder geval alsof je een emmer ijskoud water over je heen kreeg.
Daarnaast betalen mensen genoeg geld voor een kaartje. En 99% wat naar sensation black gaat, gaat daar naartoe voor een avondje stampen en genieten. Dan verwacht je niet dat Gee zo'n flauwekul gaat doen. En dan ook nog es zo'n slechte kwaliteit.
Als hij eerst was begonnen met wat hardcore (set voor hem eindigde lekker) en daarna langzaam zou hebben afgebouwd en een of 2 plaatjes zou hebben geprobeerd, dan zou het anders zijn gelopen.
Helemaal toen meneer Gee beledigd was en ook nog ging schelden. Toen was het hek van de dam en begon men nog harder te fluiten en te gooien met bier. En laten we eerlijk zijn. Na 20 minuten gefluit moet je als organisatie op z'n minst toch doorhebben dat er iets mis gaat...
Maar goed. Hier kan lang en breed over gepraat worden. Er zijn meerdere fouten gemaakt door meerdere personen, ook door die vent wat het podium op geklommen is. En we kunnen hier nog lang over doorpraten. Iedereen zal er een andere mening over hebben.
Persoonlijk vind ik het idee wel lachen om die 2 muziekstijlen te combineren, maar als je het wil doen, doe het goed. Zorg voor goed geluid en niet oorverdovend gejengel, geschreeuw en gescratch
Groot gelijk.
Het valt wel te combineren.Heb zelf een paar (terror/speedcore)liedjes en daarop valt het best mee , maar dan is het 30 sec of zo een gitaar solo(en geen gebrul) en dan begint het terug van het goede. Maar als het bij hardstyle past weet ik niet.
Maar 20min metal is toch vrij kut om te horen.(Mijn mening)En zeker als je naar een hardstyle event gaat.