smaak van mdma kristal

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ga proberen om aan pure mdma te komen omdat ik graag een keer mdma zou willen proberen buiten wat er allemaal nog meer in een xtc pil zit. Zoals bijvoorbeeld amfetamine. Hoe herken ik een mdma kristal, wat is de meest voorkomende vorm / kleur en smaak? Smaakt het chemisch of is het een zoet / zout / zuur smaakje. Is het een sterke doordringende smaak, of hangt dat weer af van hoe puur het is? Waar ik naar doel met de laatste vraag is kun je de sterkte van de mdma bepalen aan de hand van hoe sterk het smaakt misschien?

dingo

Belezen gebruiker
bitter en chemisch. Maar het best laat je je kristallen testen (indien je in NL woont natuurlijk...).

Chris Pontius

Badass junkie
het is idd een beetje bitter en het kan zijn dat er nog echte kristalletjes in zitten..
bij mij is het ook wit/geel achtig.

Wacky

Badass junkie
MDMA word verkocht in vorm van kristallen en poeder. Als je hard op een kristal slaat word hij poeder. Kristallen zijn niet gemakkelijk te versnijden dat zou dan in de productie gebeurd moeten zijn, ik ben dan ook nog geen slechte mdma kristallen tegen gekomen. Poeder kan natuurlijk wel versneden worden, dus dat is minder betrouwbaar. Kristallen kunnen helder wit zijn, geel/bruinig of een beetje grijs. Als ze een kleurtje hebben zijn ze nog niet direct slecht, misschien dat het dan een paar % minder zuiver is, maar och....

De smaak is zeer indringend goor chemisch bitter.

Overigens zit er in de grote meerderheid van de pillen niets anders dan MDMA en bindmiddel.

raging_bull

Bewuste gebruiker
kan je 't ook snuiven / roken?

nvm...

Q: I would just like to know. With all ecstacy pills being so inconsistent and adulterants being fairly common. Is it not safer to smoke MDMA? Does anyone know if substances like ketamine, stichnine etc are still active in smoke? I would be very interested to see if anyone has considered this.

A: There are a couple of things to consider about this issue:

1. Many of the adulterants found in ecstasy tablets ARE active when smoked (this includes ketamine, amphetamine, methamphetamine among others). Since smoking often requires lower doses than oral ingestion, it could be even more of a gamble to smoke the unknown quantities of unknown adulterants. The dosages intended for oral ingestion could be problematic if smoked.

2. Since most MDMA comes in tablet form, all of the binders and fillers which are used to create the tablet would also be smoked. Generally these are selected because they are orally inactive, but it's quite possible that they would have unpleasant effects when smoked.

3. We have received several reports about smoking MDMA salts (the form used for oral consumption), and they generally agree that it's a waste of time, providing little to no effects other than a headache.

So, while it's true that oral consumption of ecstasy is a gamble when the contents of a tablet are unknown, it doesn't reduces those risks to smoke the material instead.
aldus Erowid..

nito98

Belezen gebruiker
Die kristalen lijken mij ook wel een keer leuk .......maar ja tegenwoordig kun je nog niet eens meer aan gewone pillen komen dus dat wordt nog moeilijker..... :(

TrippyShit

Badass junkie
Heb voor aankomende woensdag een 1.5grammetje ingeslagen :) De betrouwbare persoon vertelde me dat de op testresultaten 81% uitkwamen. Ik ga het woensdag ondervinden maar ik geloof em want haal er altijd mn sheize. Pillen kan ik helaas niet echt meer aan komen laatste tijd :rolleyes: Achja, fuckit :P

Een tandenborstel?

kaboutertje

Experimenterende gebruiker
Lekker bruinachtige poeder met soort da lijkt op rijstkorreltjes,, smaakt bitter maar beter als ghb ofzo..

IIG een super drugs da je wel ff bezig houd! :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Heb voor aankomende woensdag een 1.5grammetje ingeslagen :) De betrouwbare persoon vertelde me dat de op testresultaten 81% uitkwamen. Ik ga het woensdag ondervinden maar ik geloof em want haal er altijd mn sheize. Pillen kan ik helaas niet echt meer aan komen laatste tijd :rolleyes: Achja, fuckit :P

Een tandenborstel?

Anderhalve gram in een dag erdoorheen jagen? Wtf :openmouth:
Ik kan redelijk wat hebben maar dat zou ik niet trekken, de helft ervan denk ik niet eens..

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:

Een tandenborstel?

Anderhalve gram in een dag erdoorheen jagen? Wtf :openmouth:
Ik kan redelijk wat hebben maar dat zou ik niet trekken, de helft ervan denk ik niet eens..

mdma ga je toch niet alleen gebruiken, dus heb je wel wat meer nodig en liever teveel als te weinig zou ik zeggen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Na ~500 mg in een avond wordt het gewoon naar, als je sero op is is het op, en na zoveel word je er niet meer euforisch en fijn van, maar word je steeds gaarder en gaarder, echt het zombie idee.. Je kortetermijngeheugen gaat naar de tyfus..

De paar keren dat ik te veel MDMA heb gebruikt (5 bommetjes op een avond of zo) heb ik echt spijt van, de dagen erna zijn KUT. Hou het gewoon leuk en blijf onder de 400-500 mg, en dat is al veel..

Bovenaan