En wat voor pillen waren dat dan wel volgens jou ?Flaffie zei:Ik heb ook een keer pillen gehaald bij de smartshop ik had er twee op ...
Volgens mij weinig tot niks van gevoeld. Ut enige wat ik er voor leuks aan overgehouden heb is dat ik stuk of 40 shaggies achter mekaar heb zitten draaien... puur uit verveling
Ja veel van die middeltjes werken niet geweldig. Dat je van een paar capsulles net zoveel merkt dan van een kopje koffie. Maar ze hebben ook gewoon goed werkend spul, zoals mescaline houdende cactussen, plantenextract met DMT (Ayahuasca), Salvia, LSA en veel energiecapsules (al werkt het niet zo goed als ephedra). Je kan het beste opzoeken wat ze hebben via internet en dan even nazoeken op erowid wat het doet.Flaffie zei:Ik heb ook een keer pillen gehaald bij de smartshop ik had er twee op ...
Volgens mij weinig tot niks van gevoeld. Ut enige wat ik er voor leuks aan overgehouden heb is dat ik stuk of 40 shaggies achter mekaar heb zitten draaien... puur uit verveling
buzzrider zei:En wat voor pillen waren dat dan wel volgens jou ?Flaffie zei:Ik heb ook een keer pillen gehaald bij de smartshop ik had er twee op ...
Tja, zoveel. Als je snel bent sowieso paddo's, maar na maandag dus niet meer. Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is. Verder hebben ze een hoop capsules voor energie, sex etc.Extisi zei:Nee, dat dacht ik niet hoor :P Maar ik wist niet waar ik het neer moest zetten...
![]()
Is er nog iemand die mij iets kan aanraden van de Smartshop??
hodgepodge zei:Extisi zei:Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is.
hodgepodge zei:Tja, zoveel. Als je snel bent sowieso paddo's, maar na maandag dus niet meer. Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is. Verder hebben ze een hoop capsules voor energie, sex etc.Extisi zei:Nee, dat dacht ik niet hoor :P Maar ik wist niet waar ik het neer moest zetten...
![]()
Is er nog iemand die mij iets kan aanraden van de Smartshop??
Kijk gewoon hier wat ze zo een beetje hebben en dan kun je van dat spul op erowid.org ofzo kijken wat het effect is en of het de moeite waard is.
pure DMT is verboden inderdaad, maar je kan in smartshops van die Ayahuasca mengsels kopen. Dit is en MAO-remmer en DMT houdend plantmateriaal, zoals Mimosa Hostilis (DMT's worden in je maag afgebroken als je geen MAO neemt vooraf). Werkzame stoffen zijn dan meestal N,N-DMT of 5-MeO-DMT. In paddo's schijnen ook DMT's te zitten, waardoor je een andere trip krijgt als je eerst een MAO neemt.honingolie zei:hodgepodge zei:Extisi zei:Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is.
DMT vind je niet in shops hoor.. Iets met lijst 1![]()
Hey! En morgen is het 3 december!Extisi zei:Gister was het 1 december.
LSDmathXtc zei:in smartshop verkopen ze vanalles
ga er eens binnen het is zeker en vast de moeite waard