Smartshop

Extisi

Wijs gebruiker
Zijn jullie wel is in een Smartshop geweest? En is dat goed spul? Wat houd het precies in?
In Arnhem, waar ik vandaan kom, is er ook een Smartshop...maar ik heb geen idee of het de moeite waard is :') :rolleyes:

Flaffie

Wijs gebruiker
Ik heb er weleens paddos gehaald.
Vreemd was dat toen ook...
We kwamen binnegelopen in de smartshop en toen zei die verkoper gelijk tegen ons: jullie zijn zeker opzoek naar paddos!

rare man ...

buzzrider

Wijs gebruiker
Iedereen is toch al wel regelmatig in een smartshop geweest ?

het laatste wat ik er gekocht heb is Yopo in de Trip2Focus in Maastricht.

Flaffie

Wijs gebruiker
Ik heb ook een keer pillen gehaald bij de smartshop ik had er twee op ...
Volgens mij weinig tot niks van gevoeld. Ut enige wat ik er voor leuks aan overgehouden heb is dat ik stuk of 40 shaggies achter mekaar heb zitten draaien... puur uit verveling

buzzrider

Wijs gebruiker
Flaffie zei:
Volgens mij weinig tot niks van gevoeld. Ut enige wat ik er voor leuks aan overgehouden heb is dat ik stuk of 40 shaggies achter mekaar heb zitten draaien... puur uit verveling
En wat voor pillen waren dat dan wel volgens jou ?

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
Ja veel van die middeltjes werken niet geweldig. Dat je van een paar capsulles net zoveel merkt dan van een kopje koffie. Maar ze hebben ook gewoon goed werkend spul, zoals mescaline houdende cactussen, plantenextract met DMT (Ayahuasca), Salvia, LSA en veel energiecapsules (al werkt het niet zo goed als ephedra). Je kan het beste opzoeken wat ze hebben via internet en dan even nazoeken op erowid wat het doet.

Flaffie

Wijs gebruiker
buzzrider zei:
Flaffie zei:
En wat voor pillen waren dat dan wel volgens jou ?

hmm volgens mij zogenaamde speed pillen.
Stond op: 1 pil inname p. 24 uur
pure geldklopperij
2,50 per pil ofzo.

Ik heb ooit een keer een xtc pil voor 2,50 gekocht toen ik in renesse was.
daar kan geen pil tegenop. Ik zou der 20 euro voor neerleggen als ik datzelfde gevoel weer zou kunnen beleven van 1 pil.

Extisi

Wijs gebruiker
Je hebt namelijk ook pillen die dezelfde werking schijnen te hebben als XTC alleen dan goedkoper ook...
Maar je weet nooit of het werkt.. :angry:

TrippyShit

Badass junkie
Ja die zooi heb ik ook een keer gehad. NxtPhase ofzo. Je moest er 2 nemen, nam er gelijk 4. Geen reet gemerkt. En natuurlijk ben ik er regelmatig geweest om paddo's te halen. Of wat anders leuks, of een bluntje. Zulke dingen..

Edit: Waarom staat dit trouwens bij coffeeshop en vraag je 'hebben ze er goed spul'?
Je denk toch niet dat ze er wiet/hasj verkopen he? Want dat zit je wel goed mis :P

Extisi

Wijs gebruiker
Nee, dat dacht ik niet hoor :P Maar ik wist niet waar ik het neer moest zetten...
:flushed:
Is er nog iemand die mij iets kan aanraden van de Smartshop??

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Nee, dat dacht ik niet hoor :P Maar ik wist niet waar ik het neer moest zetten...
Tja, zoveel. Als je snel bent sowieso paddo's, maar na maandag dus niet meer. Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is. Verder hebben ze een hoop capsules voor energie, sex etc.

Kijk gewoon hier wat ze zo een beetje hebben en dan kun je van dat spul op erowid.org ofzo kijken wat het effect is en of het de moeite waard is.

Extisi

Wijs gebruiker
hodgepodge zei:
Extisi zei:
Tja, zoveel. Als je snel bent sowieso paddo's, maar na maandag dus niet meer. Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is. Verder hebben ze een hoop capsules voor energie, sex etc.

Kijk gewoon hier wat ze zo een beetje hebben en dan kun je van dat spul op erowid.org ofzo kijken wat het effect is en of het de moeite waard is.

Ja, ik kan wel kijken, maar straks werkt het niet eens...net zoals TrippyShit zei...
Ik wil weten wat de moeite waard is..niet dat ik 15 euro neerleg en er niks van merk..
Zonde..
Dat moet niet de bedoeling zijn..ik wil gewoon is proberen..

cropp

Badass junkie
ik had een tijdje terugs e-trip happy caps gehaald en daarna ben ik gewoon gaan blowen

ik denk dat ik 3 of 4 jointjes heb gerookt en ik was de hele dag relaxt wazig

ik zou het gewoon eens proberen en daarna gewoon een joint roken of zo

hodgepodge

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
hodgepodge zei:
Extisi zei:
Dan heb je Salvia en DMT wat wel leuk is.

DMT vind je niet in shops hoor.. Iets met lijst 1 :wink:
pure DMT is verboden inderdaad, maar je kan in smartshops van die Ayahuasca mengsels kopen. Dit is en MAO-remmer en DMT houdend plantmateriaal, zoals Mimosa Hostilis (DMT's worden in je maag afgebroken als je geen MAO neemt vooraf). Werkzame stoffen zijn dan meestal N,N-DMT of 5-MeO-DMT. In paddo's schijnen ook DMT's te zitten, waardoor je een andere trip krijgt als je eerst een MAO neemt.

Kigh

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Gister was het 1 december.
Hey! En morgen is het 3 december! :openmouth: :openmouth:

Waarschijnlijk heeft de smartshop bij jou in de buurt nogsteeds paddo's. Het duurt een tijdje voordat de voorraad opgebruikt is. De andere dingen die je in een smartshop kunt kopen, kun je er nogsteeds kopen. Gewoon geen paddo's meer.

Mvg,
Kigh. :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Je kan er nog steeds salvia, dmt houdende producten, cacti, lsa, yopo en andere sheize halen. Alleen de nxtphase zooi is zonde van je geld. Eet dan gewoon je geld op..

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, want dat zocht ik..
Producten uit een smartshop die werken :) Gewoon aanraders :) Hoeven niet perse paddo's te zijn, ik vond het even leuk om te melden dat het 1 december was. :rock:

psych-out

Bewuste gebruiker
in smartshop verkopen ze vanalles
zoals pijpjes, salvia , lsa ,.... en vroeger paddo's :(
ga er eens binnen het is zeker en vast de moeite waard

TrippyShit

Badass junkie
LSDmathXtc zei:
in smartshop verkopen ze vanalles
ga er eens binnen het is zeker en vast de moeite waard

Idd, altijd leuk om even in de smartshop te kijken. Ze hebben er idd van alles. Zo goed als alle smoke artikelen, van bongs, tot pijpjes, tot vaporisers, tot 10soorten lange vloei, cones, 20smaken blunts, blunt cones. Veel trippende dingen zoals salvia, lsa, yopo, cacti en gewoon grappige dingen zoals poppers en gekke dingetjes. Laat je alleen geen pilletjes in potjes aansmeren! Die werken bij 9,999vande10mensen niet :wink:

Bovenaan