Dit dacht ik dus ook.plantenbak zei:maar artikelen die niet gelijk als drugs gelden kan je toch altijd kopen? pijpjes oid.
plantenbak zei:maar artikelen die niet gelijk als drugs gelden kan je toch altijd kopen? pijpjes oid.

Erg verstandig om hier te zeggen ja, klasse!Petrovic zei:[...]
ik ben 3 weken terug of zo toch echt gewijgerd zonder id, als fucking 18-jarige!Oom Klaas zei:Officieel is er geen minimumleeftijd verbonden aan een smartshop,
onder de smartshop eigenaren is er wel een afspraak dat er onder de 18 niet verkocht word.
Maar deze word erg vaak niet nageleefd.
Op m'n 14e kreeg ik gewoon m'n bakje mee.
Ik wist het.Want op mijn 13e kreeg ik hier al paddo's en salvia mee.
Je kan toch ook truffels halen? Daar zitten dezelfde stoffen in als paddo's.waar je in zwolle of omstreken noch paddo's kan kopen
Oom Klaas zei:Truffels kan je bij iedere redelijke smartshop halen.
Of online bestellen.
Petrovic zei:Het zal niet meer dan 15 euro kosten, En ik zou beginnen met de helft en als het effect dan tegen valt dan kan je altijd bij pakken. Maar wees dan wel zo slim om het effect af te wachten en niet na 30min bij te pakken.
Viel SpaB!![]()
Oom Klaas zei:Petrovic zei:Het zal niet meer dan 15 euro kosten, En ik zou beginnen met de helft en als het effect dan tegen valt dan kan je altijd bij pakken. Maar wees dan wel zo slim om het effect af te wachten en niet na 30min bij te pakken.
Viel SpaB!![]()
Kosten variëren van 12,50 tot 22,50 voor 1 portie truffels.
btw,
15 jaar vind ik wel jong voor paddo's maarja
Seatbelt zei:Oom Klaas zei:Petrovic zei:Het zal niet meer dan 15 euro kosten, En ik zou beginnen met de helft en als het effect dan tegen valt dan kan je altijd bij pakken. Maar wees dan wel zo slim om het effect af te wachten en niet na 30min bij te pakken.
Viel SpaB!![]()
Kosten variëren van 12,50 tot 22,50 voor 1 portie truffels.
btw,
15 jaar vind ik wel jong voor paddo's maarja
Nah Paddo's (in dit geval dus truffels) vind ik niet echt heel veel uitmaken hoe oud je bent, ken genoeg mensen van mijn leeftijd die ze wel is hebben gehad, meer reacties krijg ik op dat ik op deze leeftijd Pep, Ket en MDMA heb gebruikt.
Maar zolang ik er goed mee om kan gaan en alles op school goed gaat heb ik r geen problemen mee hoor![]()