Snel en goed typen?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Marijntjuuhh, 3 dec 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Marijntjuuhh

Marijntjuuhh Newbie

(Het spijt mij als ik niet goed ben in de grammatica ik kan niet super goed nederlands)

Om te beginnen, Hallo. Ik ben nu al een tijdje aan mdma maar ik doe dit niet met vrienden en ga niet uit maar ik doe dit vooral online en als ik dat praat praat ik veel te snel of niet maar dat komt volgens mij niet door MDMA maar door mijn eigen spanning nou ben ik dus altijd aan het typen (Met mensen online dus.) en dan vraag ik mij af hoe ik nou alles zo snel typ? Ik kijk naar mijn vingers en zie ze bijna niet bewegen zo snel typ ik als ik MDMA heb gebruikt. Meestal spel ik dan ook alles goed in de engelse grammatica. Mijn vraag is of dit een effect is of gewoon veel toeval heeft? (Ik gebruik niet vaak mdma en ik gebruik wel goede dosering en ben altijd toch minstens met 1 vriend dus ik wil niet graag comments met: Waarom doe je eigenlijk drugs? en STOP MET DRUGS. Dank u wel voor u tijd.

2. Linksrechts

Linksrechts Newbie

Uit mijn ervaring ligt het eraan van persoon tot persoon en hoe goed je er tegen kan. Meeste mensen nemen kwartjes of de helft per keer terwijl sommigen een volledige pil nemen

3. Marijntjuuhh

Marijntjuuhh Newbie

Ja ik had toen ik dat zag 250 mg mdma op gesnoven en steeds beetje per beetje de nacht door. Maar dit is dus geen specifiek effect? Alvast bedankt voor de reactie zo snel.

4. Linksrechts

Linksrechts Newbie

nee man. heb zelf 1 op en heb geen last van snel typen

5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Even erbij zeggen maar mdma heeft je echt niet het gewenste effect wat je moet verkrijgen zoals je het slikt. De piek is veel korter en denk dat het trouwens niet goed is voor je neus om heel de nacht mdma te snuiven. Gedver, mag niet denken aan die drip/doorloop heel de nacht door :kots:

6. Linksrechts

Linksrechts Newbie

Mdma snuiven wordt je blind van man.

7. stomme eend

stomme eend Belezen gebruiker

Misschien kun je je dienst aanbieden op feestjes waar menigeen het niet meer voor elkaar krijgt om goed te lezen en typen op de telefoon :innocent:maak je vast veel vrienden mee:tongueout:

HardcoreGabber vindt dit leuk.
  8. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Hihi, ik herken dit nog van mijn eerste 2 keren XTC, ik had werkelijk het idee dat ik mega snel kon typen, en dat mijn pc me dus ook niet kon bijhouden! Ik zei dat ook echt tegen iedereen die het maar wilde horen. Pas veel later ontdekte ik dat mijn Facebook gewoon traag was. :tearsofjoy:

9. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Je begrijpt dat je op een drugsforum zit? We zijn echt niet zo hypocriet om op een drugsforum het mensen kwalijk te nemen dat ze drugs gebruiken/willen gaan gebruiken.

Zelf typ ik veel relaxter op mdma, waarom weet ik niet.

Mijn tip? Verstuur nooit een boodschap met emotionele inhoud onder invloed van drank of MDMA ná 12 uur s'nachts, neem van me aan je bent weken bezig om de boel weer op de rails te krijgen.

10. Kikemoes

Kikemoes Experimenterende gebruiker

Ik kan zelf nog amper lezen als ik MDMA heb gehad, omdat ik dan bijna geen diepte zie, en mn telefoon schuin moeten houden omdat ik het anders niet kan lezen haha

11. Linksrechts

Linksrechts Newbie

feel you man :tearsofjoy::tearsofjoy:

Kikemoes vindt dit leuk.
  12. Kikemoes

Haha jatoch maar op dat moment maakt het ook niks uit, alle zorgen weg :)

Linksrechts vindt dit leuk.
  13. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Jij ook al ervaring mee? Gewoon helemaal niks emo’s versturen als je onder invloed bent. Ongeacht de tijd. Het heeft mij een x een goede vriendschap gekost... :lolol:
    Nu lach ik er om maar toen echt niet.

PsyTekZ en Kikemoes vinden dit leuk.
  14. Kikemoes

Hier ook herkenbaar :)

15. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Herkenbaar :tearsofjoy:

De Dunne vindt dit leuk.
  16. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Veel en snel typen op stimulanten, vreemd?
    Nooit eerder gehoord, ben je zeker dat de mdma niet ontmaskerd heeft dat je een indigo child bent.
    Want de meesten hier die denken iets beter te kunnen op drugs, zijn gewoon getriggerd in hun indigo child essentie.
    Ga alvast naar de kristal en mineraalshop, en zet oliver shanti's : sacral nirvana op repeat.
    Tot de honden in je buurt schor zijn van het blaffen.
    Niet alles valt te wijden aan de drugs, snel typen is gewoon nsuperpower die je ontmaskerd hebt,
    Zoals mijn vermogen om kadertjes die schuin hangen in woonkamers meteen op te merken.
    Je hebt gewoon je ding gevonden wees blij, en dan nog engels ...toch geen gelul over NASA en cape canaveral?
    Denk dat je vriend mss bang is voor je druggebruik maar minstens even hard in zijn broek schijt dat je grote furore gaat maken als nraketontwerper, terwijl hij nog steeds op hetzelfde straathoekje van jullie wijk probeert nrapcarriere te ontketenen.

Laden...

Deel Deze Pagina