1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

snelste edible?

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door ADR, 18 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. ADR

ADR Newbie

Beste iedereen,

Ik heb met spoed een hele simpele vraag,

Wat is nou de simpelste en snelste edible om te maken?

Normaal doe ik altijd cake maar dat duurt altijd zo lang aangezien die 1,5 uur in de oven moet.
    Nu ga ik vanavond naar een vriend en we hebben kort de tijd om de edible te maken en te consument, vandaar mijn vraag.

Antwoorden worden zeer gewaardeerd. :)

2. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker

ik maakte altijd hasj melk.

verwarm wat melk in de magnetron. roer hier wat roomboter( halve thee lepel) doorheen en gooi er hele fijne hasj (kwart gram) doorheen. roer dit even door en stop het weer in de magnetron. Laat het goed heet worden en roer hierna weer heel goed. dit maakte ik altijd en werkte voor mij prima.

je kan het ook uiteraard met een pannetje doen, maar dit gaat nog sneller.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Werkt idd! Let wel, je huis meurt als een malle met hasjmelk. Er komt een enorm sterke lucht vanaf.

4. Jort

Jort Newbie

ik denk niet echt dat er edibles zijn die sneller hitten dan andere maar er zijn wel veel trucjes om de effecten sneller te gaan voelen, bijv koffie of groene thee versnelt je stuwgang, edibles op een lege maag nemen versnelt het ook. En een baapje roken nadat je de edibles inneemt houd je gedachten een beetje van edible wat altijd fijner is.

5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik zie dat het de TS ging om de snelheid van het maken van de edible, met andere woorden iets wat je sneller maakt dan een cake bijvoorbeeld. De vorm van de edible zal niet veel verschil maken voor de snelheid waarmee het inslaat, wel of je een volle of lege maag hebt ja.

Ik zie dit topic nu pas, maar met spoed nog wel. DIt soort dingen kun je beter even ruim van te voren checken. Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig.

Inguz vindt dit leuk.
  6. Jort

Jort Newbie

dan is denk ik hasjomel, hasjthee, hasjkoffie of hasjmelk denk ik 'the way to go' duurt 25 minuutjes om te maken.

7. PaddoKweker

PaddoKweker Experimenterende gebruiker

ik heb gewoon goede wietboter op voorraad in mijn koelkast, dat is een heerlijke edible zo gemaakt.

De Dunne vindt dit leuk.
  8. PaddoKweker

PaddoKweker Experimenterende gebruiker

moet je wel wiet hebben wat je gedecarboxyleert hebt. Met niet behandelde wiet is het effect (zelfs van 1 gram) bij mij te verwaarlozen. Met voor-verhitte wiet heb ik maar 0,25 gram nodig voor het gewenste effect.
    Wellicht gaat het wel goed met hash, heb ik geen ervaring mee.

9. Chillax

Chillax Newbie

Ik heb hier veel ervaring in en al van alles geprobeerd :) het makkelijkste is om een paar gram te kopen en dit een uur op 110 graden in de oven te doen voor het decarboxyleren. Dat is eenmalig, daarna kun je gewoon een klein stukje gebruiken /doorslikken en klaar.

Let hier wel mee op! Zelfs met 0.10 gram !! Heb ik.zo al menig vriend echt knetter stoned gekregen. Zelfs toen ik dagelijks gebruikte was 0.15 wel de max dat ik nodig had. Je kunt ook wel korter in de oven doen maar na een uur is het thc gehalte wel zo'n beetje het maximale.

Nu maak ik zelf hasj druppels wat iets meer werk is maar makkelijker te doseren is zonder weegschaal. Ook gaathasj na verhitting erg plakken dus het blijft snel aan je tanden zitten als je het zo neemt. Maar het is by far de meest directe en efficiëntste methode.

Albedo vindt dit leuk.
  10. Dirkjan

Dirkjan Experimenterende gebruiker

Ik heb zo'n 10 keer hasj melk gemaakt in mijn leven maar het is maar 2 keer écht gelukt. Of ik voelde helemaal niets, of ik voelde me vaag maar niet echt high of stoned. Ik heb grondig de recepten uitgezocht en alles keurig opgevolgd, maar op een of andere manier ging er iets mis. Wat dat is weet ik helaas tot op de dag vandaag nog niet. De 2 keren dat het wel lukte waren hele leuke ervaringen. Hasjmelk is trouwens wel goor als de pest dus bereid je voor. Allebei best heftig, maar manageable. Dit was wel de tijd dat ik heel veel blowde dus ik kon misschien wat meer hebben als nu, sinds ik nu niet meer blow.

Schiet me nog een andere keer te binnen toen ik 19 was en nog bij mijn ouders woonde. Ik had geprobeerd wietboter te maken op het fornuis toen ik een paar dagen alleen thuis was. Het was redelijk gelukt volgens mij. Ik had er 'ongeveer' 1 a 1,5 gram ingedaan met de bedoeling het voor 2 dosissen te gebruiken. Ik had de helft tussen 1 opengesneden gevulde koek gesmeerd (want het smaakte niet bepaald lekker) en ik kwam op het geniale idee om de nacht dat mijn ouders thuiskwamen er eentje te 'testen'.

Ik ben die nacht zó stoned geworden dat het echt niet meer leuk was. Ik had een verschrikkelijke vreetkick maar ik durfde niet naar beneden omdat mijn ouders zouden merken dat ik stoned was. Ik durfde alleen maar doodstil te blijven liggen omdat ik dacht dat als ik teveel lawaai zou maken ze naar mijn kamer zouden gaan en ik 'busted' was (mijn ouders zijn nogal anti-drugs.)

Laat ik teruggaan naar de vraag van de topicstarter. Een simpele edible? Als je beter kan koken dan mij kun je hasjmelk of hasj chocomel overwegen. Ooit heeft iemand anders voor een groep een spacecake gebakken die wel goed werkte, maar dat duurde inderdaad wel even. Als ik jou was zou ik de cake van tevoren maken, en de plakken verpakken in plastic folie in de koelkast. Zo blijven ze een aantal dagen goed, en kun je ze nemen vlak voordat je naar je bestemming gaat.

11. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Wietpannekoeken! Check Bakken met baard maar eens :P

Laden...
Vergelijkbare Topics - snelste edible
  1. Rokertje
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    1.136
  2. toepiekloot
    Reacties: