1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

snuiven en je neus..

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door MDMAZING, 8 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAZING

MDMAZING Belezen gebruiker

Hoeveel shit moet je door je neus halen om je neusbotje echt weggesnoven te hebben? Als je zo nu en dan een beetje pep neemt, en soms door de weeks ketamine, zal je dan snel je botje wegsnuiven? Of moet je dan jaren echt elke dag coke oid snuiven?

2. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Best een goede vraag. Ik heb een septum piercing dus bij mij zit er sowieso al een gat. :tearsofjoy:

De Dunne en MDMAZING vinden dit leuk.
  3. MDMAZING

MDMAZING Belezen gebruiker

4. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

5. Jmths

Jmths Bewuste gebruiker Tripreporter

Hm, is denk ik vooral een probleem bij overmatig cocaïne gebruik. Cocaïne heeft namelijk een zeer sterk plaatselijk verdovend effect en je hebt relatief veel volume/gewicht nodig om 'gemiddelde' effecten te bereiken en er is van bekend dat het zeer caustisch is, het kan letterlijk je aderen en hard doorbranden.

Was een oud forumlid (SirErik?) en fervent coke gebruiker, die had enkele smakelijke foto's gemaakt ivm hart en bloedvaat operaties als gevolg van naar eigen zeggen overmatig coke gebruik.

Met amfetamine of analoog product gebruik heb ik wel een paar keer gehad dat ik stopte met snuiven omdat het te pijnlijk begon te worden waar ik met coke waarschijnlijk op zo'n moment waarschijnlijk was verder gegaan met snuiven.

Laden...