Snuiven en snurken

Soma

Bewuste gebruiker
Vroeger, toen ik nog niet veel drugs gebruikte, had ik nooit last van snurken. Maar sinds ik regelmatig drugs snuif, gebeurt het wel eens dat ik 's nachts begin te ronken :). Weet er iemand of dit komt door het snuiven of beeld ik mij vanalles in? :)

Groeten, soma

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nou zal ik je eens wat grappigs vertellen, na een klein jaar coke gebruik ben ik juist minder gaan snurken. Ik zaagde altijd hele bossen om snachts, nu komt dat minder vaak voor, en ook niet meer zo heel hard als eerst.

Maar of dat nou komt omdat ik ben gaan snuiven, of in de zelfde periode ben gaan oefenen met circulaire ademhaling. Dat weet ik zo niet, het schijnt namelijk dat circulaire ademhaling slaap apneu kan verhelpen en waarschijnlijk ook het snurken zou verhelpen.

Maar het kan dus heel goed zijn dat het aan je zelf ligt, en niet aan het snuiven. Ik zou zeggen, stop anders een paar maanden en kijk of het blijft. :beer:

Soma

Bewuste gebruiker
Een paar maanden? Ik dacht eerder aan een paar weken :tongueout:. Ben nu al bezig :wink:.

Mss ligt het idd aan mij, ik zal wat opzoeken over die circulaire ademhaling :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Token_White_Guy zei:
Maareh DrippTone....

Jij was toch al 7 maanden van de sosa af?
Of spreek je nu in de verleden tijd?

Verleden tijd. :wink: Ben nogsteeds clean van die crap. :grin:

Edit: Maar het snurken is dus altijd nogsteeds minder dan voor die periode. :)

Token_White_Guy

Experimenterende gebruiker
Lol, is het toch nog ergens goed voor geweest!
Ik steek nog wel eens de Waal over voor een biertje, maar dan weet ik in ieder geval dat ik je geen nakkie hoef aan te bieden als ik je tegenkom :)

Bovenaan