1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Solo truffel trip!

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door SmokeySam, 2 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SmokeySam

SmokeySam Newbie

Hee!!

Ik ben Sam en ben sinds vandaag nieuw op het forum! Ik keek er al een tijdje naar en las al wat trip reports! Na deze gelezen te hebben kwam er toch wel de intresse voor een solo trip met truffels te proberen!

Ik ben niet vreemd met truffels heb het al een paar x met vrienden gedaan en is me altijd goed bevallen. Het enige nadeel was dat ik me heel vaak asociaal voelde en liever op mezelf wou zijn. Vaak kwam dit in het begin van de trip en af en toe kwam het nog wel een paar x boven tijdens de rest van de trip!

Nu ben ik aan het plannen voor volgende week maandag/woensdag voor het eerst een solotrip te beleven. Ik heb er al even over gedacht en weet precies wat ik klaar ga zetten en welke muziek ik ga beluisteren.

Mijn moeder maakt abstracte schilderijen (ik woon nog thuis) en ik ga proberen een paar van deze te ontfutselen en op mijn kamer te zetten zodat ik ze eens goed kan bestuderen! Ook ga ik wat posters ophangen en misschien een mat/deken met leuke patronen op de grond leggen!

Voor muziek kies ik Hans Zimmer! Ik ben namelijk een hele grote fan van hem en alles wat hij componeerd! Bv; de soundtracks van Inception, Gladiator en Interstellar! Ik kan echt wegdromen als ik een van zijn nummer opzet!
    Ook ga ik een backup speellijst maken voor als Hans me niet goed bevalt! (Wat me raar zou lijken)

Natuurlijk rol ik ook een jointje voor de trip. Dit doe ik altijd en het smaakt me nog steeds super goed! En een paar stokjes wierook wil ik ook wel opsteken voor de geur en rook die me wel speciaal lijkt bij een trip!

Het lastige deel welja lastig ik zit er niet zo hard mee maar moet er wel over denken! Ik werk volgende week met de late shift 14-22u. Dus als ik thuis kom een half uurtje na 10 gaan men ouders vrijwel meteen naar bed. Dan zou ik ze dus ook meteen nemen en me op mijn kamer vertroeven! Ik weet niet of het zo slim is omdat ze thuis zijn en als ik iets zou uitsteken ze misschien wakker zouden worden! Ik heb er niet zo een probleem mee om het te doen zo en heb er ook geen heel slecht gevoel bij dat ze een beetje verder aan het dromen zijn als ik trip! Maar heb nog nooit alleen getript dus weet niet wat ik in men hoofd ga halen op die moment!

Ik zou zo nog een 5 tal paginas vol willen schrijven maar ga het hierbij laten zodat het niet teveel is!
    Nu de echte vraag! Ik zou willen weten wat jullie ervan denken en of jullie een paar tips hebben voor me zodat ik me nog wat beter voorbereiden kan! Muziek voorstellen sta ik ook zeker voor open!

Ik kijk er alvast heel hard naar uit en vind het namelijk ook zeer spannend! Een trip report kan er ook wel uit voortkomen als ik me alles nog goed voor de geest kan halen en verwoorden!

Groetjes!

Sam

2. Hoi Sam,

Goed idee. Ik hou ook van dingen ontfutselen en ontrafelen. Vaak leidt het tot niets, maar de eigenzinnige geest overheerst.

Zimmer, baasje!

Mocht je wat schilderijen van haar abstractie willen tonen, voel je vrij. Ik vind dat sowieso interessant!

Alleen trippen lijkt mij persoonlijk heavy. Maar ey, als je voelt dat je dat moet doen, moet je het vooral niet laten. Het is jouw feest uiteindelijk.

Ga ervoor. Veel plezier en wijsheid gewenst. Ik kijk uit naar jouw tripreport.

Ps. Tips enzo... Ik weet niet man. Je leert het vanzelf. Als je durft te vertrouwen op jezelf wijst het zich dus vanzelf. Ik wens je vooral erg veel plezier, en ik denk dat dat wel goed gaat komen. :tonguewink:

Oja, dan nog wel een vraagje; waarom specifiek truffels?

Laatst bewerkt: 2 apr 2018
  3. Oh, die had je al... Dronken zijn en onzorgvuldig lezen leidt tot herhaling. Het komt uit een goed hart.

Enjoy!

SmokeySam vindt dit leuk.
  4. SmokeySam

SmokeySam Newbie

Hee!

Heb je helemaal gelijk in maar ik hang ze de dag erna weer mooi op hun plek!!

Ik kan haar site wel doorsturen, weet wel niet of dit mag hier op het forum! Anders neem ik gewoon een paar foto's als ik tijd heb.

Ik ben graag even weg van de realiteit dus voor mij mag het heavy zijn! En zoals hierboven gezegd heb ik altijd het gevoel alleen te willen zijn dus dan ga ik dat ook maar eens doen!

Bedankt voor je vertrouwen ik kijk er ook heel hard naar uit en denk dat het te gek gaat worden! (In goede zin ofc!)

Nou waarom truffels? Ik zou niet goed weten wat ik anders zou nemen behalve lsd maar dat ga ik voor een festival houden!
    Heb je soms iets anders dat beter zou zijn dan truffels maar ook wel veilig is?

Langspeelplaat vindt dit leuk.
  5. LSD op een festival? Ambitieus...

Voor de rest kan ik je eigenlijk niet van deskundig advies voorzien. Aangezien jij al redelijk wat truffel-trips achter de rug hebt, en ik nog maar 2 trips (LSD & aya) achter de rug heb, weet jij waarschijnlijk beter van de hoed en de rand dan ik. Wat maakt een truffel-trip voor jou interessant?

Ongetwijfeld weten andere leden op dit forum je wel te adviseren. Ik ben zeker benieuwd naar de kunst van je moeder, dus posten mag.

Goodluck!

6. Eik

Eik Belezen gebruiker Tripreporter Donateur

Hoi Sam,

Welkom op het forum! Ik heb zelf 10 keer op psilocybine en 6 keer op LSD getript. Mijn psilocybinetrips zijn langer geleden en waren allemaal met andere mensen erbij. Varierend van 1 andere persoon tot een groep van 8. De laatste jaren ben ik LSD gaan verkennen en heb ik hier op het forum gelezen dat mensen ook solo trips deden.

Net als jij vond ik het ook super-spannend om voor het eerst alleen te trippen. Het voelt toch echt een beetje minder veilig en heel alleen. Ik heb nu ondertussen 3 keer alleen getript en moet zeggen dat het me heel goed bevalt. Het voordeel van alleen trippen is dat je helemaal met niemand rekening hoeft te houden... Geen verplichtingen hebben is echt fijn! Aan de andere kant mis ik de gezelligheid en verassende input van andere mensen wel als ik alleen trip.

Wel verstandig dat je je zo goed voorbereid. Dat is echt cruciaal! Verder weet ik niet precies hoeveel je wilt gaan gebruiken? Bij de hogere doseringen heb je volgens mij verder niet heel veel afleiding/vermaak nodig. Een goede playlist met zelf-gekozen muziek vind ik wel echt cruciaal!

Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik zou zelf ook wel graag nog eens een solo trip op psilocybine doen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik psilocybine spannender vind dan LSD.

SmokeySam vindt dit leuk.
  7. SmokeySam

SmokeySam Newbie

Ik heb een paar vrienden die het zo doen en die raden het me zeker aan..! Aangezien ik trippen wel leuk vind lijkt het me ook eens leuk ipv altijd MDMA te gebruiken op een festival/feestje.

Ik hou van de visuals en de manier waarop je begint te denken over alles in het leven! En nu wil ik het alleen is doen zodat ik me meer op mezelf focus!

Foto's komen nog achterna maar ben even druk ivm werk!'

8. SmokeySam

SmokeySam Newbie

Hey Eik!

Elke keer dat ik met anderen aan het trippen was had ik het gevoel alleen te willen zijn. Vandaar dat ik dat nu eens de kans ga geven en ga zien hoe het loopt!

Het is ook niet niks een trip op mezelf vandaar wil ik zeker dat alles in orde is en ik niks ontbreek! Deze week mijn kamer ook eens opruimen zodat het niet zo een stal is!

De hoeveelheid weet ik nog niet echt nee, laaste x 15gr valhalla genomen en dat is me goed bevallen al zou ik nog wel zwaarder durven gaan, 17 gr bijvoorbeeld!

Hah! Ik heb net het tegenovergestelde, LSD lijkt me heel spannend (nog niet gebruikt) maar wil het graag voor op een festival houden!
    Waarom vindt je het spannender dan LSD?

9. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik ben niet Eik, maar mijn mening daarover:

Als je psilocybine vaker gaat doen en zeker in je eentje, dan ga je er achter komen dat het als een op zichzelf staande intelligentie is. Oftewel, het heeft een eigen wil (of lijkt dat te hebben). Het verschilt daarin imo fundamenteel met LSD die dat niet heeft. En die eigen wil zorgt er voor dat je niet krijgt te zien wat je wilt, maar wat je nodig hebt om te zien.

LSD daarentegen is vrij makkelijk te sturen door je persoonlijke wil, waardoor je vaak kiest voor entertainment. Bij mij is het de laatste tijd de lange werkingsduur (van LSD) die er dan toch weer voor kan zorgen dat ik door mentale moeheid toch een moeilijke trip krijg.

Bovenal is het denk ik een goed idee om psychedelica niet te beschouwen als entertainment.

10. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

LSD is wel is waar minder streng dan psilo, maar om te zeggen dat het helemaal geen eigen wil heeft ben ik het niet mee eens. Jij doseert altijd heel middelmatig, maar als je hoger gaat doseren gaat het ook echt wel een eigen wil krijgen.

Langspeelplaat vindt dit leuk.
  11. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ja dat zou zomaar kunnen. Al ben ik lang niet de enige die dit zo ervaart. En jij weet ook dat dosering lang niet alles is. Op gemiddelde doseringen heb ik vrij heftige ervaringen gehad door bewust die intensiteit en diepgang op te zoeken. Bovendien ben ik er denk ik ook gevoelig voor. En het valt me bij psilo op dat ik al heel gauw merk dat het een soort 'spirit' heeft en bij lsd dus nooit, ook niet als ik helemaal van de wereld ben.

Kan natuurlijk wel anders zijn voor andere mensen.

12. Eik

Eik Belezen gebruiker Tripreporter Donateur

Ik ben wel Eik :sunglasses:

De reden dat ik Psilo spannender vind is omdat ik bij Psilocybine het idee heb dat ik minder controle heb over de trip. Nu is het sowieso niet de bedoeling dat je controle probeert te hebben tijdens het trippen... Maar bij LSD heb je meer de mogelijkheid om de trip te sturen. Bij psilocybine gaat de trip gewoon meer zijn eigen gang zonder dat jij daar zeggenschap over hebt gehad.

Ik weet niet of je deze uitspraak kent:
    "with Shrooms, you're tied to a rocketship and go where it takes you, while on LSD, you're at the controls"

Ik vind die uitspraak wel herkenbaar. Alhoewel ik er ook wel van overtuigd ben (zeker na mijn laatste ervaring) dat je op een hoge LSD dosis ook echt wel wat controle kwijt raakt...

13. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik weet inderdaad dat dosis niet alles is. Maar met lage doseringen moet je het meer opzoeken zoals je nu ook zegt en dat is precies mijn punt. Je zegt dat psilo een eigen wil heeft en tegelijkertijd zeg je nu dat je het moet opzoeken, dat spreekt elkaar een beetje tegen lijkt me zo. Als ik die diepte op LSD opzoek ga ik net zo diep als op psilo.

Overigens ben ik het helemaal met je eens dat psilo een grotere eigen wil heeft dan LSD, alleen vind ik het persoonlijk ook weer wat te ver gaan om te zeggen dat LSD helemaal geen eigen wil zou hebben. Voor mij persoonlijk is LSD bijvoorbeeld sterker in het weg strippen van mijn ego, terwijl psilo veel confronterender is. Maar allebei zijn ze er prima tot beide in staat.

De reden dat ik hierover door ga is niet zozeer om je ervaring te bediscussiƫren, maar meer omdat je dit tegen iemand zegt die nog geen ervaring heeft met LSD en zoals je zelf ook zegt kan het per persoon verschillen. En ik heb helaas al meerdere keren in mijn directe omgeving meegemaakt dat mensen door dit soort verhalen LSD totaal onderschatte en vervolgens echt zwaar slecht gingen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Solo truffel trip
  1. iridescent
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    435
  2. Roze olifant
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    2.537