1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sos + keta + alcohol

Discussie in 'Ketamine' gestart door genk123, 8 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Zoals de meeste het wel kennen ga je behoorlijk slecht als je eerst veel alcohol hebt gedronken en daarna keta pakt. Ik zelf heb al een paar keer moeten kotsen hierdoor. Ook ben ik dan helamaal weg, alleen dan ervaar ik het niet als prettig zoals het hoort. Nu had ik zaterdag eerst goed gedronken en hier coke bij gepakt. Ik voelde me nuchter door de coke dus heb toen later keta gepakt. Nu ging dit wel goed zonder enige negatieve effecten. Nou is mijn vraag of dit altijd goed gaat en dus werkt net alsof je niet gedronken hebt? Verder verwacht ik dat dit erg ongezond is, iemand enige ervaring?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Nee, Keta en alcohol ga ik never nooit niet combineren. SOS en Keta trouwens ook niet.

SOS en alcohol daarentegen.....:hearteyes:

3. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja heel lang met een groep meiden omgegaan die altijd zwaar gingen zuipen en coke snuiven.
    Dan aan het eind van de nacht kwam er een pakje keta erbij en dan werd het altijd gezellig.
    Keta en drank alleen is totaal geen goede combinatie.
    Maar als je de hele avond aan de sos en drank zit en daarna een beetje keta neemt is dat prima.
    Wij hebben dat heel lang gedaan en was leuk.

Dus in die laatste volgorde is dat een leuke combinatie. Ik drink dan ook weinig meer als ik aan de keta ga.

Zoveel mensen gebruiken Keta en sos samen.
    Lekker aan de keta met zijn alle en als je net een puntje keta te veel hebt genomen dan kan je sos nemen. Het is een leuke combinatie!

genk123 vindt dit leuk.
  4. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Wil nog wel melden dat ik vaak tegen kom dat het schadelijk kan zijn.
    Voor je hersens en je nieren.
    Je gebruikt een upper en downer die allebei erg sterk zijn en dat word natuurlijk afgewezen voor mensen met hart en vaat ziekte.

Dus als je zoiets doet moet je goed doseren.
    De hele tijd van beide dikke lijnen nemen na ook nog gedronken te hebben is geen goed idee.

Keta en alcohol samen hoog gedoseerd kan echt grote problemen opleveren.
    Dat is iets wat je beter kan vermijden.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik heb toevallig afgelopen zaterdag de combi keta-alcohol-sos gedaan. Eigenlijk in eerste instantie per ongeluk, want ik pakte per ongeluk de keta ipv de sos. Het kwaad was toch al geschiedt dus ben ik er maar mee doorgegaan. Puntje keta, puntje coke, paar slokjes bier, enzovoort.

Het was wel wat, zowel euforie als beneveld, maar heel bijzonder was het nou ook weer niet. Dan werd ik 's-nachts ook nog wakker met een houten kop die ik nooit heb, dus ik hou t bij die ene keer, niet voor herhaling vatbaar.

Dus gewoon weer coke + alcohol en keta bewaar ik wel voor solo of in de comedown van XTC. Dan heb je 2 verschillende ervaringen die los van elkaar al leuker zijn dan die 3 met elkaar te combineren.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Sos keta alcohol
  1. sosasosasterk
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    876
  2. turdie
    Reacties: