sos; stemming en omgeving afhankelijk?

J0rrit

Badass junkie
ik dacht altijd dat sos een soort xtc was; dat als je je kut voelde of niet helemaal op je gemak t maakt niks uit je voelt je drna altijd chill.

Maar t lijkt wel alsof sos dat juist helemaal niet is. Als je je niet helemaal chill voelt of iets zit je dwars, zul je drna niet zon euforie hebben en net als wiet n paddos versterkt t n beetje, of zit ik er helemaal naast?

wel in mindere mate als paddos dat zeker.

Deranged

Badass junkie

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
space je hem nou zo hard, of ben je gewoon dom :confused: .....

volgens mij heb je uberhaupt geen idee wat de effecten van sos zijn
vergelijkbaar met xtc, dream on :smoke:

Deranged

Badass junkie
DarkScope zei:
ik dacht altijd dat sos een soort xtc was; dat als je je kut voelde of niet helemaal op je gemak t maakt niks uit je voelt je drna altijd chill.

Maar t lijkt wel alsof sos dat juist helemaal niet is. Als je je niet helemaal chill voelt of iets zit je dwars, zul je drna niet zon euforie hebben en net als wiet n paddos versterkt t n beetje, of zit ik er helemaal naast?

Lana

Wijs gebruiker
Ja coke werkt idd wel naar hoe je stemming is ja.
Als je je al depri voelt, veel aan je kop en denkt het met coke wat leuker te maken, heb je 't vaak mis..
Daarom vind ik het een kutdrugs.

Blowen zou ook heel erg op de stemming werken. Maar dat is bij mij alleen in de begintijd geweest.
Ik kan overal en bij iedere bui blowen, het wordt er altijd beter op. Da's wel lekker. In de rij bij de supermarkt, op een afspraak ergens, voor m'n moeders neus, in m'n uppie op de bank. Maakt allemaal niet uit.
Als ik blow komt er ook ineens meer uit m'n handen, ga 'k achterstallige klusjes doen en dingen regelen, waar ik nuchter te chaotisch voor ben.

Ellesdee

Badass junkie
Deranged zei:
DarkScope zei:

:tearsofjoy:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
als je gestrest ben en je blowt dan zul je wel relaxen, maar als iets je dwars ziet en je gaat snuiven word je alleen maar paranoia van die ook in agressie vorm uit kan komen,

Inga

Experimenterende gebruiker
Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker :sunglasses:

Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ? :wink:

J0rrit

Badass junkie
hoezo zit ik er naast. is t zo logisch dan dat sos niet als wiet stemming afhankelijk is.

Met hetzelfde als xtc, er staat een dubbele punt, dus dat betekent dat dat slaat op de zin ervoor, hetgeen betekent dat ik dus bedoelde hetzelfde als xtc in de zin van dat je je altijd chill voelt.

dan vraag ik me pas af wie er dom is volgens mij heeft 3/4 van jullie geen opleiding.

J0rrit

Badass junkie
Inga zei:
Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker :sunglasses:

Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ? :wink:

ja maar het gaat hier om goed of bad gaan. over uitbundig of relaxt heb ik niks gezegd ik bedoel het feit dat xtc je altijd zo gelukkig laat voelen. waar heb jij t over ?

Inga

Experimenterende gebruiker
DarkScope zei:
Inga zei:

ja maar het gaat hier om goed of bad gaan. over uitbundig of relaxt heb ik niks gezegd ik bedoel het feit dat xtc je altijd zo gelukkig laat voelen. waar heb jij t over ?

:confused: :confused: :confused: Weet jezelf wel wat je schrijft ???? Of een beetje teveel paddo's gepakt misschien... en heum ... ik ben geschoold :mrgreen:

candy

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
hoezo zit ik er naast. is t zo logisch dan dat sos niet als wiet stemming afhankelijk is.

Met hetzelfde als xtc, er staat een dubbele punt, dus dat betekent dat dat slaat op de zin ervoor, hetgeen betekent dat ik dus bedoelde hetzelfde als xtc in de zin van dat je je altijd chill voelt.

dan vraag ik me pas af wie er dom is volgens mij heeft 3/4 van jullie geen opleiding.
Coke kan je volgens mij niet vergelijken met wiet of xtc.het is echt anders!je moet het zelf pakken om het te weten.maar ik raad het je af.coke geef mij net dat beetje meer. :wave:

J0rrit

Badass junkie
ik snap ookm wel dat het anders is blabnlabla. ik vraag me af of dat normaal is want bij sommige mensen zie ik het niet bij andere wel. drm vraag ik wat normaal gezien is niet of wel?

candy

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
ik snap ookm wel dat het anders is blabnlabla. ik vraag me af of dat normaal is want bij sommige mensen zie ik het niet bij andere wel. drm vraag ik wat normaal gezien is niet of wel?
wel lichtgeraakt?okee, veel succes :wave:

wausie91

Bewuste gebruiker
tuurlijk is het stemmingbepalend als ik kiplekker in me vel zit en ik snuif een dikke lijn weg voel ik me daarna echt geweldig

J0rrit

Badass junkie
wausie91 zei:
tuurlijk is het stemmingbepalend als ik kiplekker in me vel zit en ik snuif een dikke lijn weg voel ik me daarna echt geweldig

hoezo tuurlijk? wat is daar tuurlijk aan xtc is dat namelijk niet ( bij mij althans helemaal niet )

J0rrit

Badass junkie
wausie91 zei:
ga jij je dan goed voelen van xtc als je je vwaar vertiefd voeld of een klote humeur hebt ?

ja, drm vroeg ik t namelijk ook. ik d8 dat sos ook zo was mdma is namelijk de enige drugs die me altijd geqweldig laat voelen, hoe kut ik me voel of wat voor een kut iets er ook is gebeurd.

zommes

Badass junkie
Als ik me kut voel en ik neem XTC, voel ik me nog steeds kut, alleen dan onder invloed van xtc.

wausie91

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
wausie91 zei:
ga jij je dan goed voelen van xtc als je je vwaar vertiefd voeld of een klote humeur hebt ?

ja, drm vroeg ik t namelijk ook. ik d8 dat sos ook zo was mdma is namelijk de enige drugs die me altijd geqweldig laat voelen, hoe kut ik me voel of wat voor een kut iets er ook is gebeurd.

dat is wel handig voor jou dan :P
maar ik moet dat toch niet te doen dus ik verbeter mezelf maar even
of drugs stemingsbepalend is is persoonsgebonden

Bovenaan