SOSss.. k*t gevoel

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
is het nou zou dat als je soss/coke gebruikt dat je gevoel wat je op dat moment heb (in nuchtere toestand) versterkt word door de drugs??
Ik weet nog wel dat ik de eerste paar keer gebruikte ik zo lief werd, en wou praten en nergens het kwaad in zag (gebruikers weten wel wat ik bdoel) maar is misschien raar , op dat moment had ik me leven ook op orde, een baan/vaste vriend enz.

maar nu de afgelopen keren is het heel anders geweest, ik voelde me alleen, ik was stil en soms raakte ik gewoon in paniek,en ik had al helemaal geen zin om te praten,ook d8 ik ; wat doe ik tusse deze junkies ,het is tegenwoordig een andere groep waar ik het eerst mee deed(terwijl ik zelf net zo hard mee doe) als het dan de volgende dag is ben ik het wel weer vergeten.

maar ik vind het gewoon raar dat ik altijd een ander gevoel krijg van drugs,en het ligt ook altijd aan de personen waar ik mee ben,hoe ik me voel.terwijl er in nuchtere toestand nix aan de hand is.....
pfff heel ingewikkeld allemaal.

wie herkent dit? :confused:

Mac...

Badass junkie
Waarom ga je dan met die mensen om als je je er blijkbaar niet echt bij op je gemak voelt? Of gebeurt dit echt puur en alleen door de drugs en zijn die mensen in het "normale" leven je beste vrienden? Kan me voorstellen dat wanneer je je niet op je gemak voelt bij bepaalde personen, je "high" van de drugs niet lekker valt. Dat je je misschien eens anders voelt is vrij gebruikelijk, maar als echt iedere keer anders is, is het wel vreemd. Is het voor jou wel nog de moeite waard om verder te gaan met snuiven?

Kan het misschien zijn dat je vrienden ook heel erg anders zijn als ze gebruikt hebben en dat je daarop reageert.

Maar persoonlijke herkenning heb ik niet, maar ken genoeg mensen bij wie het drugs gebruiken slechts nog een gewoonte is, ook al voelen ze zich er niet meer lekker bij.

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
Ik doe het ook niet meer zo vaak.
maar gewoon in nuchtere toestand voel ik me wel op me gemak bij hun.
maar het lijkt wel alsof je bij hun helemaal nix merkt als ze onder invloed zijn, we gaan gewoon ff een uur rijden om uittegaan met de auto, nou ik durf nog geeneens achter het stuur tegaan zitten, dat luk geeneens!
en hun kunnen ook gewoon normaal doen lijkt het wel.
alleen dat je het aan hun kaken en ogen ziet, en dat ze hun neus op halen. voor de rest nix.
maar ik heb voel me echt zwaar getript altijd, en dan probeer iik normaal tedoen omdat hun ook zo normaal doen maar dat luk gewoon niet.

Bovenaan