Spacecake harddrug?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zohee! Ik ben 21, en heb de afgelopen jaren vooral geproefd van de zogenaamde 'harddrugs'. XTC, coke, GHB.

Gister gebruikte ik voor het eerst van mijn leven spacecake. Weed en Hash heb ik rokend nooit door mijn longen gekregen, dus 't was de eerste keer in principe...... Ik ging hard! Ik dacht echt dit wordt kinderspel, ik voelde me 16 ofzo toen ik die 2 cakejes at...

Nou hard dat ik ging?!!! Flitsen in de tijd steeds, alsof je in een tijdmachine zit ofzo. Het gevoel hebben dat je naar een film kijkt die je al eens gezien hebt, en dat je precies weet wat er gaat gebeuren. Als ik mn ogen dicht deed leek het alsof ik keihard aan 't spacen was, helemaal wegdraaien enzo in je hoofd, superlekker. En nu weet ik amper meer iets van de vorige avond. Echt supervreemd, maar wel tof!

Voor mij is dit effect echt wel te vergelijken qua hardheid met een harddrugs, of ben ik nou gewoon ultragevoelig voor deze shit?

xcrement

Belezen gebruiker
wiet kan veel harder zijn dan vele hd.
oraal wordt er ook veel meer thc opgenomen, en de meeste mensen vinden spacecake hard.

deadlock

Badass junkie
het verschil tussen hard en soft drugs zit niet in het effect.

ik ga van spacecake niet hard, maar wel anders.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik ga van spacecake ook gruwelijk hard. Ik rook normaal hasj, dus ik dacht: ik gooi eenzelfde hoeveelheid erin wat ik normaal rook. Het blijk dat als je hasj rookt slechts 60% van de THC wordt opgenomen. Als je dus meer dan een gram goeie hasj eet kan het best zijn dat je gaat stuiteren. Zeker als je al meer dan een maand niet hebt gerookt door (klote)examens.

Midway

Wijs gebruiker
Ben altijd al een grote fan van spacecake geweest, geen rook inademen ofzo, gewoon lekker opeten. Het effect is bij mij sterker, chiller, en duurt soms ongelofelijk lang

Jeller

Badass junkie
weed en alcohol kunnen lichamelijk harder aankomen dan de meese harddrugs.. kbedoel coke van effect is echt te easy, maar om die reden ook wel heel verslavend en harddrugs :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Okee, bedankt voor de reacties. Ik dacht al dat ik gek werd ofzo. Was met vrienden die allemaal al tien jaar iedere dag smoken. Die vonden het effect dat het op me had wel schattig :mrgreen:
De komende tijd ga ik aan de spacecake dat weet ik wel. Even wat serotonine opsparen voor awakenings festival :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
soms kan weed zelfs smoeilijekr te sturen zijn dna tripmiddleen omdat je moet luisteren naar je lome lichaam :mrgreen:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Weed is echt zo'n coole drug eigelijk he.

Zeker als je het niet vaak doet. Ook chill dat de negatieve gevolgen meestal wel te verwaarlozen zijn.

Ik weet nu al dat ik na mijn examens ook zwaarga zitten flashen van de wiet :grin:

Bovenaan