Spacecake vraag!!

Elodie

Newbie
Ik heb gister spacecake gegeten (echt super weinig maar 1 (!) kwart van een plakje er zat 3 gram in de cake). Eerst merkte ik niks maar naar 2 uur kreeg ik spiertrekkingen en hartkloppingen. Ik voelde me echt super raar, het was net alsof ik steeds wegzakte en 'na een andere wereld ging''. En ik kon wel gewoon een gesprek voeren zei mijn vriend maar daar herinnerde ik me 5 sec daarna al niks meer van. En vandaag ben ik nog steeds een beetje wazig. Het duurt dus al ruim 20 uur.. Is dit wel normaal? Iemand ook zoiets meegemaakt?

ZI09

Bewuste gebruiker
hartkloppingen weet ik niet precies. Dat je hart gewoon sneller gaat kloppen kan wel volgens mij.

En ik kon wel gewoon een gesprek voeren zei mijn vriend maar daar herinnerde ik me 5 sec daarna al niks meer van. En vandaag ben ik nog steeds een beetje wazig. Het duurt dus al ruim 20 uur.. Is dit wel normaal? Iemand ook zoiets meegemaakt?
Dat klinkt gewoon als stoned zijn.
Als het je eerste keer was was het vast raar ja :mrgreen: .

mooie dingen.

Oom Klaas

Badass junkie
Thc laat je hart inderdaad sneller kloppen,
als je al gevoelig bent voor thc en/of hartkloppingen kan dat vervelend zijn...

Zelf heb ik 't vaak als ik een joint draai voor 't slapen dat m'n hart een kwartiertje tekeer gaat en daarna weer lekker afzakt...

TrippyShit

Badass junkie
Heb je ervaring met wiet of was dit je eerste keer?

Je moet proberen je gewoon lekker te laten gaan, tis op dat moment toch even niet anders :P heb wel is in totaal 3gram hasj weggegeten, was ook best raar

Elodie

Newbie
TrippyShit zei:
Heb je ervaring met wiet of was dit je eerste keer?

Je moet proberen je gewoon lekker te laten gaan, tis op dat moment toch even niet anders :P heb wel is in totaal 3gram hasj weggegeten, was ook best raar

Ik heb wel eens geblowt.. en daar merkte ik nooit iets van behalve dat ik moe werd. Maar ik vond het vooral raar omdat ik echt zo weining heb gegeten.. èèn vierkantje van 1 bij 1 ofzo

TrippyShit

Badass junkie
Ken meer mensen die in het begin alleen moe werden van blowen, en het later hardstikke leuk vonden.. ook met je drugs nooit onderschatten..
had laatst een kwart portie paddo's op bij een hasjjointje verwachte er bijna niks van en heb flink getript :openmouth:

Bovenaan