Speciale thee bij paddo

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren gedroogde mexicaanse gekregen samen met een zakje gemalen zaad . Ik zou van het zaad thee moeten maken en later de paddo's innemen. De combi zou een geweldig heftige trip moeten geven. Ik wil graag weten wat voor spul er in het zakje zit waar ik de thee van moet maken. De leverancier kon me dat niet vertellen. Het is geen baby woodrose dat weet ik zeker.

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
Wel zo een 'leverancier' moeten ze dus echty eens goed aan zen oren trekken...

De zaadjes die je erbij gekregen hebt zijn wellicht peganum harmala(oftewel syrian rue). Je 'leverancier' had je hierbij heel duidelijk moeten aangeven dat dit MAO remmers zijn en dat aan het gebruik van deze zaden heel wat regeltjes vasthangen die je maar beter opvolgt om lichamelijke problemen te voorkomen. Denk dat je vast wel wat vind door even te googelen op mao remmers en ook hier op het forum zul je de nodige info kunnen achterhalen.

Maar sterk van jou 'leverancier' om je dit zomaar mee te geven, is blijkbaar iemand die goed weet waar ie mee bezig is als hij dit soort planten zondermeer aan iemand verkoopt. :confused:

alleen door juiste voorlichting kunnen we problemen en ongelukken voorkomen, wanneer gaan de mensen die zich bezig houden met de verkoop hiervan zich daar nu eens voor eens en voor altijd van bewust worden?

Indien je dit vanaaf ofzo wilt doen kan ik je dat ten terkste afraden!! Volg op zen minst 24uur het voorgeschreven dieet alvorens met peganum aan de slag te gaan, en wees voorzichtig met dosering, 2 tot 2,5gram van de zaadjes per persoon is volop voldoende, neem nooit meer als 5gram per persoon!!

Indien je nog niet de nodige ervaring met paddestoelen hebt raad ik je ook aan die zaden te laten voor wat het is. Ikzelf vind dat peganum pas besproken kan worden indien iemand al enkele malen hoge doseringen paddestoelen heeft gebruikt(zoals vers minimaal 70 tot 150gram per persoon, of dus droog 7-15gram) en hierna nog steeds het gevoel heeft dat er nog meer info uit te halen is. Peganum geeft je reis een diepere sfeer en heeft bij mij alleszins veel geholpen om deze reis helderder te laten verlopen. Echter, deze zaadjes versterken je paddestoelentrip zekert tot twee maal zo sterk, voor mij persoonlijk eerder drie maal zo sterk. Dus u bent gewaarschuwd!! Bezint eer ge begint...

En ga maar eens bij je 'leverancier' langs en ga hem maar eens vragen of hij dat wel slim vind om mao-remmers te verkopen zonder enige vorm van info hierbij te verstrekken!!! Dit is vragen om problemen. Indien men zich niet aan het dieet houd dat voorgeschreven wordt kan men letterlijk sterven ervan, dus proficiat voor je 'leverancier' dat hij je dit lekker niet verteld heeft, is echt grof en onverantwoord.

azgaza

Badass junkie
Staat er een naam op het zaad? Ik denk ook, of weet bijna zeker dat dat mao-remmers zijn. Ik dacht dat op azarius een lijst staat van dingen die je neit mag combineren met mao-remmers.
Onzorgvuldig dat ze dat niet melden zeg. Ze horen je te informeren, zeker over dingen die gevaarlijk kunnen zijn; zoals maoremmers.
http://www.azarius.nl/pages/maoi_page/ Hier heb je een lijst met dingen die je niet mag combineren met maoremmers.

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ik heb het even opgezocht en het is inderdaad Syrian Rue. De plaatjes op het internet komen overeen.
De leverancier heeft wel gemeld dat je er een hele heftige trip van zou krijgen meer niet . Onze leverancier gebruikt vanalles maar geen trip middelen, hij had het gekregen van iemand anders met deze sumiere info, ik kreeg het gratis mee.
Ik heb genoeg ervaring met paddo's en heb alleen de Hawaian nog niet uitgeprobeerd, die ligt klaar voor dit weekend.
Ik ben blij dat ik ff gevraagd heb wat het zaad was, nu weet ik tenminste wat ik wel of niet moet gebuiken in combi. Thanks. :)

Bovenaan