Speed + 2-cb fly combo?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

chipmunk

Belezen gebruiker
Heeft iemand zich al gewaagd aan de combo speed + 2-cb fly?
Ik kan er nergens ervaringen over terugvinden. Heb zelf wel al de combo 4-fa + lage dosis 2 cb genomen en dat was zeer goed bevallen, maar ik wil vooral weten of 2-cb fly ook een 'veilige' combo is? Heb nog geen ervaring met 2-cb fly op zichzelf. Voor het volgende feestje mag het er iets waziger aan toe gaan, maar heb ook wel wat energie nodig. :)

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Volgens mij is van 2cb fly juist bekend dat het behoorlijk schadelijk bij zo een beetje combi. Internet staat er vol mee. Ik zou hier maar mee oppassen....

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Van 2C-B-FLY wordt vermoed dat het enige MAO-remmende activiteit heeft. Ik zou daarom zelf liever niet voor combi's met 2C-B-FLY gaan, zeker niet zonder eerst ervaring met 2C-B-FLY op zichzelf. Nou heeft een vriend van me vrij recent een weliswaar vrij lage dosis 2C-B-FLY van 10 mg met een behoorlijke shitload 3-MMC gecombineerd wat volgens mij weinig problemen heeft gegeven, maar ik durf echt niet te zeggen hoe een dergelijke combi zou zijn uitgepakt met, zeg, 15-20 mg 2C-B-FLY. Ik vind het vrij riskant.

chipmunk

Belezen gebruiker
Ok, gaan we toch maar zo laten dan. Dacht ook maar een 10 mg 2cb fly te nemen hoor, maar dan ga ik het toch niet riskeren.

Bas

Wijs gebruiker
Ik heb deze combinatie gedaan. Ben begonnen met pep en heb geëindigd met 2-cb fly. Zorg dat de speed zo goed als uitgewerkt is. Niet dat je de 2-cb fly gaat gebruiken om het strakke/plafonddienst van speed tegen te gaan. Ik eindigde daardoor in een 3 uur lange 'trip' van de 2-cb fly. Vergeleken met de echte 2-cb was dit werkelijk geen fuck aan. Het effect wat ik had ervaren was eigenlijk alleen het zien van lichtjes, het dansen van lichtjes (groene/rode lichtjes) en het tot leven brengen van objecten. Daarnaast lag ik wel echt te spartelen in bed, stoel & bank wat erg irritant was, haha. Ik had ongeveer +/- 30 mg genomen. Kan misschien meer zijn geweest. Het effect duurde door de speed enkele uren tot het tot z'n recht kwam.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb deze combinatie gedaan. Ben begonnen met pep en heb geëindigd met 2-cb fly. Zorg dat de speed zo goed als uitgewerkt is. Niet dat je de 2-cb fly gaat gebruiken om het strakke/plafonddienst van speed tegen te gaan. Ik eindigde daardoor in een 3 uur lange 'trip' van de 2-cb fly. Vergeleken met de echte 2-cb was dit werkelijk geen fuck aan. Het effect wat ik had ervaren was eigenlijk alleen het zien van lichtjes, het dansen van lichtjes (groene/rode lichtjes) en het tot leven brengen van objecten. Daarnaast lag ik wel echt te spartelen in bed, stoel & bank wat erg irritant was, haha. Ik had ongeveer +/- 30 mg genomen. Kan misschien meer zijn geweest. Het effect duurde door de speed enkele uren tot het tot z'n recht kwam.
Hmm, 30 mg 2C-B-FLY is toch een stevige dosis hoor...

chipmunk

Belezen gebruiker
Het zien, of meer genieten van lichtjes en wat visuele stimulatie is waar ik naar op zoek ben om het einde van het feest meer een wazig staartje te geven.
Had jij hiervoor al 2cb fly op zichzelf geprobeerd? Heb wat schrik dat het mij de energie niet gaat geven voor een hele nacht feesten.
Overigens neem ik speed in bommetjes (wel lage dosis) dus deze is nooit volledig uitgewerkt voor het einde van het feest. :)

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Het zien, of meer genieten van lichtjes en wat visuele stimulatie is waar ik naar op zoek ben om het einde van het feest meer een wazig staartje te geven.
Had jij hiervoor al 2cb fly op zichzelf geprobeerd? Heb wat schrik dat het mij de energie niet gaat geven voor een hele nacht feesten.
Overigens neem ik speed in bommetjes (wel lage dosis) dus deze is nooit volledig uitgewerkt voor het einde van het feest. :)
Mdma is wellicht beter dan? Met lichte dosis lsd?

chipmunk

Belezen gebruiker
Mdma hou ik voor buitenfeesten en lsd heb ik geen ervaring mee. Zal misschien best wachten tot ik nog eens de gewone 2 cb tegenkom.

chipmunk

Belezen gebruiker
Is het dan ook gevaarlijk om op een meerdaags festival dag 1 2cb fly te nemen en dag 2 mdma of 4-fa?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan