Speed + 2cb

Steph

Experimenterende gebruiker
Hi,

Ik ga binnenkort weer Speed doen nu heb ik ook nog wat 2cb liggen.

Nu de vraag is de combi mogelijk? En wie het heeft gedaan wat waren je ervaringen er mee is het, het waard?

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Ja ervaring mee, de trip werd naar mijn idee niet minder heftig. Gebruik eigenlijk altijd speed altijd ik 2cb gebruik dus kan niet zeggen hoe het zonder is maar heb zeker goed getript

Steph

Experimenterende gebruiker
Ja ervaring mee, de trip werd naar mijn idee niet minder heftig. Gebruik eigenlijk altijd speed altijd ik 2cb gebruik dus kan niet zeggen hoe het zonder is maar heb zeker goed getript

Klinkt goed! Is er ook nog een volgorde wat je eerst doet? Of bepaalde tijd ertussen voor je het volgende ineemt

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Klinkt goed! Is er ook nog een volgorde wat je eerst doet? Of bepaalde tijd ertussen voor je het volgende ineemt
Ja eerst pep, ik doe 2cb altijd met andere mensen dus we beginnen met pep om in te komen, denk een uurtje of 2 later 2cb erin. Tijdens 2cb doe ik geen pep, puur omdat ik er dan niet aan denk haha

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja eerst pep, ik doe 2cb altijd met andere mensen dus we beginnen met pep om in te komen, denk een uurtje of 2 later 2cb erin. Tijdens 2cb doe ik geen pep, puur omdat ik er dan niet aan denk haha
Maar dan weerhoud de speed toch de werking van de 2cb?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee geen last van, heb echt wel goed getript op 2cb+speed. Als ik het vergelijk met mensen die geen speed gebruiken tijdens 2cb zit er geen verschil in
Als je nog nooit 2cb zonder speed hebt genomen weet je toch niet of de speed invloed heeft op je 2cb trip?

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Als je nog nooit 2cb zonder speed hebt genomen weet je toch niet of de speed invloed heeft op je 2cb trip?
Zoals ik al zei, als ik het vergelijk met anderen die het wel zonder speed hebben gedaan, komt alles overeen met hun. Maar zoals ik ook zei, ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Ik heb alleen wel zeer goed getript op 2cb had niet het gevoel dat de pep iets beïnvloedde

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zoals ik al zei, als ik het vergelijk met anderen die het wel zonder speed hebben gedaan, komt alles overeen met hun. Maar zoals ik ook zei, ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Ik heb alleen wel zeer goed getript op 2cb had niet het gevoel dat de pep iets beïnvloedde
Hoe vergelijk je je trip met iemand anders zijn/haar/de/het/zij/jullie trip?
Als de speed de 2-cb niet beïnvloed, waarom combineer je het dan vraag ik me af?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Naar mijn mening liggen speed en 2-cb te ver uit elkaar qua effect en is er geen synergie. Dus onnodig om te combineren.

2-cb + mdma/3-mmc daarentegen!!!

Oh my God, 2C-B + MDMA is echt de bom inderdaad! Ik noteer de combi met 3-MMC. :)

Ik heb wel eens 2C-B gebruikt nadat ik die dag dexamfetamine gehad had. Ik vond het in die zin wel iets toevoegen dat ik de neiging heb om een beetje sloom te worden van 2C-B, en dat was toen minder het geval. Verder dan dat is er weinig toegevoegde waarde. Ik zou sowieso de dosis speed dan laag houden, anders gaat het de space overheersen.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Hoe vergelijk je zoiets, misschien om het over je trip te hebben?
Ik combineer het zodat ik niet direct in zak na zo’n trip, en ja, ik kan het dan daarna gebruiken maar dan slaap ik nog langer niet.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Speed kan paranoia veroorzaken en de kans op een bad trip vergroten. Slapen gaat toch niet lukken als je 2C-B op hebt dus dan heb je die speed ook niet nodig. Als je het gaat combineren dan zou ik het dus andersom doen; eerst 2C-B en als dat bijna is uitgewerkt dan de speed nemen. Daarmee loop je dan wel nog verhoogd risico op hart- en vaatproblemen omdat speed de bloeddruk en hartslag doet oplopen terwijl 2C-B de bloedvaten doet samenknijpen. Je kan daardoor dus een hersenbloeding, hartinfarct of een longembolie krijgen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Speed kan paranoia veroorzaken en de kans op een bad trip vergroten. Slapen gaat toch niet lukken als je 2C-B op hebt dus dan heb je die speed ook niet nodig. Als je het gaat combineren dan zou ik het dus andersom doen; eerst 2C-B en als dat bijna is uitgewerkt dan de speed nemen. Daarmee loop je dan wel nog verhoogd risico op hart- en vaatproblemen omdat speed de bloeddruk en hartslag doet oplopen terwijl 2C-B de bloedvaten doet samenknijpen. Je kan daardoor dus een hersenbloeding, hartinfarct of een longembolie krijgen.

Andersom lijkt me dus echt geen meerwaarde hebben... 2C-B geeft al een bepaalde spierspanning en 'strakheid', ik zou er zelf echt geen behoefte aan hebben om later dan nog speed erbij te gooien. Zou voor mij ook minder veilig aanvoelen fysiek. Ik vind (dex)amfetamine alleen wel oké met 2C-B als ik het (veel) eerder op de dag in lage dosering heb genomen. Maar je hebt wel een punt met iets groter risico op bad trip.

Bovenaan