Speed & ADHD

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

mijn vriend heeft een (nogal hevige) vorm van ADHD.
Morgen een groot feesje, maar laatste 2 keer dat hij Speed gebruikte werd hij hier rustig van (200 mg, wss 20-30 % ofz). Is er iets wat hij kan doen zodat hij toch hetzelfde voelt als iemand 'normaal' ? Want hij wilt het pepgevoel toch wel eens ervaren :tongueout: Begrijpelijk =D

Grtz

W.F.L.

Badass junkie
Dosis opvoeren.

Zelfs een zware ADHD'er blijft niet rustig na een grote recreatieve dosis pep. Ik zou beginnen met een lijntje van 50mg en kijken hoe dat gaat.

Die 200mg, was dat een bom?

Of ja, rustig is relatief natuurlijk. Ik blijf ook rustig tijdens mijn rush, maar ik voel wel de drang om dingen te doen enzo. Dus niet helemaal rustig eigenlijk. Als ik veel snuif ook niet. :P

Flameon

Badass junkie
Het is inderdaad bekend dat hij van speed rustig wordt. Ik zou als ik hem was niks nemen, want rustig zijn op een feest is ook niks. En anders inderdaad dosis opbouwen, maarja of dat slim is is een tweede

Sunseed

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Dosis opvoeren.

Zelfs een zware ADHD'er blijft niet rustig na een grote recreatieve dosis pep. Ik zou beginnen met een lijntje van 50mg en kijken hoe dat gaat.

Die 200mg, was dat een bom?

Of ja, rustig is relatief natuurlijk. Ik blijf ook rustig tijdens mijn rush, maar ik voel wel de drang om dingen te doen enzo. Dus niet helemaal rustig eigenlijk. Als ik veel snuif ook niet. :P
Was al even terug, toen ik alleen nog maar aan rotspeed geraakte, zal wel niet maar dan 30 % geweest zijn, en ja, allee eigenlijk opgelost in drank, maar komt op hetzelfde neer.

We zullen eens kijken hoe het met goeie gaat, met 73 %, van hoeveel zou hij dan wel 'normaal' gaan? :grin: Is zo erg want we zijn met een groep die allemaal doen & hij is de enigste met ADHD.

Bananenbennie

Experimenterende gebruiker
Wat wil die precies bereiken? iemand met adhd is toch al enorm hyper van zichzelf? en door die aandoening heeft speed juist het tegenovergestelde effect. volgens mij moet je adhd-ers juist downers geven :smoke:

Sunseed

Belezen gebruiker
Bananenbennie zei:
Wat wil die precies bereiken? iemand met adhd is toch al enorm hyper van zichzelf? en door die aandoening heeft speed juist het tegenovergestelde effect. volgens mij moet je adhd-ers juist downers geven :smoke:
Eens iets anders dan MDMA, effect wordt altijd maar minder :tongueout:

MDMA<3

Belezen gebruiker
Probeer eens n keer Mephedrone of Methylone dan.
Ik heb ook adhd
Mdma Mephedrone en methylone zijn de enigste 3 uppers waar ik ook echt feestgevoel van krijg

Sunseed

Belezen gebruiker
MDMA<3 zei:
Probeer eens n keer Mephedrone of Methylone dan.
Ik heb ook adhd
Mdma Mephedrone en methylone zijn de enigste 3 uppers waar ik ook echt feestgevoel van krijg
Heb je speed al eens geprobeerd dan?
Die 2 zijn hier in de buurt moeilijker te krijgen, en bovendien ook duurder, daarom.

Sunseed

Belezen gebruiker
Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet? :confused:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sunseed zei:
Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet? :confused:
Jazeker! Impulsiviteit ten top. Met 30% zou ik zelf 300mg bommen. Van bommen heb je geen last van je neus en minder vervelende neveneffecten. Ik zou niet verder gaan dan 1 gram met 30%. Het moet wel goed komen, een lage dosis speed zorgt bij ADHD voor meer rust en structuur Bij meer gebruik gaat het steeds meer werken als iemand zonder echte ADHD.

Carlitos

Badass junkie
Deel dat antwoord niet voor 100%,is geen standaardregel dat het zo gebeurd dan.
Er is een gulden middenweg om zoveel mogelijk een wat speedy druk effect te krijgen maar als ik veel bom lees ik gewoon op de bank een tijdschrift.
Heb zo zwaar gebombt dat lopen amper kon en alle tussenwegen bewandeld waarin blijkt dat ik niet per definitie rustiger word van meer maar juist rustiger.
Zelf uitvinden is het beste toch echt imo,en daarbij past het proberen van een hogere dosis maar lagere dosis zou ook een neurotische uitwerking kunnen hebben,vergis je niet.!

Sunseed

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Sunseed zei:
Jazeker! Impulsiviteit ten top. Met 30% zou ik zelf 300mg bommen. Van bommen heb je geen last van je neus en minder vervelende neveneffecten. Ik zou niet verder gaan dan 1 gram met 30%. Het moet wel goed komen, een lage dosis speed zorgt bij ADHD voor meer rust en structuur Bij meer gebruik gaat het steeds meer werken als iemand zonder echte ADHD.
Het is 73 % deze keer. Dus 150 mg neem ik aan.

We zullen rustig aan beginnen, bij 100 mg, en dan per 50 mg bijnemen als het meevalt?

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
Heb zelf ook ADHD en na een enkele strepen PEP sta ik toch ook altijd behoorlijk strak :openmouth:
Kan mezelf wel nog lekker in de zetel zetten en blijven zitten...
Ik denk gewoon beetje meer bijnemen als iemand zonder ADHD

Liesette

Bewuste gebruiker
de amfetamine werkt op ieder mens anders ....
de amfetamine is zelden het zelfde product als alle andere keren daarvoor
iedere adhd'er ervaart de amfetamine anders

Bovenaan