1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed afbouwen?

Discussie in 'Speed' gestart door Mymentalme, 13 aug 2018 om 01:43.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mymentalme

Mymentalme Newbie

Hoi,

Ik heb jullie advies nodig. Moet overmorgen met mijn moeder en tante naar de sauna, maar ben bang dat mijn gebruik dat heel lastig gaat maken.

Even een schets van de laatste dagen: ik Was een lange periode clean. En dan toch terug gekocht met een vriend.
    Dag 1: 4 gram, goed doorgegaan, wel geslapen uiteindelijk. Niet gegeten
    Dag 2: 2 voelde alsof ik de hele dag aan het snuiven Was geweest, wat niet Was. Niet gegeten terwijl vriend dat wel kon (lukte echt niet). Geen kater overdag, zelfs babbelkick zonder drugs. Vriend begon 's avonds terug veel te gebruiken en ik heb dan maar 2 lijntjes meegedaan hoewel ik zelfs zonder de hele tijd aan het tetteren was. Voldoende slaap.
    Dag 3: Vriend ging naar voetbal en ik dan maar naar huis. Lang geslapen, busrit naar huis was een hel, niet gesnoven, vroeg 's avonds misselijk en kapot gaan slapen, eten Is onmogelijk. Wel sportdrank drinken. Ik heb echt mijn best gaan!
    Dag 4: 's middags wakker, heel zwak, dwingen te eten, lukt niet. Roken maakt misselijk. 3 lijntjes over hele dag, voel me veel beter. Dat Is dus nu terwijl ik dit schrijf. Mama denkt dat ik een verkeerde pasta heb gegeten, hoewel ik eerder denk dat ze me niet durft te beschuldigen zonder harde bewijzen.
    Nu Is het zondag nacht. Woensdag avond zijn We dus beginnen snuiven. (Ergens klopt er een dag dus precies niet). Betekend dus dat ik al 4 volle dagen niets heb gegeten. Terwijl mijn vriend die dag 1 meedeed en dag 2 zelfs veel meer gesnoven heeft dan mij, ondertussen lekker zit te bbqe met familie en alles kan eten. Hij kon zelfs op dag 2 al een heel bord pasta opeten terwijl hij driedubbel zoveel speed ophad dan ik.

Oké, dus je ziet mijn probleem. Wat moet ik nu doen? Heb nog wel enkele lijnen liggen, niet zo veel meer. Maar wanneer neem ik die best? Moet dus overmorgen naar de sauna (dinsdag) en dat gaat vermoeiend zijn. Maar speed en sauna lijkt me geen goede combinatie. Maar als ik nog steeds niet kan eten, lijkt sauna op een lege maag ook geen optie en zou die speed me mss net de energie geven die ik nodig heb.

Ik weet het echt niet meer. Ik snap gwn niet waarom ik nog altijd niet kan eten. Vanaf ik iets probeer in mijn mond te steken draait mijn maag om en ga ik bijna tegen de grond.

Volgens mij heeft mijn moeder ook al lang door wat er weer aan de hand Is, maar durft ze het niet te zeggen. Het laatste dat ik wil Is crashen in de sauna waar de familie bij Is.

Wat zijn jullie tips? En wat drink ik best als ik echt niet kan eten? Vind dit zo raar omdat ik vroeger vaak meer snoof en wel kon eten de volgende dag. En slapen kan ik wel, wat ook raar is. Heb precies meer last van 2 lijnen op een hele dag dan dat ik 4 gram door men neus jaag op een nacht. Wat een rare drug! Ben nu nog klaar wakker maar ga zeker niet bijnemen zodat ik nog op een deftig uur kan slapen. Ik Mag uitslapen dus das geen probleem.

Wat zouden jullie doen? (Buiten eten, want dat lukt me echt nog niet, hopelijk snel terug wel)

2. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Je bouwt speed niet af.
    Je kick af of je blijf doorgaan.
    Afkick verschijnselen bestaan niet voor speed.
    Dus je moet de keus maken blijven rammen of niet.
    Maar aangezien jij psychotisch bent vraag me of je niet beter kunt stoppen met doorhalen

Laatst bewerkt: 13 aug 2018 om 04:53
  3. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Naar de sauna gaan onder invloed van speed is erg gevaarlijk! Je lichaamstemperatuur, hartslag en bloeddruk stijgen al behoorlijk door amfetamine gebruik en slaap te kort. Een bezoekje aan de sauna zal deze nog meer doen stijgen. Hier komen ernstige gevolgen bij kijken. Hoe kut het misschien ook is, kun je deze afspraak beter afzeggen en op het moment je eigen even rust geven om te herstellen.

Wat eten betreft, probeer eens een kom (chocolade of vanille) vla om mee te beginnen. Iets van fruit wil meestal ook wel lukken, krijg je zelfs fruit niet naar binnen, dan maak je er een smoothie van. Een bord pap misschien, of een paar happen ervan. Je moet proberen om te beginnen met eten. Als je het weer een beetje op gang weet te krijgen, kun je steeds ietsje meer eten.

4. Fool

Fool Badass junkie

Niet. Zoals je ziet nog blijf je met dezelfde problemen zitten als je speed blijft snuiven: je kan slecht eten.

Zonder eten krijg je geen nieuwe energie, en zal extra pep je niet goed doen. Meer drugs gebruiken is bijna nooit de oplossing voor een probleem dat door drugsgebruik ontstaan is.
    Ontbijtyoghurt vind ik meestal wel vrij relaxed, of een paar stukken fruit met een beetje water en wat suiker in de blender gooien levert ook een prima smoothie op.

Maar 4 gram is echt superveel, zelfs als het kutkwaliteit is. Wellicht dat je voordat je clean werd zo'n tolerantie had dat je daar niet zo extreem op reageerde. Maar nu je al een lange tijd niets hebt gebruikt zijn je hersenen weer veel gevoeliger voor de effecten.
    Opzich is het ook niet zo'n raar idee dat je dan de eerste dag niets naar binnen krijgt: je lichaam is in paniek.

Daarnaast, als je een tijd niets gegeten hebt gaat je maag op een soort pauze-stand. Je krijgt hem weer op orde door kleine hoeveelheden (lichtverteerbaar) voedsel te eten. Daarnaast is het ook prettig om kleine pauzes tussen de happen de houden, zodat je de maag kans geeft om te reageren.

5. 4 Gram Paste of 4 Gram dry.
    En enig idee wat de zuiverheid is. Want 4 G is veel.

6. Mymentalme

Mymentalme Newbie

4 gram paste denk ongeveer. Wel eerste keer dat mijn vriend bij die dealer kocht. Konden het ook niet nawegen of testen. Waren twee zakjes die toch iets van elkaar verschilde.

7. Mymentalme

Mymentalme Newbie

Thanks ben ondertussen al veel yoghurt aan het eten

Fool vindt dit leuk.
  8. Mymentalme

Mymentalme Newbie

Dankje voor de tips!

Fool vindt dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik denk dat dat middagje sauna niet het probleem is hier maar goed...

Laden...