1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed (Amfetamines) , populair in USA?

Discussie in 'Speed' gestart door NocturnalJohnny, 4 mei 2010.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. NocturnalJohnny

NocturnalJohnny Belezen gebruiker

Ik vroeg me af of er ook veel Speed (Amfetamines) wordt verhandelt en gebruikt in de VS?
    Ik heb horen zeggen dat de straatnaam Speed daar voor zowel Metamfetamines als voor Amfetamines wordt gebruikt en dat Metamfetamines een grote populairheid geniet....
    Lijkt me wel beetje vaag dat iets dat je als een crackjunkie moet gaan roken in een pijpje , dat nog meer je lichaam naar de tering maakt en nog verslavender is dan Amfetamines uiteindelijk meer in trek is dan Amfetamines.....

2. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Vooral prescriptie amfetamines (Adderall, adderall XR, dex dus) worden daar gebruikt & véééél meth ook.

Oh en propylhexedrine ook.

Ze zijn enorm populair onder student daar & ravers. Of je hebt natuurlijk ook de doodnormale methjunkies.

3. NocturnalJohnny

NocturnalJohnny Belezen gebruiker

Dacht al zoiets dat producten zoals Rilatine daar massa's worden genomen .

4. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Amfetaminesulfaat is helemaal niet populair in de VS, wordt er ook nauwelijks geproduceerd in labs. Daarbij is het verkrijgbaar op recept, Adderall bijvoorbeeld, mengsel van amfetaminezouten. Amfetamine is voornamelijk iets Europees, in de VS is het vooral meth.

5. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Wij zijn hier gewoon een stuk wijzer :grin:

6. Dr Gonzo

Dr Gonzo Wijs gebruiker

en toch blijf ik het raar vinden dan meth nooit in europa is aangeslagen......niet dat ik er op zit te wachten hoor,maar omdat het zo makkelijk te maken is zou je zeggen dat er toch mensen geld mee willen verdienen.....

7. KoxBox

KoxBox Badass junkie

8. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Meth is veel makelijker te maken dus is het wel "logisch".

9. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Amerikanen staan er toch om bekend om alles beter te willen doen.
    Europa: Speed, Amerika: Super Speed...

10. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Speed vind ik overigens al snel genoeg & dat duurt ook al lang genoeg.

Ik zie me geen paar hijsjes meth nemen om ff een weekje door te halen. Euforie zou naar 't schijnt wel te goed zijn. Maar toch liever niet :wink:

11. Dr Gonzo

Dr Gonzo Wijs gebruiker

nee dat hoeft van mij ook niet zo,het is gelijk zo veel hahahaha,pfff ik moet niet aan de kater denken die je er van krijgt....
    ze hebben nu zelfs een soort "instap meth" voor kinderen, strawberry meth.....met een aardbeien smaakje.....amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden.....

12. KoxBox

KoxBox Badass junkie

:tearsofjoy: Serieus? Dit gaat te furr!

13. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Had 't ook gelezen maar ik geloofde het niet, maar Amerika gaat wel ver ja, Jenkem ofzo :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: ;

Officials say e-mail claims of ‘strawberry’ meth little more than urban legend
    January 22, 2010 - TriCities.com

An e-mail is circulating the region – forwarded from one worried parent to the next – claiming that drug dealers are targeting children with a pink, berry-flavored methamphetamine known as “strawberry quick.” While the e-mail is composed of unnerving details, pleading with recipients to pass it along, authorities said its claims are little more than “urban legend.”

“We checked with all of our labs, and there’s nothing to it,” U.S. Drug Enforcement Administration spokesman Michael Sanders said Thursday. “It’s not a trend or a real problem; I think that this was maybe someone with good intentions but jumped the gun.”

The e-mail scare started circulating around 2007, making its way from community to community, and eventually was picked up by newspapers and television stations across the nation. Even law enforcement bulletins and school officials ran with it.

“There is a very scary thing going on in the schools right now that we all need to be aware of,” the e-mail reads, detailing the looks and smells of the drug. “Kids are ingesting this thinking that it is candy and being rushed off to the hospital in dire condition.”

In 12 hours this week, the e-mail landed in at least two Bristol Herald Courier inboxes, with dozens of other names listed in the address field.

Still, Sanders said, the DEA has never heard of anyone adding strawberry flavoring to meth, and are not aware of any children admitted to hospitals in dire condition because of it. He noted that on at least one occasion they found colored meth, but determined that the person cooking it added the dye to skirt law enforcement rather than lure kids.

“Parents do need to worry about their kids using meth [and other drugs: the gateway drugs are marijuana and pharmaceuticals], even if it isn’t flavored,” DEA spokesman Michael Sanders said in an e-mail. “The idea of manufacturers and traffickers luring kids with candy-flavored drugs may capture the public’s imagination, but plain old meth is bad enough.”

14. Oom Klaas

Oom Klaas Badass junkie

Dit is een 4 jaar oud bericht in een nieuw jasje, jullie lopen achter jongens :P

En toen was 't al een hoax

15. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Die meth is niet speciaal voor kinderen op de markt gebracht hoor... Het is meer dat ze bang waren dat het voor kinderen aantrekkelijk zou worden vanwege die smaak.

16. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Trouwens, ik weet niet of het hier al gepost is, maar alle ingredienten om meth te maken (en dan vooral (pseudo)efedrine volgens mij, efedra groeit ook gewoon in de VS) zijn in de VS makkelijker te verkrijgen dan bij ons, wordt ook ingevoerd vanuit Azie. Daar staat dan weer tegenover dat fenylaceton (P2P of BMK), een (verboden) grondstof voor (meth)amfetamine in Europa verkrijgbaar is vanuit Oost-Europa en in Amerika niet, terwijl ik niet eens weet of de invoer van (pseudo)efedrine vanuit Azie in de VS wel verboden is.

17. Beanhead

Beanhead Badass junkie

Voor de een of andere reden herinner uw post mij ook aan iets.

Vyanse word daar ook veel misbruikt.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed (Amfetamines) populair
  1. Selva
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    591
  2. internetter