Speed bewaren

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter :)?

Frisko

Badass junkie
Missisprincess zei:
Weet iemand het al? :)
probeer het,dan weet je het...
niet zo gek lang in ieder geval...
na een tijdje begint hij stoffig te ruiken vind ik...
max een week miss 2 :wave:

Carlitos

Badass junkie
Las ooit is van iemand dat ze pep na 2 weken bergafwaarts ging..
Ben ook benieuwd naar het antwoord maar gedroogde speed in de vriezer bewaren heeft geen zin toch omdat het al gedroogd is :confused:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !

Frisko

Badass junkie
Extrm-Bzar zei:
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
amphetamine geurloos???
en mijn naam is koos alberts :wave:

speed stinkt als de gore pest dude :smoke:

Droopy

Frisko zei:
Extrm-Bzar zei:
amphetamine geurloos???

volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelf

Frisko

Badass junkie
Droopy zei:
Frisko zei:
Extrm-Bzar zei:
amphetamine geurloos???

volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelf
de beste speed stinkt het ergst van al(van de smaak nog maar te zwijgen) dus die geur heb je altijd!!!! :wave:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz

JewCookie

Wijs gebruiker
Extrm-Bzar zei:
Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
Pure amfetamine is vloeibaar en heeft .i.ig. als sulfaat (poeder) een sterke geur. Inderdaad een andere geur als straat amfetamine, als je het een keer in je neus krijgt dan merk je het wel!

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
Extrm-Bzar zei:
Pure amfetamine is vloeibaar en heeft .i.ig. als sulfaat (poeder) een sterke geur. Inderdaad een andere geur als straat amfetamine, als je het een keer in je neus krijgt dan merk je het wel!
ik vond anders dat pure pasta dex nog erger rook dan gewone goeie speed die ik hier koop...
nog veel erger branden ook!!!
maar wel veel beter effect :hearteyes: :grin:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..

Frisko

Badass junkie
Extrm-Bzar zei:
nee nee dude,snuif gerust je ranzig ruikende speed op want zo hoort het gewoon... :wave:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
ff dit oude topic terug opgehaald. Had een ideetje. Ik zit met huisgenoten die best niks van mn gebruik weten. En om de week een gram gaan kopen is ook iets wat ik niet graag doe. Liever iets grotere hoeveelheden, maar dat kan ik maar enkele weken bewaren, en dan begint de kwaliteit af te nemen. Zomaar in de diepvriezer steken gaat niet. Die wordt nogal veel gebruikt door mn huisgenoten.

Nu dacht ik bv voor een deel te bewaren eerst 1g of 2g op te lossen in water, en daarna in een strip van 10 ijsblokjes te doen. ieder vormpje 3/4 vullen, en dat dan ergens onderin de diepvriezer te bewaren. Als we dan zin krijgen een ijsblokje in mn glas cola, tandjes poetsen nadien, en we zijn vertrokken. Is oplossen in water en invriezen een mogelijke bewaarmethode? Bewaart het dan beter/slechter dan gewoon invriezen? tja snuiven kan ik het dan niet meer, maar das nog altijd beter dan met een verdroogde klont slecht geworden speed te zitten na een maand of 2.
Of heeft iemand betere suggesties om het ongemerkt in de vriezer te steken? Hij wordt dagelijks gebruikt, en de laden worden er soms zelfs uitgehaald, dus aan de buitenkant van een lade plakken zit er ook niet in.

[/url]

Taat

Bewuste gebruiker
Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?

Flameon

Badass junkie
IS het geen idee om zelf een kleine koelkast met vrieslade te kopen? Tegenwoordig zijn die kleine dingen ook niet meer zo duur. Die hoef je natuurlijk niet alleen voor je speed te gebruiken haha.

Hoe je anders je speed koel zou kunnen houden?!
Zakje water in een koud glas? :P :P :P :P :grin:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Taat zei:
Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?
daarom dus ergens onderin, weg van de andere ijsblokken, maar het blijft idd wel vrij riskant. misschien plakkertje op kleven: "GEEN WATER" =P

Tja misschien dan maar voor die extra koelkast gaan, maar suggesties nog steeds welkom

Taat

Bewuste gebruiker
Om zelf nou een extra vriezer te gaan kopen en die voor je zelf proberen te houden zal wss ook wel vreemd overkomen bij je huisgenoten en misschien ook niet gaan lukken...

Als ik naar mezelf kijk zou ik geen andere manier kunnen vinden..
Ik koop sowieso meestal pep die na een paar dagen/een week al op is en stop het nooit in de vriezer, daar krijgt het gewoon de kans niet voor :mrgreen:

Als ik in een huis vol leeftijdsgenoten zou wonen en naar mezelf kijk zou ik het:
-Óf net zolang in de 'nationale' vriezer stoppen en hopen dat niemand het ontdekt (en als het dan zover is opbiechten)
-Of het op de meest vergezochte manieren goed opslaan die eigenlijk toch vrij kansloos zijn, bv in een bakje koud water (met ijsklonten bv :mrgreen: ) onder m'n nest ofzo :rock:

Moraal van het verhaal: Ik zou het eigenlijk niet weten

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Het blijft idd goed als je het luchtdicht afsluit, ik deed het in een oud lensenpotje dat weer in een kistje en stond gewoon op men kamer.
wat je wel krijgt is dat een klein beetje speed zich in het potje zal gaan vreten maarja dat is zo minimaal je moet al echt een junkie zijn ofzo wil je dat erg vinden.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
gewoon in een tupperware bakje doen met jouw naam erop en dan in de vriezer
mja, simpelste oplossing en weer niet aan gedacht. slim. Zoiets zal het worden dus. thx. zal wel een manier vinden zodat een nieuwsgierig iemand het niet ziet op het eerste zicht.

ellington

hallo allemaal,

ik heb mij een kleine week geleden een halve gram pep aangeschaft, maar heb nog een 2-tal lijntjes over. Ik vind het zonde om dat niet op een feestje gebruiken, dus ik zou het graag nog een 2/3 tal weken bewaren. Zal het niet aan kwaliteit inleveren als ik het in een lade, in een zipzakje 'verstop'? Woon nog steeds bij mijn ouders, dus de vriezer is geen oplossing...

bedankt! :wave:

Addick

Belezen gebruiker
Grappig ik zat net wat op de site van de breider.
Vind ik dit ;

Vraag:
Hoelang is speed houdbaar? Als je het droog, donker en luchtdicht bewaard? Maar niet de mogelijkheid hebt om het in een vriezer te doen

Antwoord:
Je code was: wielrenfiets Beste vraagsteller, Speed is dan heel lang houdbaar. Zolang er geen vocht bij komt, is het zo goed als onbeperkt houdbaar. Met vriendelijke groet, Eline Rezel

Edit ; Lol best domme vragen worden er gesteld (komisch)

de GT

Bewuste gebruiker
@ snuifdoos: je tanden poetsen na een glas cola gedronken te hebben is zo ongeveer het slechtste wat je met je tanden kan doen.

uberhaupt moet je niet binnen 20min. na eten/drinken van iets je tanden poetsen. En het liefst ook niet binnen 20min. na het poetsen iets gaan eten/drinken.

het hoe en waarom laat ik achterwege omdat het een gebrekkige uitleg zal worden. als je het heel graag wil weten vraag het aan je tandarts of google het even.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Mijn speed kan ook niet in de vriezer en ook ik koop liever wat grotere hoeveelheden.. Hoor steeds vaker dat luchtdicht en donker belangrijker zijn dan koel dus ik heb strijkzakken besteld over internet. Daar moet je met t strijkijzer over en dan is je speed luchtdicht verpakt..

Snuifdoos

Belezen gebruiker
youperdepoep zei:
@ snuifdoos: je tanden poetsen na een glas cola gedronken te hebben is zo ongeveer het slechtste wat je met je tanden kan doen.
mja dacht ff goed te doen met de speed niet te laten invreten om mn tanden, want dat schijnt pas écht slecht te zijn, maar ok. Deze methode heb ik uiteindelijk toch niet gebruikt. ik neem de laatste tijd meestal bommetjes. Vroeger moest ik er niet van hebben, maar ik heb ze herontdekt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan