1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed bijnemen.

Discussie in 'Speed' gestart door MDMAZING, 14 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Met pep is het zo dat je gewoon steeds kan bijpakken totdat je het gewenste effect hebt toch? De begindosis is niet belangrijk zoals bij MDMA ofzo toch? En hoelang duurt het 'strak' staan van pep?

Thanks. :)

2. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Mijn ervaring is dat hoe je erop reageert een beetje verschilt per keer.
    Meestal neem ik bijvoorbeeld aan het begin van het feest vier dikke punten, soms is dit genoeg voor het gewenst effect en soms moet ik wat meer nemen van dezelfde pep. Weet niet waar dat aan ligt maar de ene keer ga ik gewoon harder dan de andere keer.

Als ik goede kwaliteit pep heb en verspreid over een feest van bijvoorbeeld zeven uur een aantal keer bijsnuif, dan kan ik soms wel veertien uur lang strak staan:mrgreen::rock:

Het is helaas wel zo dat hoelanger je onder invloed bent hoe meer last je kunt krijgen van nare bijwerkingen als maagpijn en hartkloppingen en de kater wordt ook zwaarder.
    Maar hoe veel last je daarvan zult hebben verschilt ook wel van mens tot mens.

Laatst bewerkt: 14 apr 2018
  3. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Thanks. Ik had rond 11:30 2 dikke punten genomen, en 20 minuten geleden weer 2 punten. :) Vanavond een feest. Meestal doe ik nooit speed ofzo. Voel me wel lekker nu. :P

Wat is dan het beste om te doen, het feest begint 22:00 tot 07:00. Hoelaat zal ik vanavond/vannacht weer nemen? En het beste is om morgen de heledag wakker te blijven en dus savonds pas te gaan slapen? Hoelaat zou ik dan bijnemen om morgen nog wakker te blijven? of zonder pep proberen?

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik had nog even gewacht als ik jou was, feestje is pas vanavond. Punt is dat je toch nog het een en ander moet eten omdat je de komende nacht behoorlijk wat energie zal verbruiken en dat zal nu toch lastig gaan worden omdat de speed de eetlust wegneemt. En ik heb zelf slechte ervaring met al in de middag aan de speed beginnen, het avondeten overslaan en dan te vroeg aan je reserves beginnen om dan halverwege het feest ondanks de speed toch in gaan kakken.

Of je na het feest wil slapen of niet moet je zelf bepalen. Zelf ga ik niet overdag slapen kort na speedgebruik, zal toch plafondstaren zijn en als ik wel overdag een paar uur slaap dan geraak ik uit mijn ritme, dus dan neem ik 's-ochtends nog wat om het te kunnen uitzingen tot de avond. Niet blijven gebruiken anders zal je ook de tweede nacht niet slapen.
    Maar goed, dit is persoonlijk, wellicht werkt een andere aanpak voor jou ook of misschien nog wel beter.

Laatst bewerkt: 14 apr 2018
    SneeuwSnuiver en MDMAZING vinden dit leuk.
  5. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Ook heb ik van verschillende mensen gehoord dat hoe vaker je “stapelt” hoe langer je wakker bent.
    Dus stel je zou in ene 200mg nemen dan slaap je eerder dan dat je die 200mg verdeeld over de dag zou nemen. Wat daar wetenschappelijk van waar is weet ik niet maar ook voor mijn gevoel is dat zo. Ik ben geen ervaren speed gebruiker dus correct me if i’m wrong.

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  6. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Dat klopt wel, ik merk dat zelf ook inderdaad.
    Maar ja, hoe dat wetenschappelijk zit weet dan weer niet haha:lolol:

@MDMAZING ik zou je aanraden in het vervolg pas aan de pep te beginnen als je bij het feest aankomt. Zoals acht.zes al zei is het wel belangrijk om goed te eten voor een feest waar je waarschijnlijk helemaal uit je dak gaat.
    Ik heb het zelf ook gemerkt namelijk. Voor mijn laatste feest had ik veel minder gegeten van te voren dan ik normaal altijd doe en ik merkt dus toen ik eenmaal een paar uur op het feest was dat ik misselijk werd tijdens het hakken, ik moest mezelf toen echt dwingen om wat te eten en ff een uurtje te rusten, toen ging het gelukkig weer goed maar dat soort situaties voorkom je liever natuurlijk en eten onder invloed van speed is ook niet echt een pretje want bijna alles wordt cememt in je mond lijkt het:tongueclosed:
    Ik weet niet naar wat voor feestje je gaat maar als het een hard feest is kun je die energie van een maaltijd ook wel heel goed gebruiken!:rock:

Wat betreft slapen: ik slaap zelf nooit na een feest, als ik aan de speed ga sla ik die nacht gewoon men slaap over. Ben op ze vroegst pas rond acht of negen uur sochtends thuis van feesten en dan ga ik meestal chillen op de bank tot ik door die vervelende crash heen ben en dan probeer ik zodra het lukt wat te eten.
    Savonds rond een uur of zeven proberen zo normaal mogelijk avondeten naar binnen te krijgen en dan dan rond een uurtje of elf val ik meestal wel in slaap.

Maar je moet maar ff kijken wat werkt voor jou, iig veel plezier bij je feestje vanavond!

acht.zes vindt dit leuk.
  7. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Wat je nu gewoon maar beter kan doen, is doorgaan en bergen verzetten. Die tips komen de volgende keer wel. ^^
    Als je nog naar die DRS afterparty gaat (ben zo jaloers nu), neem een laatste punt (schep) als je Snakepit uitloopt. Mocht je toch halverwege een beetje inkakken en heb je al aardig wat pep in je neus gepoederd, prop wat XTC in je keel? Zeg maar rond een uurtje of 3/4 vannacht, iets van 0,8 mg/kg. Ondanks dat pep de euforie van XTC wegduwt, het strak staan zal je zeker gaan voelen en het zal het strak staan van de pep versterken (wat je wilde). Perfect gevoel voor op een after! Die hartproblemen zijn een probleem voor morgen.

En eenmaal thuis (als je vrij bent), ga in bed liggen. Ga er gewoon goed voor liggen. Neem wat vitamine pillen, water, paracetamol en een banaan (en wat magnesium) en pak wat slaap. Is hooguit 1 of wat uurtjes, maar eenmaal wakker, eet weer wat, nu een maaltijd. Blijf 3-5 uurtjes wakker (als dat lukt) en je kakt helemaal in. Dan daarna wed ik 100% zeker dat je minimaal 6 uur kan slapen achtereen.

Is dit allemaal te veel denkwerk, luister dan deze video.

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
Laden...