Speed bijwerkingen na gebruik

DJpep

Bewuste gebruiker
Goedenavond
Ik vroeg me iets af of medegebruikers van speed of ze na aantal dagen na gebruik deze effecten nog steeds voelen? Geur ,voelen, Sterkte?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Goedenavond
Ik vroeg me iets af of medegebruikers van speed of ze na aantal dagen na gebruik deze effecten nog steeds voelen? Geur ,voelen, Sterkte?
Ligt aan de dosering en kwaliteit. Heb de speed laten testen?

DJpep

Bewuste gebruiker
Lijkt me dat zelfs de sterkste speed niet na dagen nog werkt, tenzij je lang doorbinged.

Een kater kan wel dagenlang duren als je pech hebt.
Ik heb het niet laten testen.ik heb een nacht toen wel door gehaald.ik merk nog steeds het effect .

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb het niet laten testen.ik heb een nacht toen wel door gehaald.ik merk nog steeds het effect .

Nacht overslaan is vaak wel de standaard bij een serieuze pep-dag. Maar bedoel je dat je nog veel hebt bijgenomen? Hoeveel? Over welk tijdsbestek? Hoe dagen later merk je nog effect? Wat merk je nog?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Meestal werkt de speed ongeveer 12 tot 24 uur na laatste inname uit. Dat betekent dus dat elke keer als je nog een keer bijneemt, dat je dan nog minstens 12 uur wakker gaat zijn. Vaak is de euforische roes al eerder voorbij: na 3 tot 6 uur (afhankelijk van of je snuift of oraal inneemt).
Speed blijft ongeveer 2,5 dag in je bloed aanwezig. Dus in theorie is het ook na een dag nog mogelijk om iets te merken. Echter, door tolerantie voel je daar meestal niet meer iets van. Natuurlijk voel je je ook niet helemaal zoals vanouds. Je lichaam functioneert immers ook nog niet zoals normaal. Dus ik kan me voorstellen dat je zegt dat je na twee dagen nog steeds effect voelt. Persoonlijk vind ik dat je ook de kater moet meerekenen met de effecten van speed. Als je dat doet dan kan het wel een week duren.

DJpep

Bewuste gebruiker
Nacht overslaan is vaak wel de standaard bij een serieuze pep-dag. Maar bedoel je dat je nog veel hebt bijgenomen? Hoeveel? Over welk tijdsbestek? Hoe dagen later merk je nog effect? Wat merk je nog?
Ik heb toen eerste keer rond middernacht genomen toen om 07:00 en rond 12:30.
Eerste keer 2 lijnen tweede keer 1 lijn laatste keer ook 1 lijn .merk nog effect van dat ik alles helderde hoor zien en ruik .vindt het niet vervelend alleen soms bij vieze geuren.

Bovenaan