Speed bijwerkingen

drugsvrij

Newbie
We hadden vorige speed gebruikt gewoon thuis. We hadden een bommetje gedaan en hadden voldoende water gedronken. Is het vaker dat je vingers "kleiner" worden en dat je ringen er zomaar afvallen. Het was echt een groot verschil. Tegelijkertijd werden zijn arme vrij rood? Is dit normaal?

fly--

Bewuste gebruiker
Het enige wat ik kan bedenken is dat je bloedsomloop minder goed word van speed, en dat daardoor minder bloed door je vingers stroomt en dat ze daardoor kleiner worden. Zo kan het dus dat je bijv. je ring afvalt.
Maar misschien weet iemand anders een beter antwoord hier op.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat 1 van mijn 11 "vingers" er sowieso een stuk kleiner op wordt. :wink: Zou soortgelijk effect bij de andere 10 vingers kunnen optreden? Of is het misschien uitdroging wat dit veroorzaakt.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb hier zelf eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat iemand zijn vinger krimpen na speed gebruik. Maar wie ben ik vind het wel apart het zou inderdaad je bloedsomloop kunnen zijn maar die rode armen klinkt ook niet echt normaal. Het zou ook een allergische reactie kunnen zijn je hoort dan dat dingen opzwellen dus misschien krimpen ze ook. Maar ik zeg maar wat misschien even naar je huisarts gaan die kan je waarschijnlijk meer vertellen.

fly--

Bewuste gebruiker
d1g1tal1s zei:
Ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat 1 van mijn 11 "vingers" er sowieso een stuk kleiner op wordt. :wink:

Ja dat komt dus ook door verminderde bloedsomloop.
Anders zou ik het niet weten.

Bovenaan