1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed bommetjes buik helse pijn.

Discussie in 'Speed' gestart door Pompen, 28 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Goeieavond,

Ik heb sinds vannacht afschuwelijke buikkrampen.
    Dat dit komt door Speed slikken ga ik zeker niet ontkennen alleen..

Deze pijn is zo intens dat ik me wel zorgen begin te maken.
    Net alsof van binnen de term 'bom' letterlijk is ontploft.

"Hoeveel slik je?"
    Ik heb tijdens deze 28 dagen:
    - 25 Gram Speed paste = niet te snuiven. 6/10
    - 25 Gram Speed paste = niet te snuiven 8/10
    - 20 Gram Speed paste = te snuiven. 7.5/10

Totaal plaatje: Gram of 30 Geslikt in deze maand.

Vandaar de buikklachten, vast en zeker..

Deze pijngraad is wel 8/10.

Zuiverheid gegarandeerd geen caffiene troep.
    Heb namelijk hiervoor lange tijd 10 Gram Paste gedroogd en gesnoven per week.
    Tot op de naarste gespannen strakheid die er maar bestaat, heb het meegemaakt.
    - Deze troep niet fanatiek geslikt (Gelukkig maar)

Deze onder invloed zijn van opgepept, tot kneiterhard is aangenaam.
    Zelfs de na-effecten zijn alles behalve naar, zeer aannemelijk.

Alles op en geslikt, uiterste grootte van een bom 400 MG ongeveer.
    Grootste ram nacht 1250 MG in totaal geslikt. 'denk ik'

Tolerantie geen twijfel over mogelijk, denk dat ik elke persoon eruit ram eerlijk waar.
    Strak staan komt pas ter sprake na minstens een 350" MG bom, zuivere amfetamine 60-73.

Monstertolerantie ja, incasseer de meeste absurde doseringen.

Help, wat is het meest voor de hand lliggend als je deze informatie hebt doorgenomen.
    Pijngrens 8/10 ik ken haast geen hogere pijn, die ik outta nowhere heb ervaren..
    Hechten van me opengeritste arm minder erg zelfs op de piek, geef me die steek maar voor een aantal uur inplaats van deze ondraagelijke pijn. voor een aantal minuten.

- VlotteSpeed

Laatst bewerkt: 28 sep 2018
    Bas vindt dit leuk.
  2. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Leuk verwoord wel.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Te veel en te vaak deugs.

4. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Oke Oke je hebt je punt wel gemaakt.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Misbruik

Je vraagt het toch gewoon zelf? En het antwoord ligt zo voor de hand dat je daar best wel zelf zou moeten kunnen opkomen.

Sally Tessio en De Dunne vinden dit leuk.
  6. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Nou mijn excuuses bij deze dan, dacht als iemand dit herkent dan kan hij/zij mij exact vertellen what's the matter.

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie

We kunnen niet exact vertellen wat er aan de hand is. Wij hebben geen medische achtergrond dus je zal er mee naar je huisarts moeten gaan.

8. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Je hebt gelijk als de klachten aanhouden of terug komen zal ik wel even een bezoekje brengen.

Sally Tessio en De Dunne vinden dit leuk.
  9. Bas

Bas Wijs gebruiker

Te veel en te vaak drugs & paracetamol. Tis eigenlijk echt voor de hand liggend en dat weet je zelf ook wel. Je hebt nu de bevestiging die je zocht, ga er gelijk mee naar de huisarts en wacht niet. Als je van de pijn af wilt dan helpt wachten niet, want het terugkomen van de pijn kan je voor zijn door naar de huisarts te gaan en door te stoppen met de speed. Dagelijks 1000 mg paracetamol slikken ga je ook pijn van krijgen.

OverdriveO, Pompen en De Dunne vinden dit leuk.
  10. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Bedankt voor je advies Bas, alles behalve het stoppen met speed is geen moeite.
    Voorlopig de paracetamol dus ook maar even mijden.

11. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Snap niet dat je zo kneitertje strak staan mooi vindt. Te veel van het goeie is echt niet meer leuk man, compleet naar de kloten ben je dan.

Mercedesz vindt dit leuk.
  12. Bas

Bas Wijs gebruiker

Dit is gewoon een zeer slecht advies. Drugs combineren hoor je sowieso niet te doen *kuch*. Maar je gaat niet iemand aanraden om wiet te nemen na het blowen. Je weet zelf dat dit het effect van speed afremt waardoor de gebruiker meer speed kan nemen en zo psychisch verslaafd wordt aan wiet wanneer hij speed gebruikt. Bovendien kan dit nog eens zorgen voor een wietverslaving. En als ik het zo lees op DF, komt men hier zeer moeilijk van af.

Niet iedereen op DF heeft het goed voor iedereen. Dat bevestig je zo juist met je eigen post. En niet bij iedereen gaat het goed fout, het ligt eraan hoe je je er zelf als persoon mee omgaat.

Je moet dit anders zien. Hij laat geen trots zien met zijn naam, maar eerder gewoon eerlijkheid en openheid. Het is heel wat om op deze manier te laten zien dat je drugs misbruikt. Niet om trots te tonen, maar om eerlijkheid. Dat is tegenwoordig zelden te vinden namelijk. Ik vind het gewoon knap van hem om zo'n naam te hebben.

Dit slaat gewoon nergens op en is ook een zeer overdreven reactie.

Zeer negatieve gedachte dit, je bent namelijk nooit te laat, er is altijd nog een kans & hoop. Door deze reactie zaai je veel haat en angst uit wat totaal niet helpt voor de topic-starter. Het was beter geweest als je serieus reageerde met het advies om een afspraak te maken met de huisarts samen met een ouder die daarin ondersteuning biedt, dan dit. En dat overmatig drugs gebruik grote gevolgen kan hebben met daarbij een voorbeeld. Dat zorgt er meer voor dat er goed nagedacht gaat worden over de gevolgen en zet je de topic-starter aan om iets te ondernemen.

acht.zes en Pompen vinden dit leuk.
  13. Techneut

Techneut Experimenterende gebruiker

Het is heel simpel. Je gebruikt VEEL te veel pep en als je geen klachten wilt hebben moet je minder gebruiken of stoppen.

Sally Tessio en acht.zes vinden dit leuk.
  14. Bas

Bas Wijs gebruiker

Zullen we jouw reacties in het topic van: 'Agressief door XTC' er maar even bij pakken? LOL

Hoe zou dit nou komen? ^^

Sally Tessio en acht.zes vinden dit leuk.
  15. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Pot jan dorie ik weet dat doseringen van pep hoog liggen maar 1250 mg vind ik meer 2 avonden....

Focussen naar 1 andere drug is niet bepaald slim aangezien je zo een nieuwe verslaving opbouwt. wiet daarbij kan je ook niet echt vergelijken met pep denk dat je daar al redelijk ripped ben. denk dat langzaam afbouwen wel ietsjes heel veel beter werkt.

........ Spoedeisendehulp ? bro hij slikt hier geen 3 gram pep naar binnen. gewoon rustig blijven je probleem onder ogen zien en kijken hoe je eraan kan werken om naar je doel te gaan.

Gat in de maag? weet niet wat voorn pep jij neemt maar dit lijkt me vrij lastig. <3

Drugs combineren kan liggend aan de drugs, dosering, ervaring enzovoorts. je gaat inderdaad geen keta en sos op hetzelfde moment nemen <3.

acht.zes en Bas vinden dit leuk.
  16. Techneut

Die Mercedesz is me toch een moeimakert...

acht.zes vindt dit leuk.
  17. Bas

Bas Wijs gebruiker

Mercedesz wordt juist aardig agressief door kritiek..

acht.zes vindt dit leuk.
  18. Techneut

Iets met een bord en voor je kop hebben. Nuff Said.

acht.zes vindt dit leuk.
  19. Bas

Bas Wijs gebruiker

Je doet het toch.
    Gelukkig heb ik een IQ
    En toch ga je weer op me in. Domme mensen bestaan niet, maar voor jou maken we een uitzondering.

acht.zes vindt dit leuk.
  20. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

een fruitvlieg is eigenlijk redelijk intelligent. de grote van zijn hersenen in vergelijking tot mensen hersenen met de daarbij horende kennis blijkt dat een vlieg en daarbij afstanders van de vlieg ( de fruitvlieg ). Is dat een fruitvlieg intelligenter zou zijn dan een mens. als daarbij de horende hersendelen vergroot werden naar mensen formaat of mensen hersenen verkleind werden naar vliegen formaat.

chipmunk, acht.zes en Techneut vinden dit leuk.
  21. Techneut

Zo leer je nog eens wat op het DF!

Quinn vindt dit leuk.
  22. Bas

Bas Wijs gebruiker

't Leuke is dat de grootte van hersens niet bepalend zijn voor het IQ/intelligentie. Just saying ...

Quinn vindt dit leuk.
  23. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

wordt wel bepaald door hoe de hersen delen met elkaar samen werken en de kennis die je ermee opvangt ( als ik het goed verwoord bij deze een soort verbinding tussen de delen). iq wordt gerekent op 3 factoren. daarbij heeft de kennis die je kan opslaan in de grote van je hersenen wel invloed. vgm geld het niet voor alle 3 factoren daarintegen.

24. MelissaChanelNo1

MelissaChanelNo1 Experimenterende gebruiker

@Bas je bent een vreselijk irritant mannetje en nog al dom inderdaad. Ik kwam laatst ook al een post van je tegen maar wat kan jij stom lullen zeg! En voor de rest kraak je alleen maar mensen af hier.

25. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ja net gegoogled grote heeft minimalen invloed alleen een vlieg kan beteren connecties leggen tussen zijn hersendelen alleen heeft minder kennis in zijn hersenen dus minder opties. stel de grote van de hersenen waren evengroot als de mens kan een vlieg snellere grote en meer connecties/verbindingen leggen tussen de hersendelen en is daarom ook een intelligent wezen. enzovoorts enzovoorts....

26. Techneut

@Bas heeft gewoon gelijk hoor, het is niet voor niks dat Mercedesz zijn posts heeft verwijderd.

27. Bas

Bas Wijs gebruiker

Ik bespeur hier enige vorm van sarcasme. ;p

28. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Mensen, kappen nu met het gebitch. Dit is echt nergens voor nodig. Geldt voor zowel @Mercedesz als voor @Bas als voor @MelissaChanelNo1. Een waarschuwing bij deze. Hou de sfeer een beetje prettig a.u.b. En ik heb net m’n huis schoongemaakt dus ik zie het niet echt zitten om vandaag ook nog grote-topic-schoonmaak op de planning te zetten.

29. MelissaChanelNo1

Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet.

30. MelissaChanelNo1

Inderdaad! Hou de sfeer prettig. Maar voor sommige is dat blijkbaar erg lastig. Snap niet waarom er zo negatief gereageerd moet worden op iemand die goed advies geeft aan TS. Ik vind dat zo jammer altijd.

31. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Dat lijkt mij ook geen pretje, alleen komt het zelden voor dat ik "kneiterstrak" sta.

32. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol. :tongueout:

Sally Tessio en MelissaChanelNo1 vinden dit leuk.
  33. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Omdat, ik geen idee heb hoe ik op al deze reactie's moet reageren.
    Ik heb al genoeg downers dus, wiet is voor mij niet intressant.
    Stoppen is inderdaad het beste maar ook het lastigst, ik zal beginnen met minderen iedegeval.

Nee, ik ben niet trots op deze naam, maar dat lijkt mij dan weer voor de hand liggend.

Bedankt voor de input van ieder van jullie, donderdag heb ik een afspraak staan met dokter/psychiater.
    Daar zal ik deze klacht voorleggen hij weet al van mijn gebruik dus ik zal er ook niet om heen draaien.
    Enige update zal ik nog op terug komen na oordeel van dokter.

Mercedesz, Bas, Quinn en 2 anderen vinden dit leuk.
  34. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Sterkte @Misbruik! Speed kan de maagwand irriteren en beschadigen. Goed dat je het aan een dokter voorlegt.

Mercedesz en Pompen vinden dit leuk.
  35. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen :yum:.

Natozlato vindt dit leuk.
  36. Mercedesz

Mercedesz Belezen gebruiker

Top van je dat je naar de dokter gaat!
    Hoe is het nu met je maagpijn? is het nu al een beetje minder geworden?
    Heb mijn berichten hier maar verwijderd, omdat er steeds weer dezelfde mensen zijn
    die het nodig vinden om commentaar te leveren en die het beter als een ander moeten weten.
    Ik begrijp dat wiet misschien niet interessant is, maar voor sommige verslaafden is dit juist
    een erg goede vervanger, omdat je dan toch nog het gevoel hebt 'iets' te gebruiken. Natuurlijk
    lijkt het lang niet op pep, maar ik ken mensen, die zo van hun verslaving af zijn weten te komen.
    Ze roken nu dan wel een jointje, maar dat is lang niet zo schadelijk als elke dag een paar lijntjes
    of bommetjes. Het heeft bij mij in ieder geval goed gewerkt. Steeds, wanneer ik een lijntje wou pakken,
    legde ik de coke weg en pakte de wiet, grinder, vloei en tipjes en draaide een joint en stak 'm op.
    Na die joint had ik lang niet zo veel behoefte aan een lijntje dat als ik helemaal niks zou nemen.
    Natuurlijk werkt het niet voor iedereen, maar niet geschoten, is altijd mis. Maar voor jou is dit geen optie.
    Toen ik een tijd xtc gebruikte een paar jaar terug, kreeg ik ook ontzettend last van mijn maag.
    Maar ja, vond het best logisch.. het is nou eenmaal chemische schadelijke troep, dat keer op keer
    je lichaam betreed. Nadat ik gestopt was met het misbruiken van het goedje, werd mijn maag weer beter
    en kon ik ook weer op een normale manier eten. Krijg jij ook je bord niet leeg? (verminderde eetlust).
    Anyway: Ik snap je naam ''MISBRUIK'' wel hoor, omdat het een unieke naam is :P , maar gelukkig
    ben je zelf niet trots, dat je drugs misbruikt (tenminste pep) en dat is een goed teken :wink: .
    Er zijn namelijk wel mensen die ik spreek, die het misbruik goedpraten en laten overduidelijk zien
    dat ze er trots op zijn, terwijl dat iets is om je voor te schamen. Ik zal me zelf hier ook niet goed praten
    hoor, want ik heb in het verleden ook flink misbruik gemaakt van sommige drugs, waar ik nu weer van geleerd
    heb en van af gekomen ben. Ik wens je i.i.g veel sterkte en ik hoop dat je een keer een afkeer krijgt van
    dit goedje en dat je het recreatief leert gebruiken. Maar het probleem is, dat als je er aan verslaafd bent
    en je bent er van af gekomen en je neemt over een paar maanden weer een lijntje, dat je weer terug
    valt in je oude patroon. Daarom is het altijd nog beter om er voorgoed een punt achter te zetten maar ik
    snap hoe moeilijk dat is.

Doe je nog even een update hoe het bij de dokter was gegaan?

Greetzz.

Mercedesz

37. Mercedesz

Mercedesz Belezen gebruiker

Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
    Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
    Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt :)

38. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...

39. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Zo lok je het zelf ook wel een beetje uit hè. Aub even op letten. Ik lees niet alle posts op het forum, dus misschien dat Mercedesz hetzelfde heeft gedaan. Als ik dat zie zal ik hem daar ook op wijzen.

40. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Discussies zijn er om meningen samen te voegen en naar realiteit te werken om zo feiten en waarheid te creeëren en achterhalen. discussies zijn wel goed zolang beide partijen maar met correcte standpunten komen en er daadwerkelijk een discussie inplaats van een water ballonen gevecht. ben trots op je command boven deze btw <3 en ja voor mij blijft het altijd lastig om gezellig te blijven dat is mijn vak. <3

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed bommetjes buik
  1. Nibiru
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    2.864
  2. Marieke
    Reacties:
    36
    Weergaven:
    2.181