1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed chloor test

Discussie in 'Speed' gestart door Bullit, 4 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bullit

Bullit Newbie

Wat is er nou eigenlijk waar over zo’n chloortest waarmee je dus pep zou kunnen testen!? Moet t nou zinken, drijven of hoe zit dat nou? Mijn vriendinnen en ik willen dit nu zelf proberen maar hebben niets om aan vast te houden qua resultaat..wie enig idee!?
    (Mss niet de juiste topic..!?)

2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Ga even naar het topic; Speed en dan Speed wassen boven in, daar zou je het kunnen vinden. Maar veel vragen zijn altijd; kan je speed testen op allerlei aspecten zoals kleur, smaak, e.d. zodat je de sterkte kan afleiden, antwoord is eigenlijk gewoon; nee. Alleen in een testcentrum of door het zelf te testen. Maar als je het zelf test is het afhankelijk van andere dingen uiteraard, haha.

Bullit vindt dit leuk.
  3. Bullit

Bullit Newbie

Oké, ik zou het best wel op willen sturen naar zo’n testlab, weet men hier waar ik dat kan laten doen en blijf ik daarbij ook nog eens uit de picture...

4. Bas

Bas Wijs gebruiker

Wilde je trouwens dat met die chloortest doen om ook daadwerkelijk een resultaat te krijgen betreft de kwaliteit, kijken of het nut heeft of was het meer iets als bezigheid om te doen, dat uitzoeken van hoe de test überhaupt begint bij stap 1? ;p

Als je googelt naar test locaties kom je er vanzelf een paar tegen. Kijk maar op www.drugs-test.nl, volledig anoniem.

Hier degene bij je in de buurt:

Bullit en Fenrir vinden dit leuk.
  5. Bullit

Bullit Newbie

Thanks voor je vlotte reactie! Eigenlijk wil ik af van dat hele chloor-verhaal aangezien mij nog niemand heeft uitgelegd hóe dit werkelijk gaat! Heb verschillende resultaten van die paar keer dat ik het testte in chloor..blijven drijven en uitvloeien op het chloor, langzaam tentakels afdalen maar wel blijven drijven, zinken als baksteen en no movement maar dan na 10 min als een fijne sliert ‘rook’ naar boven opklimmend en geen vertroebeling verder in het chloor....dit laatste tafereel zag er beter uit dan de rest maar nóg weet ik niks en om me heen lullen ze maar wat, niemand die het echt weet. Dus als snelle tester tijdens een koop lijkt het mij verre van betrouwbaar als er al een exacte chloormethode zou zijn dan...
    Moet je het altijd brengen naar zo’n testlab of is opsturen ook een optie ...SPANNEND!

6. Bas

Bas Wijs gebruiker

Voornamelijk brengen, ze komen het namelijk niet ophalen, tenzij je echt goed spul hebt, dan kom ik ook even langs, lol.
    Alleen droge poeders accepteren ze, minimaal 100 mg in een zakje. Alle andere informatie staat op drugs-test.nl

Bullit vindt dit leuk.
  7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Welkom op het forum, ik heb er even een apart topic van gemaakt want het werd nogal offtopic in het voorstel topic.

Ik ben niet echt bekend met zo'n chloor test, maar met een beetje nadenken lijkt het me duidelijk dat het vrij weinig gaat zeggen. Sowieso gaat het je niet een uitslag geven waar je nou echt iets mee kunt natuurlijk. Het is logisch dat je er nooit ook maar een zuiverheidspercentage of een range uit krijgt.

Je kunt drugs gratis laten testen in Nederland, dat is vrij uniek in de wereld, dus maak daar ook gebruik van.

Bullit vindt dit leuk.
  8. Fool

Fool Badass junkie

Pas maar op met de rotzooi die je met chloor gaat mengen. Als er een verkeerde stof in je speed zit kunnen er best giftige gassen ontstaan.

Kloten met chloor is gevaarlijk.

acht.zes vindt dit leuk.
  9. Bullit

Bullit Newbie

:wave::wave:Thanks Guys ‘n Dolls, aangezien het nu maandag is geworden, zometeen eerst om Aceton en bellen wanneer ik wáár terecht kan om mijn snelle Jelle zich te laten classificeren...Het belooft een topweekje te worden dus, ben ook héél erg benieuwd!
    Tot snel:nevergonnagiveyouup:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed chloor test
  1. roedelaar
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    4.121
  2. De werker
    Reacties:
    31
    Weergaven: