Heb al eens op een feestje (lang tijds bestek en ja ik weet dat combineren slecht is) eerst 4 (kleine hoeveelheden) speed bommetjes en hierna 2 pillen genomen maar vond deze combi niet heel denderend vooral na inname van de pilletjes werd ik ongelooflijk wazig, ging er wel harder van maar love effect was ver te zoeken, had al eens gelezen dat speed dit effect zou cancelen. Het ging overigens wel prima hoor en was nooit misselijk of hartkloppingen. Maar nu ga ik naar een feestje en wil eigenlijk proberen eerst XTC te gebruiken, om wel dat love effect te krijgen, hoeft niet heel veel te zijn en dan op de after eventueel speed bommetjes te nemen om het vol te kunnen houden en lekker door te dansen.
Nu vroeg ik mij af kan deze combinatie of blokkeert xtc op de een of andere manier ook het oppeppende effect van speed? En hoeveel tijd is ongeveer verstandig om er tussen te laten zitten? Is het beter om de xtc bijna geheel te laten uitwerken? Graag mening/adviezen
Nu vroeg ik mij af kan deze combinatie of blokkeert xtc op de een of andere manier ook het oppeppende effect van speed? En hoeveel tijd is ongeveer verstandig om er tussen te laten zitten? Is het beter om de xtc bijna geheel te laten uitwerken? Graag mening/adviezen