1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed doorhalen of in neus laten zitte?

Discussie in 'Speed' gestart door speedstyle, 20 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. speedstyle

speedstyle Newbie

moet ik de speed in me neus doorhalen of laten zitte in me neus als ik het opsnuif?

2. Je moet het door je neus inhaleren, hard, maar niet overdrijven. Als het terugvalt heb je niet hard genoeg gesnoven.

Het is echt geen rocket-science.

3. speedstyle

speedstyle Newbie

Haha maar ik zit op me kamer en me moeder slaapt precies boven me dusja als ik het “hard” doorhaal kan mijn moeder het dan horen of ben ik gewoon spichtig
    (Ze heeft trouwens geen deur in haar kamer dus het is 1 trap naar boven en daar slaapt ze)
    Ik zie graag reactie

4. Dan heb je wel een groter probleem dan snuifgeluid te verbergen. Je gaat een potente stimulerende drug gebruiken met effecten die uren aanhouden, dat gaan mensen zien. Dus wacht daar gewoon tot morgen mee zou ik zeggen.

SneeuwSnuiver en speedstyle vinden dit leuk.
  5. Atwa

Atwa Experimenterende gebruiker

Ik ben gestopt met proberen te snuiven. De eerste paar keer ging het best, maar daarna ging het ver bergafwaarts.

Tot het niveau dat ik de helft rechtstreeks mijn keel in kreeg, wat wel in mijn nuis bleef zitten veroorzaakte binnen 5 minuten zon verstopte neus dat ik naar de wc kon om mijn hele neus leeg te snuiven en ik al bijna begon te kokhalzen van alleen de geur.

Ik heb lege capsules gekocht en neem het zo voortaan in. Je moet wat langer wachten tot het werkt, maar ik vind de opkomst een stuk lekkerder, geen gedoe met mij neus meer, plus ik doe langer met een dosis, dus i.p.v. bij te willen pakken steeds, heb ik aan 1 zelfgemaakte pil genoeg.

Ik ben compleet van het snuiven afgestapt

6. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ik snuif speed zelf niet echt hoorbaar hard. Wel snel. Na 10/15 minuten is een lijn (50mg) wel ingewerkt, en dan haal ik in 1x heel hard mijn neus op. Klinkt vies. Is het ook. Maar heb liever in 1x die vieze drip smaak, dan minuten lang.

Parfumflesje en speedstyle vinden dit leuk.
  7. speedstyle

speedstyle Newbie

Ik herken het gevoel en de vieze geur
    Maar bedankt man ik was sowieso toch morge ochtend

8. Parfumflesje

Parfumflesje Bewuste gebruiker

Gewoon net zo hard snuiven dat er niets meer terug uit je neus valt. Dan gaat het een beetje branden en oplossen in je neus. De speed wordt grotendeels opgenomen door je neusslijmvlies. Na een poosje zakt de rest naar beneden zo je keel in en dat proef je wel. Ik vond het geen eens een heel smerig smaakje. Als je weer gaat douchen is het wel verstandig om wat water te “snuiven” en je neus schoon te maken. Als je gevoelig bent voor ontstekingen in je neus of voorhoofdsholtes kan je misschien beter bommetjes of capsules maken. Of pluggen. Of shotten (nee dat is niet echt verstandig).

9. Gwn inhaleren, en dan in 1 keer naar de bovenkamer snuiven, werkt het best, en word het best opgenomen, zorg ook dat je het goed genoeg verpoederd heb

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed doorhalen neus
  1. Mar1972
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    680
  2. linnie3
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    322