1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed Dosering

Discussie in 'Speed' gestart door Pompen, 26 aug 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik ga het iets simpeler maken aangezien ik toch alles bom.
    Net een lijn geprobeerd na 9x niezen ben ik wel weer genezen.
    Hoeveel MG Amfetamine is er nodig voor jou om een nacht door te halen?
    Het minimale doorhalen, niet door schaatsen.

Laatst bewerkt: 26 aug 2018
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Voor mij is 100-150mg max meer dan zat om een nacht wakker te blijven.

3. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Voor mij misschien ook wel, hoe zie ik dit in lijnen/bommetje?

4. De Dunne

Ik bom niet en snuif alleen. Ik neem het in een aantal lijntjes verdeeld. Wisselt hoe groot de lijn is per keer. Net hoe ik me voel en of t snuiven goed lukt. Ik ben niet goed in snuiven :tearsofjoy:

5. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Merkwaardig wat is er moeilijk aan snuiven no offense, sleutelpunten belanden ook wel eens op mijn neus hoor daar niet van. Maak een notitie van elke suggestie of dosering die mensen achterlaten.
    3x 50 mg lijn is dan het aannemelijkste voor me, ook al haat ik snuiven altijd complicaties.

6. De Dunne

Of het schiet in ene mijn longen in, of ik kan snuiven wat ik wil en het blijft gewoon op het bord liggen. I know, je kan snuiven of je kan het niet. Ben ook geen mega ervaren snuiver hoor. :wink:
    En puntjes kan wel maar alleen in de spiegel kijkend..

7. De Dunne

@Roze olifant is te “dom om te pijpen” en ik ben misschien wel “te dom om te snuiven” :tilttearlaugh:

8. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Toen ik begon met snuiven heb ik vaak m'n dosis weggeblazen, dus het kan altijd erger.
    Werd vooral gewaardeerd als er meerdere lijnen lagen.

De Dunne vindt dit leuk.
  9. De Dunne

Ken dat. Ik dacht eens tussen t snuiven door uit te ademen. Lekker slim met mijn waffel boven dat bord speed. Weg speed...

Pompen vindt dit leuk.
  10. De Dunne

Een bommetje wil ik tztz wel eens proberen. Schijnt heel anders te voelen en te werken als snuiven toch?
    Heb nu kut plak speed, wel gewassen met aceton en 70+% . Deze zou beter zijn om te bommen denk ik. Maar ik vind snuiven, ondanks dat ik er slecht in ben, juist een deel van de ervaring.

11. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Probeer het eens inplaats van over een nacht 6 lijntjes in totaal 150 mg, Om te beginnen een bommetje van 100 mg.
    Aangezien jij wel goeie speed hebt is 100 mg perfect, behalve dat het effect langer aanhoud en ik het prettiger vind.
    Heb je ook geen last meer van een vieze neus, krijg er zelf ook geen buikpijn van heb wel het gevoel dat het mijn eetlust nog verder laat afzeilen. Snuiven is gewoon fijn omdat je direct resultaat hebt.
    Het voelt ook anders maar je moet het ervaren, kan niet echt uitleggen.
    Toen ik nog rommel had bomde ik op een feest altijd 1x 500 en ik was klaar.
    Veel makkelijker als elke keer stiekem nakje nemen om de hoek.
    Als je het eenmaal doet wil je echt niet meer snuiven al hoe wel, bommetjes werken wel lang.
    Ik maak er weer een heel verhaal van sorry, punt is als je bommen leert waarderen verzeker ik je dat je niet meer anders wilt.

De dosering is wel lastig te bepalen want de ene keer is dat zelfde bommetje 'wakker' en de andere dag 'pep'
    Inwerktijd van capsule's zijn bij mij wel eens 2+ uur geweest dat is wel weer belachelijk aan bommen.

12. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Neem gewoon eens eerst 100 mg bommetje om te beginnen dan voel je hem gegarandeerd zitten maar niet te erg.
    Als je 0 tolerantie hebt is 100 ook wel genoeg voor een nacht denk ik.
    Tenzij het je 2e nacht is, maarja alleen bepaalde mensen gaan voor de 2e nacht.
    Ook wel benieuwd of ik nu ooit eens een kater ga krijgen, ben alleen iets minder energiek na een sessie.
    Vraag me af of dat wel gezond is..
    Ga off topic..
    dat lijntje heeft me wel klap op me achterhoofd gegeven.

13. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik ga vannacht op 1x 150 proberen en dan slapen als ik moe word.
    1250 in totaal gister gebomt dat is een keer en nooit weer.
    Deed dat vooral omdat rommel erin gaat als caffeine inplaats van pep.
    Word wel eens tijd dat ik grenzen ga stellen in plaats van verleggen.
    Ik sluip zometeen wel het andere topic in want ik begin alweer.

14. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

@De Dunne
    Waarom is jou speed plakkerig heb dat eerlijk gezegd niet eerder gezien.
    Of gehoord wou het toen straks al vragen maar vergat het.
    Ik heb wel eens natte paste gehad maar altijd gewoon poeder.
    Hoe krijg je het van je mannetje gewoon als grammetje plak?
    Opmerkelijk wel puur dat maakt het weer goed, als je snuift blijft het ook plakken in je neus en brand het dan weg? Heb wel echt luchtdichte paste gehad. Of het tegenovergestelde net aan te drogen.
    Maar altijd poeder.
    Heb je wel is gevraagd wat de reden daarachter is?
    Worden wel altijd bricks in mijn seals dus altijd hakken.

15. De Dunne

1,25gram speed gister en straks nog meer speed? Denk aan je gezondheid hoor! Niet als aanval bedoeld maar bezorgdheid. Heb je bagger speed dan dat je zoveel weg kan krijgen?
    Mijn “record” is een mg of 300-350 per avond. Ene keer gedaan als onwetende beginner en dat was echt veel teveel voor mij. Gemiddeld is zo tussen de 150 en 200mg (max) een fijne hoeveelheid voor mij. En dan verdeeld innemen in ongeveer 2 uur tijd.
    Dit is wel in thuissetting, ik heb nog nooit speed op een feestje of festival op, staat wel op de planning. Misschien heb ik dan meer “nodig”.

100mg bom van mijn goede speed is misschien teveel voor de eerste x? Heb je met bommen meer of minder nodig dan met snuiven? Na hoe lang werkt een bom?
    Ik eet goed van tevoren dus heb geen lege maag. Ik gebruik pas speed sinds dit jaar januari en heb ongeveer 1,25 gram totaal gebruikt in al die tijd, laat staan op ene avond.

Geen idee waarom mijn speed plakkerig is. Is pas mijn 2e keer dat ik gekocht heb. Is toch goed gedroogd meerdere keren, gewassen en goede kwaliteit. Vorige speed was niet plakkerig maar juist heel erg poederig/stoffig en licht. Ook 73%. Niks helpt tegen het plakken. Als ik na het fijn maken met pasje 100x , een lijntje leg, plakt het meteen weer als een lang plakkaat aan elkaar. Dus mooie lijnen snuiven gaat hier niet mee helaas. Mini lijntjes om te voorkomen dat het als een heel plakkaat zo in mijn neus verdwijnt.
    Zal er mee moeten dealen, next time beter!

16. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik heb na vannacht 5:00 1 lijntje genomen.
    Zo min mogelijk en nee, dit is geen bagger speed alleen doseerde veel te hoog omdat dit de eerste keer is dat ik deze heb.
    Experimenterende gebruiker met recht, en als je strak staat sla je je snuif wel over alleen bommen kan je blijven nemen.
    En zo ging het ook een beetje vannacht ongecontroleerd en strak in pak.
    Maar dit hoef je natuurlijk niet te geloven, behalve grenzen opzoeken kwa dosis. Gebruik ik nog steeds de drugs en drugs niet mij. Weet ook bijvoorbeeld wel dat een 2e nacht ongezond is maar dat is niet nieuw voor me. 2 nachten is de max.
    Want dan beginnen de slaap hallucinaties en die zijn niet weggelegd voor mij.
    Een keer 4 gedaan met vrienden nooit weer je weet op een gegeven moment niet eens meer dat je van voor leeft.
    Samengevat vannacht beetje dan slaap ik wel weer uurtje of 11 en dan weer klaar tot over een paar weken.
    Moet het helaas wel weggooien want zo eerlijk ben ik dan weer wel als ik het in huis heb krijg ik er wel zin in.
    Maar geen drang van gebruik nu, en zowiezo nooit onder invloed de maatschappij in.
    Heb het namelijk wel misbruikt voor een korte periode kwam me zelf gelukkig heel snel tegen.

17. De Dunne

Heb je dan geen last van teveel negatieve bijwerkingen als je zoveel speed gebruikt? 1,25 gram van goede speed is echt wel erg veel. Of je hebt veel tolerantie? Als je wekelijks of vaker gebruikt heb je idd steeds meer nodig.
    Ik had na die ene keer 300 mg echt een kut opgefokt gevoel. Zweten, klam, snel hart, hoge bloeddruk en voelde me gewoon gejaagd. Was niet lekker meer. Had jij dat niet?

18. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik noem het ondertussen eerder een hobby zweten, als ik speed gebruik zweet ik altijd wel een tijdje voor de rest ondervind ik niet zo veel negatieve bijwerkingen. Als ik 2 nachten doorhaal en daarna 6 uurtjes slaap minimaal ben ik zo goed als topfit weer. Toen ik nog rommel had waren er wel veel negatieve bijwerkingen. Behalve dat me kaken me af en toe wel iets te veel druk hadden vannacht was het niet onprettig voor me. En nee ik gebruik maandelijks alleen wel altijd een 'sessie'
    Wekelijks zou me langzaam slopen terwijl ik het niet in de gaten heb. En ja ik heb wel een klein gedeelte tolerantie, maar niet zo zeer door het aantal keer gebruik maar door de hoeveelheid zoals gister, zo werkt tolerantie niet ik weet het alleen 1x per maand een weekend levert geen tolerantie op volgens mij. (Nu ik erover nadenk is het denk ik geen tolerantie maar eerder niet zo heftig meer omdat ik voorheen als ik gebruikte wel altijd strak ging 2 dagen, dan hendel je het gewoon iets makkelijker denk ik. Dat is alles behalve positief dat weet ik wel. Beetje zelfde als wiet denk ik hoef je ook geen tolerantie voor op te bouwen maar als je gewoon ritme houd in het blowen ga je er vanzelf onbewust makkelijker mee om. Als dit alles behalve correct is leg het me uit. Ook wel andere reden maar dat is privé.

19. De Dunne

Ik ken dat wel maar dan met blowen idd. Je kan er beter tegen eigenlijk ook al rook je niet vaak genoeg om tolerantie te krijgen. Ik rookte vroeger wel dagelijks en had toen een hele hoge tolerantie. Ik werd van zeg maar 5 joints met totaal 2 a 2,5 gram per dag niet eens meer echt stoned. dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Ik rook nu eens per week of nog minder vaak. Soms eens maanden niet. Toch voelt het niet meer zoals toen ik net begon met blowen. Denk dat ik dat een soort verpest heb met de verslavingsperiode toen. Moet wel zeggen dat nadat ik verslaafd ben geweest aan wiet ik met andere drugs veel en veel beter om kan gaan. Aan een andere drugs zal ik niet verslaafd raken, echt niet. Maar wiet zal mijn valkuil blijven.
    Misschien heb jij zoiets met speed? Dat je het een periode te vaak en vooral te veel gebruikt hebt. Per keer gebruik je erg veel namelijk. Toch een soort gewenning.

Pompen vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed Dosering
  1. chipmunk
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    758
  2. dutchie001
    Reacties:
    19