1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed: Effectief of recreatief?

Discussie in 'Speed' gestart door lj_bob, 29 nov 2006.

?

Gebruik jij speed effectief of recreatief?

1. effectief

1 stem(men)
    33,3%
  2. recreatief

0 stem(men)
    0,0%
  3. Beiden

2 stem(men)
    66,7%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. lj_bob

lj_bob Bewuste gebruiker

Hoihoi!

Vraagje: Gebruiken jullie speed effectief (na lange nacht toch ff beter presteren op werk oid) of recreatief (lekker lang dansen)

Gr B

2. deamonique

deamonique Experimenterende gebruiker

vanochtend:effectief
    vannacht met een vriendinnetje:recreatief

:mrgreen:

3. lj_bob

lj_bob Bewuste gebruiker

Haha.. wil niet weten wat er allemaal met jou en dat vriendinnetje is gebeurd :P

4. cunt

cunt Wijs gebruiker

heb het maar een paar keer recreatief gebruikt, en een tijd effectief om de week door te komen en toch te kunnen presteren (dat moest wel weer door dat recreatieve gebruik in het weekend :wink:)

5. GewoonVOL

GewoonVOL Wijs gebruiker

Mijn mening; duidelijk niet recreatief. Er zijn veel leukere drugs die je recreatief kan gebruiken. :rolleyes: Maarja, veel heb ik niet te zeggen met 'al' mijn speed-ervaringen. :rolleyes:

6. TeQ

TeQ Bewuste gebruiker

Gebruik het recreatief :) Maar meestal plak je er dan alweer een dagje "effectief" achteraan. Dus altijd in de gaten houden dat effectief er niet in sluipt :wink: Je kan alles net zo goed zonder tenslotte.

7. Dzy

Dzy Badass junkie

Ik gebruik het vooral recreatief, maar heb het ook wel eens effectief gedaan, bijvoorbeeld als je er maandag ochtend na flink doorhalen achterkomt dat je drie toetsen moet maken over de hele dag verspreid :P

8. Deranged

Deranged Badass junkie

Is beide heel goed mogelijk, dus waarom niet.

9. lj_bob

lj_bob Bewuste gebruiker

Ja je hebt gelijk :)

10. CX717

CX717 Newbie

Na een hele week om kwart voor 5 op te staan wil je vrijdag wel kunnen feesten zonder om te vallen... beide dus. :P

11. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Nooit recreatief gaan. Dan gaat de speed je dagelijksleven in sluipen ookal denk je dat het wel meevalt.
    Dat extra beetje energie zodat je die ene taak makkelijker kunt volbrengen dat is een van de grootste fouten die je kunt maken. Voor je het weet heb je voor die andere taak eigenlijk ook nog wel wat 'Zelfverzekerheid' nodig of focus. And so on.

Hou speed voor zover je kunt op een laag pitje en alleen in het weekend of speciale gelegenheden.
    Eenmaal recreatief liefhebber is mentaal bijna niet omkeerbaar. Lichamelijk is het niet zo zeer een probleem alleen als je de speed voor lief neemt zul je hem altijd in je achterhoofd houden. Heb speed voor lief genomen en ben er altijd mee bezig wat ik ook aan het doen ben. Heb het misbruikt en ik zal altijd de drang blijven houden om toe toegeven aan deze overheerlijke substancie.
    Zelfs al kick ik af ben ik bang dat het mentaal altijd in me achterhoofd zal mee blijven spelen omdat het je op het eerste gezicht alleen maar positieve dingen bied.. Als je merkt dat je tolerantie opbouwt of te wel steeds meer nodig hebt dan ben je al richting de gevarenzone aan het gaan. Voor je het weet is dat 100mg bommetje niet meer zo effectief en heb je voor het gewenste effect wel richting 400-500MG nodig. Hoi speed abuser 1#

Laatst bewerkt: 12 aug 2018
  12. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Je haalt effectief en recreatief door elkaar in je bump van 12 jaar.

Fenrir, Albedo en De Dunne vinden dit leuk.
Laden...